Stránka 1 z 2
Astra cupé 2,0 16V Turbo
Napsal: 20 dub 2007, 13:17
od sswood
Co si myslite tady o tom auticku?Kamos nad nim hooodne moc premysli:)
R.v - 2001
Nejeto - 79700lm
Objem 1998 - benzin
Výkon 140KW
klimatizace, 4 x airbag, stabilizace podvozku (ESP), protiprokluzový systém kol (ASR), ABS, potahy kůže, CD přehrávač, originál autorádio, imobilizér, el. přední okna, posilovač řízení, multifunkční volant, hliníková kola, nastavitelný volant, sportovní sedadla, ski box, centrál dálkový, sportovní podvozek, tónovaná skla, otáčkoměr, vyhřívaná zrcátka, el. zrcátka, venkovní teploměr, přídavné světlomety, tempomat, zámek řadící páky, dělená zadní sedadla, manuální převodovka, výškově nastavitelné sedadlo řidiče
Cena 219000kč
Jaky muzou byt asi zapory u tohodle auticka?
Re: Astra cupé 2,0 16V Turbo
Napsal: 20 dub 2007, 15:47
od Mike
sswood píše:Co si myslite tady o tom auticku?Kamos nad nim hooodne moc premysli:)
R.v - 2001
Nejeto - 79700lm
Objem 1998 - benzin
Výkon 140KW
klimatizace, 4 x airbag, stabilizace podvozku (ESP), protiprokluzový systém kol (ASR), ABS, potahy kůže, CD přehrávač, originál autorádio, imobilizér, el. přední okna, posilovač řízení, multifunkční volant, hliníková kola, nastavitelný volant, sportovní sedadla, ski box, centrál dálkový, sportovní podvozek, tónovaná skla, otáčkoměr, vyhřívaná zrcátka, el. zrcátka, venkovní teploměr, přídavné světlomety, tempomat, zámek řadící páky, dělená zadní sedadla, manuální převodovka, výškově nastavitelné sedadlo řidiče
Cena 219000kč
Jaky muzou byt asi zapory u tohodle auticka?
no podle toho, co pises je to zaklad (krome sedacek v kuzi), ma taky docela najeto (na turbovy kupe). neda se k tomu prakticky nic rict...klidne to muze bejt nejaka "pekna" bouracka...chtelo by to aspon nejaky fota.
jinac tohle auto ma spoustu zaporu...je to srdecni zalezitost
Napsal: 05 kvě 2007, 22:29
od semi001
Podle toho popisu je to coupe z tip cars na kterym sem se byl podivat v praze a fakt na pohled strasny:-(Jinak Miku povidej jaky ma zapory turbo???
turbo
Napsal: 22 čer 2007, 23:29
od sabelt
Ahoj panové, pomalu ale jistě si vydělavám na auto... V rodině už máme jednu astru Gcko 1,6 16V ... ale me áká neco silnějšího.. neboli přesně 2.0T
Byli byste tak hodní a shrnuli to autíčko trošku z vlastních zkušeností ?
Hlavně co se týče spotřeby, najetých kilometrů, častých závad a cena oprav
Díky moc
Doufám že budete přívětivejší jak na saxo foru
Děkuji a at se daří
turbo
Napsal: 03 srp 2007, 20:23
od sabelt
jj promin,
panové jen se mi šíleně líbí, jak ma tady každej ramena jak ma astru v Turbu, ale kdyz sem Vas o něco požadal, tak mi napsal jedinej super, ochotnej majitel. Nevím proc ste si ostatni kupovali turba kdyz nedokazete ani poradit. P.S. Jestli je vubec mate...
mejte se
Napsal: 03 srp 2007, 20:36
od spermin
Je nutno si uvědomit, že moderní vozy, ať nové nebo starší jsou složité stroje, a dojde li k poruše,
bez dobrých znalostí se špatně odstraňují. U turba to platí ve větší míře. Celkem jsem se tady nesetkal
s problémem opálených lopatek u turba, že by v GM vyřešíly? Italské vozy (a italové nejsou hlupáci)
na to dost trpí. Tyto vozy vyžadují vyšší otáčky, aby bylo turbo v akci. Jiný styl jízdy, nehodí se do města.
panové jen se mi šíleně líbí, jak ma tady každej ramena jak ma astru v Turbu,
OSOBNĚ SI MYSLÍM, ŽE JICH TAK MOC NEBUDE
Napsal: 03 srp 2007, 20:57
od sabelt
No narazil sem tu na jednoho cloveka kterej ma astřičku v turbu a velice rad poradil...
Dale sem zde narazil na minimálně pet dalších, kteří se tu rozhazovali jak maj astru v turbu... ale na blbou otazku, jaké jsou nejčastejší známé závady astry 2.0 turbo nedokazali odpovedět
proto si myslím, že jedionej schopnej člověk s astrou v turbu je již zmíněný:) Nebudu říkat jeho méno, ale psal mi SZ
Napsal: 03 srp 2007, 21:40
od manli2
každej třetí tu má 2.0 turbo.... diesel
Napsal: 03 srp 2007, 21:45
od freeKevinM
Napsal: 03 srp 2007, 22:07
od spermin
JÁ předpokládal benzin turbo. jak zní nadpis, a těch tu asi fakt moc není.
u dieslů je to tady možná 50 na 50
A jízda je tež odlišná, nafta má jiný průběh hoření.
Napsal: 03 srp 2007, 22:13
od freeKevinM
spermin píše:JÁ předpokládal benzin turbo. jak zní nadpis, a těch tu asi fakt moc není.
u dieslů je to tady možná 50 na 50
A jízda je tež odlišná, nafta má jiný průběh hoření.
jj ,spermine ,kazdej vi ze`s myslel benzin (v tom byl ten vtip..)
Napsal: 03 srp 2007, 22:16
od manli2
spermin píše: .
u dieslů je to tady možná 50 na 50
.
mno v počtu turb je to u dieslů 100% ale kolik jech je v dvoulitru kdo ví... tfuj
Napsal: 03 srp 2007, 22:17
od spermin
Tady nejsou jenom DI
Napsal: 03 srp 2007, 22:18
od manli2
freeKevinM píše:spermin píše:JÁ předpokládal benzin turbo. jak zní nadpis, a těch tu asi fakt moc není.
u dieslů je to tady možná 50 na 50
A jízda je tež odlišná, nafta má jiný průběh hoření.
jj ,spermine ,kazdej vi ze`s myslel benzin (v tom byl ten vtip..)
Každej to ví, jak to každej ví! Jenom všichni nevědí jak to mají říct jestli jako prvni, nebo jako poslední.
Napsal: 03 srp 2007, 22:18
od manli2
spermin píše:Tady nejsou jenom DI
¨co di? to má taky turbo