Caravan 2.0 DTI 74kw

Na co vše si dát pozor, rady při koupi ze zahraničí a další
TiTeuf
Příspěvky: 23
Registrován: 11 zář 2007, 21:41

Příspěvek od TiTeuf » 01 říj 2007, 19:50

a ted jsem zase na zacatku a uvazuju jestli radeji nejit do 1.674KW jestli tam neni vetsi vyber....co rikate a porad zvazuju provozni naklady nafta vs benzin, jsou to vlastne stejne vykony 74 kw akorat pojistka jina a spotreba jina...s naftou budu asi jezdit vice ale s benzinem asi tolik ne...poradte...

Reklama
 

Uživatelský avatar
Marky
Příspěvky: 1821
Registrován: 13 bře 2006, 17:39
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marky » 01 říj 2007, 20:03

To mužeme, ale vesměs každý bude hájít "srdce" svého vozu a v závěru konečné rozhodnutí bude zase jen a jen na Tobě.

PS: a zase se to tu zvrhne benzín versus nafta :?

Uživatelský avatar
veski
Příspěvky: 220
Registrován: 05 kvě 2007, 10:28
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od veski » 01 říj 2007, 20:34

Já hledal hlavně benzín 1.4 . Potom jsem dostal radu, že se mám radši poohlédnot po 100 koňovce. Teď toho nelituji. Autíčko s tímto motorem jezdí super. Je mu celkem jedno, jestli jedu sám nebo naložený.
Bohužel v jeho neprospěch hovoří spotřeba. Ve městě se pod 7 nedostanu (není problém jezdit i za 9 :oops: ). A ještě jedna "nevýhoda", chce trošku více točit, aby člověk měl k dispozici sílu motoru.
9/99, 1.6 16V (X16XEL), Caravan, Edice 100

Uživatelský avatar
freeKevinM
Příspěvky: 312
Registrován: 10 čer 2006, 22:10
Bydliště: Plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od freeKevinM » 02 říj 2007, 10:52

stara pisnicka, ale myslim ze ceny g-dieselu nejsou uz tak vysoke a pokud neodejde cerpadlo tak spotreba je vyhodnejsi o hodne.
C-Max 1,8 TDCI Ghia

Uživatelský avatar
milosh
Administrátor
Příspěvky: 6551
Registrován: 21 led 2006, 13:03
Bydliště: Ústecko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milosh » 02 říj 2007, 11:57

freeKevinM píše:stara pisnicka, ale myslim ze ceny g-dieselu nejsou uz tak vysoke a pokud neodejde cerpadlo tak spotreba je vyhodnejsi o hodne.
No ja vcera jel sluzebakem dizlem a nikdy vic, spotreba je to jediny co je na tom lepsi jinak nevidim vyhodu. Klepe se to jak traktor a ma i stejny zvuk, zlaty beno, to si radsi priplatim kdyz tankuju ale zase mam v aute klidek a muzu jet i bez radia pustenyho na max :lol:
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet

Uživatelský avatar
Marky
Příspěvky: 1821
Registrován: 13 bře 2006, 17:39
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marky » 02 říj 2007, 15:13

Bud konkretnejsi, asi myslis toto, ze? To bych teda take radeji chodil pesky :D .
Obrázek

Spin
Příspěvky: 101
Registrován: 23 črc 2007, 09:44
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Spin » 02 říj 2007, 15:49

Jó tak to se mu nedivím. To fakt není nejlepší auto na služební cestu. Ikdyž na druhou stranu, kdo ví kam na tu služebku jel. :D
Astra 2.0DTI Caravan, CDX, Y20DTH, 2001

TiTeuf
Příspěvky: 23
Registrován: 11 zář 2007, 21:41

Příspěvek od TiTeuf » 02 říj 2007, 19:03

Jak to teda je stim hlukem v kabine u naftaku proti astre G benzin??v benzinu sem jel a je pekne tichoucka to je pravda, ale naftak jeste neznam....

Uživatelský avatar
milosh
Administrátor
Příspěvky: 6551
Registrován: 21 led 2006, 13:03
Bydliště: Ústecko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milosh » 02 říj 2007, 19:04

TiTeuf píše:Jak to teda je stim hlukem v kabine u naftaku proti astre G benzin??v benzinu sem jel a je pekne tichoucka to je pravda, ale naftak jeste neznam....
Ver ze to poznas :lol:
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 02 říj 2007, 19:09

Diesel je tichej, nemusi se tolik vytacet jako benzin diky lepsimu prubehu vykonu ve strednich otackach, takze ve finale bych rekl ze krome mestskeho provozu je uvnitr hluku mene, nebo minimalne stejne jako u benalu.

Uživatelský avatar
Marky
Příspěvky: 1821
Registrován: 13 bře 2006, 17:39
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marky » 02 říj 2007, 19:18

AstraDTI píše:Diesel je tichej, nemusi se tolik vytacet jako benzin diky lepsimu prubehu vykonu ve strednich otackach, takze ve finale bych rekl ze krome mestskeho provozu je uvnitr hluku mene, nebo minimalne stejne jako u benalu.
Souhlasim s Tebou, je ovsem jedna velka vyjimka z novejsich motoru a to je 1.4 TDI to je des :shock: , ten je hlucnej za kazdych okolnosti a to se pak neda poslouchat ani to radio.

Uživatelský avatar
milosh
Administrátor
Příspěvky: 6551
Registrován: 21 led 2006, 13:03
Bydliště: Ústecko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milosh » 02 říj 2007, 19:22

hele se*em na to, to je jako debata co je lepsi zda AMD nebo Intel (samozrejme ze AMD :lol: )
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet

Uživatelský avatar
freeKevinM
Příspěvky: 312
Registrován: 10 čer 2006, 22:10
Bydliště: Plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od freeKevinM » 02 říj 2007, 19:49

AMD, to jo, ale NAFTOVYYYYYYYYY
C-Max 1,8 TDCI Ghia

Uživatelský avatar
Hribek
Příspěvky: 1595
Registrován: 14 dub 2007, 19:00
Bydliště: Moravské Slovácko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hribek » 03 říj 2007, 06:21

No já přesto že mám diesel, tak se nebudu rvát za to že je tichý, benzín je rozhodne klidnější- to pánové diesláci neokecáte!! Ale dnešní diesly už mají od traktoru přeci jen trochu odstup. .....a ta spotřeba.... :lol: :lol:

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 03 říj 2007, 11:56

Jak se to veme klidnejsi - ve meste nebo v situacich, kde se nevyuziva vykon tak ano. Mimo mesto a na dalnici kde je potreba vetsi pruznost a ja dejme tomu drzim otacky mezi 2300-2700 (motor je tichy a kultivovany), tak mam k dispozici nejakejch 68-81kW, abych to same dosahoval napriklad v 2.0 16v, tak bych musel tocit 3800-4400 otacek! Tam uz urcite benzinovej motor moc tichej nebude :wink:

Odpovědět