Njn,ale to bych se v Astře H asi nedoplatil,ne?Zdeněk Lbc píše:Počkej si na nový naftový motory z CORSY D, 1,3CDTi 90k, 1,7CDTi 125k! Kubatura dobrá, výkon super a povinný ručení taky! Měly by se objevit snad i v ASTŘE H.
Astra H kolem 9500-10000Euro
- Reklama
- Zdeněk Lbc
- Příspěvky: 1744
- Registrován: 26 úno 2006, 21:57
- Bydliště: Liberec
No ja sem k tem 1.7 125koni trochu skeptickej. Videl sem srovnani 1.9CDTI 120koni vs. 2.2DTI 125koni a se stejnejma najetejma kilometrama byl rozdil namerenejch vykonu celkem velkej (137,8 x 126,3 koni a 347,1 x 309,8 Nm v prospech DTIcka).
Co se tyce spotreby 2.2 tak je to kolem tech 6,3 jak psal Vojta a silne pochybuju ze novej CR by zral nejak podstatne min (nehlede na to ze Hacko je krapet tezsi nez Gecko).
Co se tyce spotreby 2.2 tak je to kolem tech 6,3 jak psal Vojta a silne pochybuju ze novej CR by zral nejak podstatne min (nehlede na to ze Hacko je krapet tezsi nez Gecko).
Rozdil ve spotrebe 1 litr nebude ani nahodou - spis bych rek ze budou papat tak stejne. Co se tyce spolehlivosti tak bych zatim vic veril starsim motorum. Precijenom vysponovanej vykon, vyssi tlaky, sofistikovanejsi elektronika ... vic veci se tam muze pos...David2007 píše:Njn,každý preferujeme něco jiného já si spočítám že těch 2tis je po dobu 7let 14tis + řekněme 1litr na 100km je 30Kč při 25 000km ročně 7500Kč x 7let je 52.5 což je řekněme 65tis v pruběhu 7let a prostě když už se mám teďka finančně šponovat na novější auto a vcelku se mi vydělávat daří tak to nemusí být pak pravda...tak to prostě je a vycházím ztoho že teďka do toho sice dost narvu,ale budu mít vcelku super autíčko doufám pokud se mi pak přestane dařit tak jej i tka ufinancuji (spotřeba,ručení atd.) .Opravy tam nevím obecně jak se asi něco stane s motorem tak jsem u dieslu v pytly,co? Zase diesel by mě v Hčku mohl dlouho vydržet,ne?
no pokud chce astru H tak má navýběr pokud vim pouze z 1.7cdti 59/74kW a 1.9cdti a za 10000euro sežene co? pouze 1.7cdtiAstraDTI píše: Rozdil ve spotrebe 1 litr nebude ani nahodou - spis bych rek ze budou papat tak stejne. Co se tyce spolehlivosti tak bych zatim vic veril starsim motorum. Precijenom vysponovanej vykon, vyssi tlaky, sofistikovanejsi elektronika ... vic veci se tam muze pos...
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw
No 1.6i se tu na foru co vim pohybuje 7-8litru a ta 1.7CDTi mam od znameho co je maji ve firme zjisteno 4.1/4.9/6.2 (realna spotřeba cesťáka ve firmě co stím denodenně lítá)a tomu věřím že víc jak 6litru ja mit nebudu když navíc po městě jezdím sotva 10% svych cest,čili jsem ještě byl dost přizdi... .AstraDTI píše:Rozdil ve spotrebe 1 litr nebude ani nahodou - spis bych rek ze budou papat tak stejne. Co se tyce spolehlivosti tak bych zatim vic veril starsim motorum. Precijenom vysponovanej vykon, vyssi tlaky, sofistikovanejsi elektronika ... vic veci se tam muze pos...David2007 píše:Njn,každý preferujeme něco jiného já si spočítám že těch 2tis je po dobu 7let 14tis + řekněme 1litr na 100km je 30Kč při 25 000km ročně 7500Kč x 7let je 52.5 což je řekněme 65tis v pruběhu 7let a prostě když už se mám teďka finančně šponovat na novější auto a vcelku se mi vydělávat daří tak to nemusí být pak pravda...tak to prostě je a vycházím ztoho že teďka do toho sice dost narvu,ale budu mít vcelku super autíčko doufám pokud se mi pak přestane dařit tak jej i tka ufinancuji (spotřeba,ručení atd.) .Opravy tam nevím obecně jak se asi něco stane s motorem tak jsem u dieslu v pytly,co? Zase diesel by mě v Hčku mohl dlouho vydržet,ne?
No dyt jo, podle me spotreba v Hacku ty 1.7 bude prez 6. CR zerou ze stejnyho objemu vetsinou vic nez starsi motory. 80 konovy Gecko 1.7 zere v prumeru 6.1 ....manli2 píše:no pokud chce astru H tak má navýběr pokud vim pouze z 1.7cdti 59/74kW a 1.9cdti a za 10000euro sežene co? pouze 1.7cdtiAstraDTI píše: Rozdil ve spotrebe 1 litr nebude ani nahodou - spis bych rek ze budou papat tak stejne. Co se tyce spolehlivosti tak bych zatim vic veril starsim motorum. Precijenom vysponovanej vykon, vyssi tlaky, sofistikovanejsi elektronika ... vic veci se tam muze pos...
Hmm ja videl zasejc 6.1 vcetne dynamickejch mereni na motor.terra.es
To museli jet poradnyho klobouka IMHO.
To museli jet poradnyho klobouka IMHO.
Naposledy upravil(a) AstraDTI dne 25 pro 2006, 19:04, celkem upraveno 1 x.
Turbodiesel v Opelu Astra se cítí nejlépe při klidné jízdě, nejlépe v rozmezí 2200-3500 otáček. Motor prakticky není slyšet, ovšem na zrychlování je třeba řadit téměř stejně často jako u benzínového agregátu. Spotřeba je téměř dokonalá – k výrobci udávanému průměru rovných 5 litrů jsme se přiblížili zcela reálně. Lepšímu průměru by jistě napomohla i šestistupňová převodovka – při vyšších rychlostech na dálnici se otáčky pohybují přece jen výše, než by na „udržovací“ výkon bylo nutné.AstraDTI píše:Hmm ja videl zasejc 6.1 vcetne dynamickejch mereni na motor.terra.es
http://www.auto.cz/testy/opel-astra-1-7 ... iskry.html
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw