Je diesel 1,7 l dobrá volba ?
Je diesel 1,7 l dobrá volba ?
Ahoj,
Líbí se mi Astra Classic II Caravan a uvažuji o její koupi. Chtěl bych auto tak 3-4 r staré do 100 tis. najeto. Uvažuji o dieselovém motoru 1,7 l 55 kW nebo 59 kW. V motorech se vůbec nevyznám, ale láká mne nižší spotřeba u dieslu. Zároveň bych chtěl auto spolehlivé. Překvapuje mne, že většina přispěvovatelů má benzínový motor a i na prodejním německém serveru jsou benzíňáky dražší. Nejsou ty diesely poruchové ? A který je lepší 55 kW, nebo 59KW. Nevíte někdo ?
Dík
Ondřej
Líbí se mi Astra Classic II Caravan a uvažuji o její koupi. Chtěl bych auto tak 3-4 r staré do 100 tis. najeto. Uvažuji o dieselovém motoru 1,7 l 55 kW nebo 59 kW. V motorech se vůbec nevyznám, ale láká mne nižší spotřeba u dieslu. Zároveň bych chtěl auto spolehlivé. Překvapuje mne, že většina přispěvovatelů má benzínový motor a i na prodejním německém serveru jsou benzíňáky dražší. Nejsou ty diesely poruchové ? A který je lepší 55 kW, nebo 59KW. Nevíte někdo ?
Dík
Ondřej
ondrej
- Reklama
Re: Je diesel 1,7 l dobrá volba ?
59kW je motor CDTi který se dává i do Astry H ale co tady chodím na fórum tak jsem neobjevil nikoho kdo ho má. 55kW je motor DTi. Osobně bych bral motor CDTi 59kW jednak pro vyšší výkon a taky je to novější typ motoru. Ale praktické zkušenosti nemám žádné. Bavil jsem se s několika majiteli 1,7 TD 55kW a všichni byli spokojeni. Já zvažuji nákup nové astry G a tam mne od nákupu dieslu odrazuje jen 60 tis rozdílu mezi 1,4 Twinport a 1,7 CDTi. Kupovat ojetinu tak neváhám a beru diesel. Pokud by nevadilo vyšší povinné ručení tak bych z turbodieslů Astry G bral 2,2 DTi. To už má i slušný výkon.ondrej píše:Ahoj,
Líbí se mi Astra Classic II Caravan a uvažuji o její koupi. Chtěl bych auto tak 3-4 r staré do 100 tis. najeto. Uvažuji o dieselovém motoru 1,7 l 55 kW nebo 59 kW. V motorech se vůbec nevyznám, ale láká mne nižší spotřeba u dieslu. Zároveň bych chtěl auto spolehlivé. Překvapuje mne, že většina přispěvovatelů má benzínový motor a i na prodejním německém serveru jsou benzíňáky dražší. Nejsou ty diesely poruchové ? A který je lepší 55 kW, nebo 59KW. Nevíte někdo ?
Dík
Ondřej
Zatím astru nemám, ale chci ji
59kw je common-rail, odlehčená verze motoru co se dává do novejch aster, asi už bude slušnej ale nejel sem v něm
1.7 Di 50kw je chcíplotina nemající co v astře dělat (a ještě má větší spotřebu než 2.0di 60kw)
1.7Dti 55kw trochu táhne na cca 2000 otáčkách ale taky lemra co víc řve než jede
výhoda oproti 2,0di nebo dti v nižšim povinnym a pro mě osobně v tom že má rozvodovej řemen
jinak do 20tis km/rok se diesel nevyplatí
já osobně dám příště přednost komfortu před klapotem dieslu
1.7 Di 50kw je chcíplotina nemající co v astře dělat (a ještě má větší spotřebu než 2.0di 60kw)
1.7Dti 55kw trochu táhne na cca 2000 otáčkách ale taky lemra co víc řve než jede
výhoda oproti 2,0di nebo dti v nižšim povinnym a pro mě osobně v tom že má rozvodovej řemen
jinak do 20tis km/rok se diesel nevyplatí
já osobně dám příště přednost komfortu před klapotem dieslu

Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
- Hany
- Příspěvky: 538
- Registrován: 09 čer 2006, 21:29
- Bydliště: Napajedla, Uh. Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Tak já nemůžu porovnávat diesel s benzíňáky kolem 1.8, protože jsem neměl možnost v něčem takovém jet. Krom 1.6 16V a to se mi zdá a ne jen mě, že moje 1,7 Dti jede živěji. Jsem spokojený, spotřeba dobrá, na nádrž najedu tak 980 km, co se týče výměny oleje - kanystr 5L plná syntetika origo Opel vč filtru 1500,- Kč . Je pravda, že to není divočák, ale na ekonomické ježdění to stačí.
OPEL ASTRA G COMBI, 2000 EDITION , 1.7 DTI ISUZU , system BEHR
Vím, že o tomhle to tu moc není, ale nejsem moc velký příznivec ropáků...Hany píše:Tak já nemůžu porovnávat diesel s benzíňáky kolem 1.8, protože jsem neměl možnost v něčem takovém jet. Krom 1.6 16V a to se mi zdá a ne jen mě, že moje 1,7 Dti jede živěji. Jsem spokojený, spotřeba dobrá, na nádrž najedu tak 980 km, co se týče výměny oleje - kanystr 5L plná syntetika origo Opel vč filtru 1500,- Kč . Je pravda, že to není divočák, ale na ekonomické ježdění to stačí.
To o té živosti 1,6 16V versus 1,7DTi myslíš vážně? Dovol abych se zasmál... to víš když chceš živost po benzínu musíš motoru dovolit větší otáčky než si zvyklý u ropáka... benzín je prostě benzín
Astra G 1,6 16V Comfort, r.v.2001, Z16XE
Nevim konkretne 1.7DTI vs. 1.6 16V, ale kolikrat je "slabsi" diesel opravdu zivejsi.
Treba Omega B -
2.2 16V: 0-100km/h 12,91s , 0-1000m 33,99s , 60-120km/h na III. 14,5s
1597kg a 144koni
2.2 DTI: 0-100km/h 12,74s , 0-1000m 34,04s , 60-120km/h na III. 12,99s
1668kg a 120koni
zalezi mejen na maximalni hodnote, ale hlavne na prubehu ... rozhodujici je maximalni dostupny vykon pri dane rychlosti, ktery muze byt v prumeru lepsi u "slabsiho" motoru s lepsim prubehem.
Treba Omega B -
2.2 16V: 0-100km/h 12,91s , 0-1000m 33,99s , 60-120km/h na III. 14,5s
1597kg a 144koni
2.2 DTI: 0-100km/h 12,74s , 0-1000m 34,04s , 60-120km/h na III. 12,99s
1668kg a 120koni
zalezi mejen na maximalni hodnote, ale hlavne na prubehu ... rozhodujici je maximalni dostupny vykon pri dane rychlosti, ktery muze byt v prumeru lepsi u "slabsiho" motoru s lepsim prubehem.
já nemluvim jenom o papírovejch hodnotách kde jasně 1.6 16V vede ale i o reálný jízdě na silnici, jel sem ve všech uvedenejch motorech a 1.7 se na 1,6 opravdu nehrabe
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
Ano i já mám praktickou zkušenost s tím že 1,7DTi není živější než 1,6 16V... určitě bych to sem nepsal abych ze sebe udělal vola...Vojta píše:já nemluvim jenom o papírovejch hodnotách kde jasně 1.6 16V vede ale i o reálný jízdě na silnici, jel sem ve všech uvedenejch motorech a 1.7 se na 1,6 opravdu nehrabe
Astra G 1,6 16V Comfort, r.v.2001, Z16XE
No dobre, ja jsem sice 1.7 i 1.6 taky ridil, ale jenom velmi kratce a netroufam si to porovnat. Z vlastni zkusenosti (a mam to potvrzeno i nekolika testama v internetovejch autocasopisech) je napriklad ta 2.2 od opla zivejsi v nafte nez v benzinu, ackoliv papirove hodnoty mluvi uplne jinak.
No a k tematu - ta 1.7 59kW(80koni) uz by mela jezdit pomerne slusne - v testu motoru namerili 95koni a 210Nm.
No a k tematu - ta 1.7 59kW(80koni) uz by mela jezdit pomerne slusne - v testu motoru namerili 95koni a 210Nm.
já nastartoval zatim vždy ale přiznávám že při -21°C letos v zimě sem jednou startoval dost hlouho ale chytlo to, jinak to bylo v pohodě až na ten rámus co diesel prostě děláPleshoun píše:Když jsme u těch ropáků... prosím vás jaké máte praktické zkušenosti v zimě se startováním? Mám na mysli -18 a podobné teploty...
Je to jeden z důvodů proč je mou volbou vždy benzín...
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel