AAA
AAA
Pribeh jednoho obycejneho clovicka.
Je to docela dlouhy, ale nesnasim Acka, musim to sem hodit.
Chystáte se koupit starší automobil v bazaru? Ale prosím poslyšte neuvěřitelný příběh, který se stal ...
V srpnu 2001 jsem si vyhlédl v autobazaru AAA AUTO PRAHA, ulice Dopraváků automobil Mitsubishi Pajero Sport v ceně 679 tisíc Kč.
Informační leták sliboval "kvalitní a prověřený vůz za nejlepší cenu" a hošík s kravatou mne ujišťoval, že na vozidlo mám "půlroční záruku na skryté vady".
Složil jsem NEVRATNOU zálohu 14 tisíc korun a už jsem se v tom vezl...
Následně, při koupi zamluveného vozu o týden později,jsem využil možnosti "nejvýhodnějšího leasingu" u společnosti CCB-Leasing a složil akontaci 50 procent. "Důvěřujte profesionálům!", nabádal mne z reklamy Karel Loprais, šestinásobný vítěz Rallye Paříž - Dakar. "Důvěřujte nejlepším!", radila sympatická Kateřina Hrachovcová. A já blbec jim uvěřil! Poprvé a doufám i naposled jsem uvěřil profesionálům!
Povznesl jsem se nad to, že Všeobecné smluvní podmínky byly napsány titěrným písmem.
Povznesl jsem se i nad to, že mi při podpisu leasingové smlouvy vnutili kartu asistenčních služeb ABA v ceně 2450 Kč, ačkoliv součástí havarijního pojištění vozu u firmy Zurich je asistenční služba ELVIA.
Dále mi ten hodný pán v kravatě předložil účtenku na 1950Kč za lustraci vozidla tuším firmou Cebia, ačkoliv prodejce "garantuje původ vozu".
Ruka ruku myje, pomyslel jsem si. Nebudu dělat dusno kvůli pár tisícovkám.
A záhy jsem se dozvěděl, že ačkoliv "měsíční splátky zahrnují plné povinné ručení" (stále cituji reklamní leták), já si ho budu muset zaplatit sám, protože blebleble. Uvědom si čtenáři, že v té době již byla složena NEVRATNÁ záloha > (O kterou bych přišel, pokud správně rozumím slovu nevratný).
Mitsubishi bylo krásné, byla to láska na první pohled. Ti hoši ho leštili tak, že vypadalo skoro jako ze zlata. Chtěl jsem s ním jet až tam, kde se hory dotýkají slunce ... žádné jiné auto by to nezvládlo. Nezradím TĚ!, řekl jsem si, vyklopil na stůl tři sta padesát tisícovek, hrst drobných ... a podepsal. Abych měl jistotu, že jsem nekoupil špatně, nechal jsem vůz prohlédnout v autorizovaném servisu, kde mne upozornili na to, že vůz byl havarovaný, má vadnou geometrii řízení, jeví závadu převodovky, drobné závady v osvětlení vozidla, sjeté pneumatiky. S každým zařazením rychlosti, kdy se z převodovky ozvalo GRRR (někdy se neozvalo se mne začalo zmocňovat svaté rozhořčení a řekl jsem si DOST! Vzhledem k tomu, že jsem kupoval "kvalitní a prověřený vůz s půlroční zárukou" a na výše uvedené nedostatky, zejména podezřelý stav převodovky a předchozí havárii vozidla mne nikdo neupozornil odvezl jsem automobil do AAA na reklamaci s tím, že kvalitní a prověřený vůz si představuji jinak a trvám na zrušení kupní smlouvy a vrácení peněz. Pánové v reklamačním oddělení, aniž by se vůbec na automobil podívali, zase trvali, na tom, že jsem koupil starší automobil, že jeho stav je tomu odpovídající a není důvod smlouvu rušit. Asertivní technika přeskakující gramofonové desky. Ne, Ne, Ne... Co se dá dělat, za blbost se platí, důvěřuj ale prověřuj ...
Teprve později jsem objevil v Protokolu o zkušební jízdě a předání automobilu - Příloha č.1 ke kupní smlouvě, malililinkatými písmenky napsaný poslední
vychytralý odstavec, ve kterém se praví, že můj automobil patří do skupiny C, což je stav "horší než dobrý ... a doporučuje se důkladná technická kontrola a oprava všech agregátů, zejména motoru, převodovky" ...
"kupující akceptuje veškerá rizika a chápe, že AUTOMOBILE GROUP, a.s. nemůže být a není odpovědná za další opotřebení automobilu a vady automobilu zjištěné kupujícím až po jeho převzetí od prodávajícího". .....A to prosím u auťáku za bezmála tři čtvrtě miliónu s najetou sedmdesátkou tisíc kilometrů. Jsou to opravdu profíci! Trošku to hrká ale jedeme dál
.........
Během několika málo dnů, s přihlédnutím k dalším nepříznivým okolnostem mého života jsem přehodnotil svůj původní záměr kvůli kterému jsem Mitsubishi kupoval a usoudil, že mít automobil pochybné kvality je pro mne zbytečným luxusem a rozhodl jsem se na svou žádost zrušit leasingovou smlouvu s vědomím, že na tom prodělám, ale čím dříve smlouvu ukončím, tím prodělám méně.
Reklamní letáček AAA sliboval možnost "leasingovou smlouvu kdykoliv vypovědět". Předpokládal jsem, že leasingová společnost auto vrátí do AAA a vzhledem k tomu, že jsem jej užíval cca 14 dnů, bude jeho cena prakticky stejná s cenou kupní nehledě k tomu, že jsem
stihl do automobilu investovat 30 tisíc korun za prohlídku v autoservisu, seřízení, výměnu oleje a nové pneumatiky. Vůz jsem předával v lepším stavu než jsem jej před čtrnácti dny převzal. Leasingová společnost CCB-Leasing překonala mé nejbujnější představy (od začátku do konce mne oslovovali "Vážený kliente" a "Vážený pane"), vůz ode mne převzala 27.8.2001, prý jej nechala ocenit soudním znalcem (na 500tisíc korun), nabídla více autobazarům a nejvyšší cenu nabídlo právě AAA, totiž 550 tisíc korun.
Záležitost se vlekla dva měsíce navzdory mému několikerému upomínání. Při závěrečném vyúčtování 4.10.2001 mi CCB zaslalo složenkou 16864 Kč. Pokud tomu správně rozumím, leasingová společnost mi naúčtovala všechny zbývající leasingové splátky - "dlužné splátky 510451Kč" a ještě k tomu "penále 23481Kč" za 23 denní prodlení těchto splátek (které jsem měl podle leasingové smlouvy splácet následujících 18 měsíců - podle splátkového kalendáře). Při zjištění, že mi naúčtovali také bezmála 60 tisíc korun havarijního pojištění na následujících 18 měsíců provozu automobilu, který dnes patří někomu jinému, si jako "Vážený klient" přestávám připadat.
Suma sumárum: Za "zapůjčení" automobilu Mitsubishi Pajero na čtrnáct dní od AAA AUTO PRAHA za pomoci CCB-leasing jsem dal přes 320 tisíc korun!(nepočítám-li mou investici do automobilu 30 tisíc Kč). Tak tomu říkám byznys!
Nevěříte svým očím? Ale ano! Tohle není sen. Zde se sny rozplývají. Od samého začátku jsem se snažil tuto záležitost nazvat celkem velkoryse nedorozuměním - při reklamaci vozidla s jehož stavem jsem nebyl spokojený
(smůla, bylo to céčko) i při vyúčtování leasingu (asi jsem podepsal něco co jsem podepsat neměl, anebo neumím počítat).
Poslal jsem smířlivé dopisy oběma firmám, že tohle snad nemohou myslet vážně. Nic, myslí to vážně ... Tak co, ještě důvěřujete "profesionálům"?
Vít Paroulek
PS: Rozešlete to kam to jde, ať konečně lidi vidí jaký jsou v AAA Auto kurvy!!!
Je to docela dlouhy, ale nesnasim Acka, musim to sem hodit.
Chystáte se koupit starší automobil v bazaru? Ale prosím poslyšte neuvěřitelný příběh, který se stal ...
V srpnu 2001 jsem si vyhlédl v autobazaru AAA AUTO PRAHA, ulice Dopraváků automobil Mitsubishi Pajero Sport v ceně 679 tisíc Kč.
Informační leták sliboval "kvalitní a prověřený vůz za nejlepší cenu" a hošík s kravatou mne ujišťoval, že na vozidlo mám "půlroční záruku na skryté vady".
Složil jsem NEVRATNOU zálohu 14 tisíc korun a už jsem se v tom vezl...
Následně, při koupi zamluveného vozu o týden později,jsem využil možnosti "nejvýhodnějšího leasingu" u společnosti CCB-Leasing a složil akontaci 50 procent. "Důvěřujte profesionálům!", nabádal mne z reklamy Karel Loprais, šestinásobný vítěz Rallye Paříž - Dakar. "Důvěřujte nejlepším!", radila sympatická Kateřina Hrachovcová. A já blbec jim uvěřil! Poprvé a doufám i naposled jsem uvěřil profesionálům!
Povznesl jsem se nad to, že Všeobecné smluvní podmínky byly napsány titěrným písmem.
Povznesl jsem se i nad to, že mi při podpisu leasingové smlouvy vnutili kartu asistenčních služeb ABA v ceně 2450 Kč, ačkoliv součástí havarijního pojištění vozu u firmy Zurich je asistenční služba ELVIA.
Dále mi ten hodný pán v kravatě předložil účtenku na 1950Kč za lustraci vozidla tuším firmou Cebia, ačkoliv prodejce "garantuje původ vozu".
Ruka ruku myje, pomyslel jsem si. Nebudu dělat dusno kvůli pár tisícovkám.
A záhy jsem se dozvěděl, že ačkoliv "měsíční splátky zahrnují plné povinné ručení" (stále cituji reklamní leták), já si ho budu muset zaplatit sám, protože blebleble. Uvědom si čtenáři, že v té době již byla složena NEVRATNÁ záloha > (O kterou bych přišel, pokud správně rozumím slovu nevratný).
Mitsubishi bylo krásné, byla to láska na první pohled. Ti hoši ho leštili tak, že vypadalo skoro jako ze zlata. Chtěl jsem s ním jet až tam, kde se hory dotýkají slunce ... žádné jiné auto by to nezvládlo. Nezradím TĚ!, řekl jsem si, vyklopil na stůl tři sta padesát tisícovek, hrst drobných ... a podepsal. Abych měl jistotu, že jsem nekoupil špatně, nechal jsem vůz prohlédnout v autorizovaném servisu, kde mne upozornili na to, že vůz byl havarovaný, má vadnou geometrii řízení, jeví závadu převodovky, drobné závady v osvětlení vozidla, sjeté pneumatiky. S každým zařazením rychlosti, kdy se z převodovky ozvalo GRRR (někdy se neozvalo se mne začalo zmocňovat svaté rozhořčení a řekl jsem si DOST! Vzhledem k tomu, že jsem kupoval "kvalitní a prověřený vůz s půlroční zárukou" a na výše uvedené nedostatky, zejména podezřelý stav převodovky a předchozí havárii vozidla mne nikdo neupozornil odvezl jsem automobil do AAA na reklamaci s tím, že kvalitní a prověřený vůz si představuji jinak a trvám na zrušení kupní smlouvy a vrácení peněz. Pánové v reklamačním oddělení, aniž by se vůbec na automobil podívali, zase trvali, na tom, že jsem koupil starší automobil, že jeho stav je tomu odpovídající a není důvod smlouvu rušit. Asertivní technika přeskakující gramofonové desky. Ne, Ne, Ne... Co se dá dělat, za blbost se platí, důvěřuj ale prověřuj ...
Teprve později jsem objevil v Protokolu o zkušební jízdě a předání automobilu - Příloha č.1 ke kupní smlouvě, malililinkatými písmenky napsaný poslední
vychytralý odstavec, ve kterém se praví, že můj automobil patří do skupiny C, což je stav "horší než dobrý ... a doporučuje se důkladná technická kontrola a oprava všech agregátů, zejména motoru, převodovky" ...
"kupující akceptuje veškerá rizika a chápe, že AUTOMOBILE GROUP, a.s. nemůže být a není odpovědná za další opotřebení automobilu a vady automobilu zjištěné kupujícím až po jeho převzetí od prodávajícího". .....A to prosím u auťáku za bezmála tři čtvrtě miliónu s najetou sedmdesátkou tisíc kilometrů. Jsou to opravdu profíci! Trošku to hrká ale jedeme dál
.........
Během několika málo dnů, s přihlédnutím k dalším nepříznivým okolnostem mého života jsem přehodnotil svůj původní záměr kvůli kterému jsem Mitsubishi kupoval a usoudil, že mít automobil pochybné kvality je pro mne zbytečným luxusem a rozhodl jsem se na svou žádost zrušit leasingovou smlouvu s vědomím, že na tom prodělám, ale čím dříve smlouvu ukončím, tím prodělám méně.
Reklamní letáček AAA sliboval možnost "leasingovou smlouvu kdykoliv vypovědět". Předpokládal jsem, že leasingová společnost auto vrátí do AAA a vzhledem k tomu, že jsem jej užíval cca 14 dnů, bude jeho cena prakticky stejná s cenou kupní nehledě k tomu, že jsem
stihl do automobilu investovat 30 tisíc korun za prohlídku v autoservisu, seřízení, výměnu oleje a nové pneumatiky. Vůz jsem předával v lepším stavu než jsem jej před čtrnácti dny převzal. Leasingová společnost CCB-Leasing překonala mé nejbujnější představy (od začátku do konce mne oslovovali "Vážený kliente" a "Vážený pane"), vůz ode mne převzala 27.8.2001, prý jej nechala ocenit soudním znalcem (na 500tisíc korun), nabídla více autobazarům a nejvyšší cenu nabídlo právě AAA, totiž 550 tisíc korun.
Záležitost se vlekla dva měsíce navzdory mému několikerému upomínání. Při závěrečném vyúčtování 4.10.2001 mi CCB zaslalo složenkou 16864 Kč. Pokud tomu správně rozumím, leasingová společnost mi naúčtovala všechny zbývající leasingové splátky - "dlužné splátky 510451Kč" a ještě k tomu "penále 23481Kč" za 23 denní prodlení těchto splátek (které jsem měl podle leasingové smlouvy splácet následujících 18 měsíců - podle splátkového kalendáře). Při zjištění, že mi naúčtovali také bezmála 60 tisíc korun havarijního pojištění na následujících 18 měsíců provozu automobilu, který dnes patří někomu jinému, si jako "Vážený klient" přestávám připadat.
Suma sumárum: Za "zapůjčení" automobilu Mitsubishi Pajero na čtrnáct dní od AAA AUTO PRAHA za pomoci CCB-leasing jsem dal přes 320 tisíc korun!(nepočítám-li mou investici do automobilu 30 tisíc Kč). Tak tomu říkám byznys!
Nevěříte svým očím? Ale ano! Tohle není sen. Zde se sny rozplývají. Od samého začátku jsem se snažil tuto záležitost nazvat celkem velkoryse nedorozuměním - při reklamaci vozidla s jehož stavem jsem nebyl spokojený
(smůla, bylo to céčko) i při vyúčtování leasingu (asi jsem podepsal něco co jsem podepsat neměl, anebo neumím počítat).
Poslal jsem smířlivé dopisy oběma firmám, že tohle snad nemohou myslet vážně. Nic, myslí to vážně ... Tak co, ještě důvěřujete "profesionálům"?
Vít Paroulek
PS: Rozešlete to kam to jde, ať konečně lidi vidí jaký jsou v AAA Auto kurvy!!!
--- Astra G '98 1.4 16V ---
- Reklama
Tak to je neskutečné!!!!! Známý má podobnou zkušenost.Né sice tak drahou.Kupoval jsi v AAA Peugeota za nejakých 150tis.Vesele s tím jezdil do té doby než potkal známého automechanika kterému se chlubil jak dobré auto koupil.Ten když to viděl a celé prohlédl zjistil, že auto je poskládané ze tří.Papírově samozdřejmě rok 98 ale zbytek o 2 až 3 roky starší.Nepamatuji si už přesně jak to dopadlo,ale poctiví určitě nejsou.Jde to vidět i na tom když jim člověk auto prodává.Soused měl v inzerátu Rovera za nějakých 250tis.Po tel. kontaktu souhlasili se vším a že ať přijede do Brna že to na 100% berou.Přijel tam a řekli mu že to nad 200tis. nekoupí, přičemž cena odpovídala stavu. Nu což......
Usmívej se! Zítra bude hůř a pozítří možná už ani nebude.
Ja som kupoval v AAA Esperro za 170 000-,sk najazdené 70 000km(pane nevahajte)-Garancia toho (mimo ineho) že žiadne s ích aut nebolo havarovane. Samozrejme Esperro malo(zistene po obhliadke klampiara -hm skladačka) predok a p.bok zrušené,zle otváranie dverí a rôzne pazvuky z prednej časti vozidla ,to všetko bolo víborne narafičené na kupcu, mňa . A v AAA pane vedeli ste predsa že kupujeťe staré auto. TVRDA REALITA ? TO JE BIZNYS.
"zatáčky dole otačky hore,, ferari red 1,4 5door 16V 66 Kw 90K Twinport
- Princ William
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 26 led 2006, 10:50
- Bydliště: Domažlicko
-
- Příspěvky: 445
- Registrován: 25 led 2006, 20:07
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Mám od nich už 4té auto a vždy jsem byl naprosto spokojený. Nevím, co to bylo za idiota s tím Pajerem, ale pokud se zmohl na níc jiného, nežli rozesílání takovýchto mailů, čímž se vystavuje možné žalobě za kazení dobrého jména a pomluvy, tak proč se s nima nesoudí. Není přeci možné, dát za 14dní tyy prachy, co tam uvádí. Jak tady někdo napsal. Je fakt, že třeba vektra byla buraná a neřekli mi to,ale co jí mám, jsem do ní nedal ani kačku. Více jak 1,5 roku a astra je na tom dokonce lépe 3roky. Pokud člověk kupuje auto v bazaru, tak musí počítat s tím, že si nekupuje nové auto. P.S.: S AAA auto nemám nic společného. Jen tam kupuji auta.
2.0 16V
Já mám od nich druhý auto a bez jedinýho problému ....jasně že se najdou vyjímky, že kupující je nespokojen,ale přitom kolik se v AAA prodá aut,je to zanedbatelný.Kdyby se to vzalo na % prodej a spokojenost o proti jinejm bazarům, tak jsou na tom myslím nejlíp.manli2 píše:řeknu to takle... kdo autům rozumí tak i v AAA slušný auto najde
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Jenze vsichni autum nerozumi tak jako treba ty, tak holt spolehaj na to, co rekne bazar.dominus-et-deus píše:Mám od nich už 4té auto a vždy jsem byl naprosto spokojený. Nevím, co to bylo za idiota s tím Pajerem, ale pokud se zmohl na níc jiného, nežli rozesílání takovýchto mailů, čímž se vystavuje možné žalobě za kazení dobrého jména a pomluvy, tak proč se s nima nesoudí. Není přeci možné, dát za 14dní tyy prachy, co tam uvádí. Jak tady někdo napsal. Je fakt, že třeba vektra byla buraná a neřekli mi to,ale co jí mám, jsem do ní nedal ani kačku. Více jak 1,5 roku a astra je na tom dokonce lépe 3roky. Pokud člověk kupuje auto v bazaru, tak musí počítat s tím, že si nekupuje nové auto. P.S.: S AAA auto nemám nic společného. Jen tam kupuji auta.
Muzes mit s sebou i nakyho automechanika, kterej te od toho odradi, ale o co jde!
Vyjabavaj s tebou, a nejaky dobry jmeno... nenech se vysmat... jsou to kurvy.
Osobni priklad (sice v auto Esa, ale je to jedno):
Koupil jsem Astru F s 90tis. nalitano za 160000,-. Po dvou letech jsem ji prodaval do toho samyho bazaru s tim, ze mela 125000,-km.
Dali mi 90000,- s tim, ze volant a pedaly jsou moc "ohmatany", tudiz to auto ma najeto mnohem vic. To, ze jsem to kupoval od nich je nezajimalo.
Fajn, dostal jsem 90000,-... za dva dny cumim na net a moje Astra se prodava za 135000,-. Za dalsi dva dny byla v pryc.
50%.. neber to!
Jsou to kurvy!!!
--- Astra G '98 1.4 16V ---
Plně s tebou souhlasím, že prodávat se jim nevyplatí = prodělek, ale to je u každýho bazaru a oni vědí a maj moooc dobře spočítaný na čem se dá vydělat, taky ti nevemou každej vrak jako jinej bazar.....ale sakra, teď si připadám, jak jejich nasazenej pracovník, ale to opravdu nejsem, jen jsem napsal svůj názor na AAA.
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
AAA a Esa
Zdravím.Před půl rokem jsem prodával Focusa z Německa vozím auta.Nudil jsem se a ze srandy jsem napsal do Auto Esa a napsali mi že mi za něhho dají 230 000 já jsem chtěl 210 000 tak jsem jel do Ostravy a tam mi řekl kravatový hňup že mi za to dá 180 000,tak jsem ho poslal do řiti.Potom jsem jel do AAA a tam mi řekli že mi víc jak 150 000 nemůžou dát a to jsem ještě volal AAA a dávali mi 250 000.Vždy když sám na inzerát prodám auto,tak všichni pomlouvají AAA.Jsou to hold Kurvy.
Re: AAA a Esa
Tak teď tomu nerozumim co jsi napsal s těma AAA 150, nebo 250 litrůdj.radim píše:Zdravím.Před půl rokem jsem prodával Focusa z Německa vozím auta.Nudil jsem se a ze srandy jsem napsal do Auto Esa a napsali mi že mi za něhho dají 230 000 já jsem chtěl 210 000 tak jsem jel do Ostravy a tam mi řekl kravatový hňup že mi za to dá 180 000,tak jsem ho poslal do řiti.Potom jsem jel do AAA a tam mi řekli že mi víc jak 150 000 nemůžou dát a to jsem ještě volal AAA a dávali mi 250 000.Vždy když sám na inzerát prodám auto,tak všichni pomlouvají AAA.Jsou to hold Kurvy.
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
- Princ William
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 26 led 2006, 10:50
- Bydliště: Domažlicko
Re: AAA a Esa
po telefonu 250 tis a kdyz prijel ztak mu nabidli 150 tis. po telefonu ho nalakali aby prijel a potom ho poslali vis kam. pekny hajzloveOťas píše:Tak teď tomu nerozumim co jsi napsal s těma AAA 150, nebo 250 litrů
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO
Re: AAA a Esa
Aha, tak to jo no... to je smutný..((Jarda píše:po telefonu 250 tis a kdyz prijel ztak mu nabidli 150 tis. po telefonu ho nalakali aby prijel a potom ho poslali vis kam. pekny hajzloveOťas píše:Tak teď tomu nerozumim co jsi napsal s těma AAA 150, nebo 250 litrů
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Re: AAA a Esa
To znám.... Kamarád si tam koupil Renaul Mégane 1.6e a po ani ne měsíci zjistil, ze mu teče olej z převodovky. Tak zavolal do AAA a tam mu řekli, že mu auto vymění za jiné. Tak byl nadšený a hned mi toto oznámil . Ale já jsem ho ujišťoval, že mu auto nevymění . Samozřejmě si stál za svim a za týden tam přijel s tím, že mu po telefonu řekli, že mu auto vymění za jiné. A co mu asi tak mohli říci z očí do očí??? Podíváme se na to a následně se dohodneme. Tak se AAA na to podívalo a co asi tak prohlásilo??? Tento stav automobilu odpovídá stáří vozidla... . Tak se tam s nimi začal hádat o tom, že v smlouvě bylo napsáno, že auto je v VÝBORNÉM stavu. Samozřejmě mu řekli, že je tam také napsáno, že stav vozidla odpovídá jeho stáří .No a jelikož se s nimi tedy nedalo vyjednávat, tak se sebral, nastoupil do auta a odjel domu. Když přijel, tak jsem se ho zeptal, jak dopadnul. Jeho odpověď byla jednorázová Nikdy nenakupuj v AAA, protože jsou to šmelaři!!! Kokali se na mě jako na De..la, když jsem tam přijel a jako vrchol mi při odjezdu vrazili do rukou autolékárničku jako omluvu AAA !!!Takže na konec místo jiného auta přijel domů s autolékárničkou navíc....Oťas píše:Aha, tak to jo no... to je smutný..((Jarda píše:po telefonu 250 tis a kdyz prijel ztak mu nabidli 150 tis. po telefonu ho nalakali aby prijel a potom ho poslali vis kam. pekny hajzloveOťas píše:Tak teď tomu nerozumim co jsi napsal s těma AAA 150, nebo 250 litrů
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!