Astra H G J

Na co vše si dát pozor, rady při koupi ze zahraničí a další
Odpovědět
Fulo3
Příspěvky: 124
Registrován: 07 črc 2013, 16:47
Bydliště: ZILINA

Astra H G J

Příspěvek od Fulo3 » 30 kvě 2014, 07:08

Ahoj prosim vas mam astru G 2.0 DTH chcel som vdzy nieco ako golfa preto sa mi pozdava astra H mam toho precitaneho uz vela ale potreboval by som od niekoho radu naozaj ktory motor je taky najlepsi ktory si vybrat ojazdenim dieslom prestavam nejako verit ked vidim co tam ludia leju atd atd.dik
Opel Astra F C14NZ 44 KW R.I.P
Opel Astra G Y20DTH 74KW r.v.2000

Reklama
 

Alzafir
Příspěvky: 2908
Registrován: 26 dub 2010, 15:39
Bydliště: Ostrava

Re: Astra H G J

Příspěvek od Alzafir » 30 kvě 2014, 07:26

Jestli chceš háčko, tak šup šup na háčkové fórum :wink:
No já bych se toho ojetého géčka zas tak honem nezbavoval :o . Není to common rail, což při kvalitě a podvodech na naftě beru jako velikou výhodu. Když se podíváš na naše háčkové kolegy, kdy jim díky "vysoce kvalitní" naftě odchází vstřiky, že to už ani jednotka není schopna po 50tkm dokorigovat....tak si říkám zlaté rotační čerpadlo.
Fulo3 píše:...ojazdenim dieslom prestavam nejako verit ked vidim co tam ludia leju ...
Jestli chceš koupit novou káru, proč ne, ale jestli jetou, zase nevíš, na čem jsi. A může to být auto po někom, kdo se i třeba staral, ale stejně už vstřiky budou zralé na výměnu, protože jezdí po našich cestách a tankuje tady.

Takže jestli nemáš astru před zhroucením, orezlou, tak bych nechal udělat to těsnění vstřiků a vesele jezdil dál 8)
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor

Uživatelský avatar
Vojta
Příspěvky: 8053
Registrován: 25 led 2006, 12:39
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Astra H G J

Příspěvek od Vojta » 30 kvě 2014, 09:09

do háčka je nejlepší volba Z19DT (88kw, 8ventil, ideálně koupit ještě kus bez DPF) nebo Z17DTH (74kw, 16ventil, myslím že se dělal jen bez DPF) akorát ten není tak kultivovaný a bacha na převodovky, všechny šestikvalty v těchto motorech jsou M32 a často odchází kvůli nedostatku oleje z výroby, oprava cca 20-25tis, ale o tom jsou na háčkovym fóru napsaný romány

k tomu Z17DTH se dával i 5-kvalt a ten je bez problému, takže pokud chceš fakt držák tak Z17DTH + 5kvalt, ale musíš skousnout že to není výstřik nejmodernější techniky

za mě bych volil 2.0 turbo benzín, ve verzi 125 a 147kw se dával do běžnejch aster nebo v 177kw do opc ale ty jsou výrazně dražší
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel

Odpovědět