Nejsem zaměstnanec Áček ani ničeho podobnýho, taky je "nemusim", ale dovolim si nesouhlasit...
Ta "slavná" éra (třeba 10 - 12 let zpět) Áček, kdy byla evidentně půlka aut na place opravená nebo jinak pošlechtěná, je dávno pryč. Pokud vim, hodně dováželi, v té době z Francie. K čerstvě dovezeným autu se nesmělo chodit, ty se krčily vzadu za barákem, aby na ně nebylo vidět... A jak asi řiká Cobein, vykoupili opravdu každý hov*o, který se namanulo, nehledě na stav.
Jenže doba pokročila a celej trh je zaplavenej autama z oper. leasingů. To znamená, že 75% aut v Áčkách je tohohle původu. Tzn. jeden majitel, serviska. Jasně, někdo namítá, že ke služebním autům se nechovaj lidi hezky, může, ale asi nic lepšího v ojetině neni. Koupit auto od 1. majitele - soukromé osoby je nadlidskej úkon a dovoz... je prostě dovoz. Takže tady aspoň doložený kilometry serviskou, značkovej servis a případně lze vše dohledat u příslušný leasingovky...
Takže kdo brečí, že maj v Áčkách špatný auta, kecá. Pokud je auto špatný, je prostě špatný.
Je úplně jedno, v jakym bazaru člověk auto koupí. Ale pokud si přijde člověk "konzument" koupit obyčejný rodinný auto nebo auto na podnikání, zajde do Áček, kde je stejnejch aut vedle sebe třeba 10 a vybírá. To je rozdíl oproti klasickýmu "štěrkovýmu" bazaru s fáborkama a bazaristou ve stavební buňce...
A opravdu mi nikdo nevymluví, že ještě Áčka stáčej. Nestáčej a pokud se vyskytne hooodně jetý auto, přesunou ho do svýho "Auto diskont", aby nestrašilo na place vedle těch dobrejch

.
Už bylo dost...
ex:
1x Vectra C
6x Astra G
2x Astra H
1x Insignia ST
2x Corsa D
3x Combo C
1x Corsa A