Koupit 1.7 DTi ???

Na co vše si dát pozor, rady při koupi ze zahraničí a další
Odpovědět
Uživatelský avatar
stanik89
Příspěvky: 19
Registrován: 23 říj 2010, 09:55

Koupit 1.7 DTi ???

Příspěvek od stanik89 » 23 říj 2010, 10:00

Ahoj,
poraďte mi prosím, nemám z těmito motory žádné zkušenosti. Má cenu jít do Astry 1.7DTi z roku 2002 která má naběháno 183000km? Případně jaké další náklady by mě čekaly?
Díky moc za jakékoliv info 8)

Reklama
 

Uživatelský avatar
ferguson
Příspěvky: 46
Registrován: 22 dub 2009, 12:50
Bydliště: Krnov, Severní Morava

Re: Koupit 1.7 DTi ???

Příspěvek od ferguson » 23 říj 2010, 11:06

Jsem majitelem Astry s tímto motorem 1.7 DTi, 55 kw, motor ISUZU, Y17DT, rok výroby 2000, kupoval jsem v roce 2008, měla najeto 183 000. Taky jsem moc nevěděl do čeho jdu. Až jsem koupil potom jsem zjišťoval co jsem to vůbec koupil. Postupně jsem především tady z fóra zjistil, ale i jinde od lidí (mechaniků), že je to jeden z nejlepších dieslů co kdy do Astry daly. Samozřejmě se najdou lidi, kteří budou tvrdit opak. Je to japonec, takže dobré zpracování, držák, solidní pracant, výměna rozvodů při 150 až 160 tisicích ujetých km. Při pravidelné údržbě a dodržovaných servisních kontrolách je skoro nezničitelný. Není to žádný sprinter, spíš maratonec. Od spodu, v nížžších otáčkách je trochu línější, ale to asi každý diesel. Na to je třeba si zvyknout. Jezdím se spotřebou od 4.8 l do 5.5 l. Ať na to šlapu nebo ho šetřím spotřeba furt stejná. Po tu dobu co jej mám mi odešla pouze váha vduchu (investice cca. 2.5000,- Kč) a teď se asi ozývá snímač tlaku v sání (1.600,-Kč). Mechanicky je ale motor na jedničku. Plynulý chod, žádné pazvuky. Netrpí tolik na poruchy vstřikovacího čerpadla, či poruchy řídící jednotky. Nemá totiž čerpadlo BOSCH VP 44 jako většina dieslů, ale čerpadlo DENSO. Jinak měním běžné díly, tak jak končí jejich životnost. Když jsem teď měnil tlumiče, zjistil jsem,že tam byly ještě originál:-)
Musíš počítat s tím, že je to 8 (9) let staré auto a tu a tam se už nějaká ta závada objeví. Tady na fóru je dost kluků co dokážou poradit, opravit, popř. sehnat levněji díly. Rozhodnutí zda tento motor koupit či ne, je čistě na tobě. Já jsem s ním prazatím maximálně spokojený. Příště bych šel do silnější kubatury.
bylo:Opel Astra G Combi, 1.7DTI, Y17DT, r.v. 5/2000, barva stříbrná
je: Volvo V50, 1.6D, 80kW, rok 2005, barva modrá metal.

Uživatelský avatar
stanik89
Příspěvky: 19
Registrován: 23 říj 2010, 09:55

Re: Koupit 1.7 DTi ???

Příspěvek od stanik89 » 23 říj 2010, 11:21

Díky za info, taky sem o tom motoru slyšel chválu :wink:

dimi
Příspěvky: 721
Registrován: 10 črc 2007, 17:09

Re: Koupit 1.7 DTi ???

Příspěvek od dimi » 23 říj 2010, 12:07

Měl jsem ho a doporučuji. Super motor s úžasnou spotřebou.

Uživatelský avatar
Mike.S
Příspěvky: 8169
Registrován: 28 zář 2007, 13:15
Bydliště: Slovácko - Podluží
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupit 1.7 DTi ???

Příspěvek od Mike.S » 23 říj 2010, 14:57

přesunuto do správné sekce 8)
Old cars:
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi

Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........

Frydex
Příspěvky: 5540
Registrován: 19 pro 2006, 23:37
Bydliště: Ostrava jak Cyp
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupit 1.7 DTi ???

Příspěvek od Frydex » 23 říj 2010, 18:38

Mám a dokonce po chipu a max spokojenost... jen směle do toho.. :wink:
Moje Astrina 1,7DTi
Obrázek Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."

Odpovědět