1,7 DTi

Na co vše si dát pozor, rady při koupi ze zahraničí a další
Odpovědět
Lukibrodeur
Příspěvky: 5
Registrován: 26 čer 2010, 16:43
Bydliště: Moravská Třebová

1,7 DTi

Příspěvek od Lukibrodeur » 26 čer 2010, 16:47

dobrej.Dneska jsem byl okouknout jednu astru. http://auto.bazos.cz/inzerat/6230527/Op ... -17DTI.php
měl jsem tam i chlapíka,co se v autech docela vyzná a sám řekl,že je to hezký auto.akorát přední nosníky byly chycený.levej celkem dost.a sjetý pneumatiky,jinak prej v pohodě.Ale ještě jsem ho nekoupil,až začátkem srpna kdyžtak.Poradíte mi,na co se ještě tak podívat,co bejvá u aster achilovka?Co říkáte na cenu?Díky za jakoukoliv reakci

Reklama
 

Uživatelský avatar
adam09
Příspěvky: 4473
Registrován: 12 pro 2007, 23:59
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,7 DTi

Příspěvek od adam09 » 26 čer 2010, 16:52

když otevřeš víčko nádrže tak pod tou gumou to bývá lehce orezlé

v každém případě bych to dal na diagnostiku a tím kilometrům bez servisky nemůžeš věřit
[color=red][size=100][b][u]>>>DIAGNOSTIKA Kladno,Praha kdyby tak SZ<<<[/u][/b][/size][/color]

PRODEJ moje coupe Z22SE

https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=40&t=22659&p=384981#p384981

Lukibrodeur
Příspěvky: 5
Registrován: 26 čer 2010, 16:43
Bydliště: Moravská Třebová

Re: 1,7 DTi

Příspěvek od Lukibrodeur » 27 čer 2010, 21:21

na to víčko se určitě podívám.Jinak jsme se bavily s mým poradcem přes auta(dá li se to tak nazvat-mechanik to není,ale autum rozumí) a říkal,že dát kdyžtak do kupní smlouvy přesnej stav kilometrů.a pak po diagnostice,kdyby prokázala,že je to přetočený,tak by se to vrátilo.

Uživatelský avatar
radek_
Příspěvky: 304
Registrován: 31 srp 2009, 21:05
Bydliště: Most

Re: 1,7 DTi

Příspěvek od radek_ » 27 čer 2010, 21:24

No pokud vím, tak u astry se skutečný stav kilometrů zjistit nedá ... nebo se mílím???
A doporučuju auto před koupí pořádně projet- u 1.7 dti se často stává, že v řídící jednotce naftového čerpadla jsou studené spoje, které se projevují tím, že auto "cuká"- jakoby v dané chvíli do čerpadla nešlo palivo. -> Oprava u dennyho za cca 5000,-
Astra G 1.7 DTI, 2003

Lukibrodeur
Příspěvky: 5
Registrován: 26 čer 2010, 16:43
Bydliště: Moravská Třebová

Re: 1,7 DTi

Příspěvek od Lukibrodeur » 27 čer 2010, 21:58

asi 15 minut stálo nastartovaný a pak jsme jeli asi 15 minut.tak nevím,jestli je to dost nebo ne...uvidíme.ještě nic nekupuju.ale zájem bych měl

Uživatelský avatar
Luboš X17DTL
Příspěvky: 2216
Registrován: 03 črc 2007, 20:51
Bydliště: Slatina(NJ)

Re: 1,7 DTi

Příspěvek od Luboš X17DTL » 28 čer 2010, 15:24

Každopádně otevři víčko chladící kapaliny. Jestli tam bude šlem oleje, může být, nebo byl problém s těsněním vstřiků, které rádo odchází kolem 150.000 km. Ve 150.000 km tě čekají rozvody, mrkni se pod motor, jestli tam nekape nafta, může se tlačit z čerpadla, to taky není zadarmo. Taky si zkontroluj, jestli se auto zahřívá včas. U tohoto motoru je to tak po 10 km jízdy v létě. Občas taky odejde ŘJ motoru, ale jsou tady na to odborníci, co ví, co a jak.
Opel Astra F Caravan X17DTL (už má novou majitelku)=>
Astra G Caravan 1,7 DTi (na to se už jen dívám)=>
něco malého černého patří ženě a já nemám nic:-(
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=10583

Uživatelský avatar
adam09
Příspěvky: 4473
Registrován: 12 pro 2007, 23:59
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,7 DTi

Příspěvek od adam09 » 28 čer 2010, 15:28

kilometry se zjistit nedají
[color=red][size=100][b][u]>>>DIAGNOSTIKA Kladno,Praha kdyby tak SZ<<<[/u][/b][/size][/color]

PRODEJ moje coupe Z22SE

https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=40&t=22659&p=384981#p384981

Lukibrodeur
Příspěvky: 5
Registrován: 26 čer 2010, 16:43
Bydliště: Moravská Třebová

Re: 1,7 DTi

Příspěvek od Lukibrodeur » 06 črc 2010, 19:38

Po pár týdnech jsem zase tady. žádný další auto jsem okouknout nebyl a tak jsem asi tak nějak rozmyšlenej,že se přidám do vašeho klubu a koupím tu avizovanou astřičku.ale ještě na začátku srpna se na ni určitě pojedu podívat a ještě jednou všechno prošmejdíme.

Nevím,jestli jsem to psal,ale je bude potřeba vyměnit rozvody a olej.Kolik tyhle výměny obvykle stojej?jakej olej mi doporučíte?ale taky s ohledem na cenu.

Pak jsem si tak říkal,kde bych mohl sehnat tažné.Je to pro mě docela důležitá věc.Jsem koňák,tak at můžu aspon vozit vozejk třeba se senem nebo at si ovsem nebo jinýma pytlema s čímsi aspon nezaseru auto:)Dá se někde levně sehnat.nebo i klidně nový?jak je to s montáží a registrací.jak vůbec ten slabší motor astry bude fungovat pod trochu větší zátěží?

Co chiptuning?

Mockrát děkuju za odpovědi.je mi 21,dosud jsem měl jedno auto,dvojku golfa 1,6 D,tam něco bylo ok,něco ne.spíš to bylo jen tak na zocelení v řízení:)

Uživatelský avatar
Zralok
Příspěvky: 1524
Registrován: 07 bře 2008, 22:05
Bydliště: OVA 8 - sedmák

Re: 1,7 DTi

Příspěvek od Zralok » 21 črc 2010, 15:38

Rozvody u toho motoru nejsou nijak extra drahé ale bacha můžou být dva typy.Jedny mají jednu kladku samonapínací (od čísla motoru 328705) a druhé (do čísla motoru 328704) mají manuálně napínanou kladku. Někde tady na fóru je inzerát na výhodné rozvody. Pohledal jsem a je to tady a je tam hned i odpověď z 5.6.2010 na cenu toho motoru podle čísla motoru jak jsem psal: https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic. ... &start=180 A pokud budeš měnit rozvody tak hned nech zkontrolovat a případně spravit vůli ventilů.
Co se týká oleje tak můžeš používat originál GM 5W30 který se taky dá sehnat za slušnou cenu nebo nějaký známější značky(Aral, Agip, Shell, Divinol, Castrol, Texaco, Total, Q8, Petro-Canada, Mogul atd. atd ve viskozitě 0-10w30-40 ACEA A3/B3,B4 podle toho co je tobě a tvé peněžence sympatičtější a taky záleží na tvém stylu jízdy. Vejde tam cca 4,5l. Osobně bych volil buď 5W30 originál GM nebo Divinol syntolight SL Opel(ten používám já) nebo nějakou 5W40 - osobně bych zvažoval Total (ten se dá sehnat za cca 750/5l nebo opět Divinol.
Větší zátěží myslíš vezení naloženého vozíku? To ten motor zvládne v pohodě. Jestli jsi povahou spíš závodník tak to nekupuj. Jestli zvažuješ chiptuning tak myslím lepší bude hned koupit jinou motorizaci. Jestli chceš diesel tak nejlépe 2,2 DTi.
Tažné když necháš namontovat v servise kde se tím zabývají tak dostaneš certifikát a jen zajdeš na registraci vozidel kde myslím za 50 Kč zapíšou tažné do velkého TP. Cena by se mohla pohybovat tak kolem 4 tis.

A jestli chceš auto pořádně proklepnout tak určitě přřed koupí to nech napíchnout na diagnostiku a úplně nejlépe se s majitelem domluv na pořádné kontrolní jízdě (s tím že naftu uhradíš) a zajeď po předchozí domluvě buď k Dennymu - https://www.astra-g.cz/forum/memberlist ... ile&u=3675 http://www.ase-dedic.com/ nebo k RomanoviK - https://www.astra-g.cz/forum/memberlist ... ile&u=1082 http://carteam.cz// a oni ti to auto proklepnou úplně nejlépe. Máš to k nim +- stejně a zas tak daleko to není.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=10584&start=0
Astra Caravan 1,7 DTi Y17DT N-Joy stříbrná metalíza, 1/2004.
+ nějakej VW k tomu

Lukibrodeur
Příspěvky: 5
Registrován: 26 čer 2010, 16:43
Bydliště: Moravská Třebová

Re: 1,7 DTi

Příspěvek od Lukibrodeur » 05 srp 2010, 18:17

Takže díky kluci za všechny rady.Dneska jsem byl na něj kouknout i v kanálu(nebo jak se tomu říká) s mechanikem a řekl,že za 80 by ho nevzal ani náhodou.tak prej,kdyby slevil aspon na 70,tak už by to šlo.No,prostě.nosníky byly celkem děravý,výfuk už byl taky trošku chytlej,trubky od brzd by se museli měnit,stejně jako do půl roku celý brzdy,jsou tam totálně sjetý pneumatiky.a řekl mi,že nesleví.tak asi na to holt kašlu.auto vypadá hezky,ale mám na něj max. 100 tisíc a ještě bych se nemusel vejít se všema těma opravama.tak se holt poohlídnu jinde.moc díky za rady...třeba nějaká astra ještě dopadne.ale nejradši bych tu novější Vectru-ale to už je zase jiná cenová kategorie

Odpovědět