Poraďte prosím s výběrem - koupeno.
- Reklama
A nie je najhorsi motor do Astier skôr 1,7TD od Opla?Ja na 2,0 nevidím nič zlého.4erpadlo je síce náchylnejšie ale nie je to nič katastrofálne.Salám píše:Noo z mé nedávné zkušenosti vím, že podle fotek je prd poznat, chce to vidět naživo. Jen bych dodal, že 2.0 DTI je podle mnohých nejhorší motor co může v Astře být (z hlediska spolehlivosti-čerpadlo). Pokud nafta, tak 1.7 od isuzu anebo 2.2, ale nikomu tento názor nenutím
No já pořád nad tím 2,0 DTi uvažuji. I když tu je příklad že i z roku 2003 to čerpadlo odešlo tak si říkám že tím že zásadně leji do nafty aditivum tak bych se problému vyhnout mohl a snad ten rok 2003 je na tom už lépe. No a když by přeci jen odešlo tak holt s tím už budu dopředu počítat. Netankuji teda Shell což mi přijde zbytečné když dávám vlastní aditivum ale tam kde tankuji mají pečeť kvality (Globus - bere od OMV a Jet a sem tam i jinde) tak se špatné nafty nebojím. Dokonce mám na vlastním autě vyzkoušeno že když jsem chvíli zkusil (3 plné nádrže) Shell Diesel Extra tak na výkonu jsem nepoznal nic, ale auto mělo vyšší spotřebu nafty. Pokud ale natrefím na nějakou šikovnou Astru 1,7 DTi nebo 1,7 CDTi nebo i nějakou benzínovou tak po ní klidně sáhnu.
Re:
Isuzu nie je zlý motor ale oproti 2,0Di je papierovo len o 5kw slabší ale mal som možnosť porovnať a rozdiel je dosť citeľný.ISUZU nemá podľa mňa dobrý priebeh motora.
Re
Netvrdim že je slabý len nemá najlepšiu charakteristiku a s mojím Di-čkom sa mi jazdilo príjemnejšie.Keby som kupoval Astru tak určite 2,0DTI alebo najlepšie 2,2 ale tých je ako šafránu.
Tak jsem teď volal do servisu čerpadel a tam hned věděli která bije. Že zrovna tam ze dvou Opelů to čerpadlo měli. Ale říkali že to čerpadlo odchází ve všem kde je např. Audiny, Manny atd.. Říkal ale že když se používá kvalitní palivo a při každé výměně oleje se mění i všechny filtry tak je riziko velmi malé.
Toto take nechavam menit pravidelne, vzdy davam do nafty aditivum a tankuji vesmes u Benziny (u nas je docela levna) a zatim nemohu rict na motor a auto po 185t km jedineho kriveho slova. Jsem spis prekvapen jak je to spolehlive auto (tuk,tuk,tuk), krome par drobnosti jezdi a jezdi. Je dnes otazka jestli ma jeste diesel vyznam z ekonomickeho pohledu pro normalniho cloveka, ale urcite jeste pro hodne lidi to je o charakteristice motoru.Zralok píše:Ano všechny filtry = palivový, olejový a vzduchový.
Pokud narazis na 2.2DTI, tak rozhodne chybu neudelas budes mit vykonu dost, urcite i dost slusnou vybavu vuci vetsine bezne produkce, prece jen to byla jedna z jejich modelovych spicek.
Tak nějak s tou charakteristikou je to i pro mne. Byť provoz dieslu dnes už moc ekonomický není tak prostě diesel je má srdcová záležitost. Ale protože už to tak ekonomické není tak bych přežil i benzín. Jinak 2,2Dti bych asi nebral to už je pro mne asi zbytečné a i pojistka je dražší. Jak jsem psal určitě by mi stačil i výkon 1,7 DTi. A co se týká výbavy tak už i ty 2,0 DTi mi přijdou lépe vybavené než ostatní motory a právě proto i o tomto motoru uvažuji.