Stránka 1 z 2

Co jste uz na vasem Gcku menili?

Napsal: 10 úno 2008, 23:57
od and35rew
Proc miluju svoje Gcko.. Story by and35rew:

Pred 2 lety jsem si chtel poridit svoje 1. auto. Pri vyberu se mi asi jako kazdemu kazdy mesic libilo neco jineho.. Celkem normalka.. Ovsem jednoho dne zastavil pred mym domem kamarad a problikl me xenonama na sve Astre G caravan, sli jsme do hospody a on rika: "Slysel jsem, ze se divas po nejakym aute, co bys rikal moji Astre?" "No, o oplu jsem ani neuvazoval", odvetil jsem. "Proc bych do toho mel jit?" Mel jsem predstavu o necem kolem 100 tisic. V te dobe zhruba prestarle mondeo nebo vymazleny Escort. Mozna jeste mazda 323..

"No, hele, bezvadny pomer vykon/cena", rika kamarad. Tak jsem si nechal vyjmenovat vybavu(astra sport s klimou, ovladanim radia na volantu, vyhrivana zrcatka, litaky, xenony, ... proste vsecko+jeste je to karavan). V okamziku jsem si rikal - tohle bude stat jmeni. A nestalo - 125000. Rikam si parada. Auto trosku otukane, pac dovoz z Itosky, ale jinak pry v pohode.

Inu koupil jsem za slusny penize slusny auto. Od te doby doslo jenom k mensimu upgradu (ktery odstartoval tukanec s dedou, ktery predemnou slapl necekane na brzdu). Rekl jsem si, ze chci mit auto, na kterem bude funkcni cela ta bohata vybava presne jak ma byt a nebude poskrabane jak kdybych neumel parkovat... Zkratka, ze necham odstranit vsecky mouchy, zavady a nedostatky, ktere mi vadi... Pripominam, ze zadny tuning.. jenom oprava zavad.

takze podme do toho:

predni naraznik,
obe dve predni svetla,
chladic,
--------------po sem to bylo kvuli tukanci s dedou, abyste si nemysleli, ze to byla totalka:)

rozvody
levy predni blatnik,
pravy zadni blatnik,
prestrikani 5 dilu (metaliza)
termostat
agr
sklo a servomotorek praveho zrcatka
sterace
prihradka u spolujezdce
autoradio
zimni pneu
podsviceni palubni desky
zadni tlumice
centralni zamykani dveri za ridicem
zadni cast vyfuku
motorek pro ovladani klapky pro prepinani privodu vzduchu (vnitrni/vnejsi okruh)
svicky
palivovy, olejovy, vzduchovy a kabinovy filtr
zapalovaci lista

budu resit hucici klimatizaci (zrejme novy kompresor klimy), nefunkcni levy ostrikovac(prostarani nepomohlo:) a asi i prasklinu v prednim skle)..

Suma sumarum 125000 porizovaci cena + 65000 na vsech tech opravach a to jeste nejsem u konce...

Za chvili mam proste nove auto:)) a z naprosteho laika se zacinam celkem slusne orientovat v tom, jak co v aute chodi:))

Napsal: 11 úno 2008, 00:17
od Leo
když si se tak pěkně rozjel ve slohu tak by si mohl přidat i nějaké ty fotografie před a po. :D :D

Napsal: 11 úno 2008, 06:38
od Gallo
Máš fantazii,tak jí použij. Máš to krásně popsané :D

Napsal: 11 úno 2008, 07:49
od Defender
Takže u mne to je vlastní dovoz na jaře 2004 z Němec výroben 1998, vůz byl v dobrém stavu a cena v tom roce přiměřená (se vším všudy, včetně 2x cesty do Lipska, převozních značek a s technickou, necelých 150t).
Od té doby výměna, nebo oprava :
- čelní sklo (destrukční důsledek truhlíku s květinami co spadl z 5 patra sousedního domu :shock: - pojišťovna)
- přestříkání předního + zadního nárazníku (neuměl co neví jak se parkuje - pojišťovna)
- výměna přednich brzdových kotoučů, zadní staženy o cca. 0,2mm + výměna všech brzdových destiček
- výměna kompletních rozvodů + napínací kladky klíňáku a zadního stěrače (akce Opel)
- oprava laku karoserie po pár ožralejch debilech, co si cestou z hospody spletli moje auto s boxovacim pytlem :shock: (pojišťovna + vlastní finance)
- výměna předního narazníku za komplet OPC včetně světel za N-Joy :)
- výměna obou dílů výfuku + provizorní kocovka
- výměna zadních tlumičů (akce Opel)
- výměna LP zrcátka (někdo mi ho autem urazil :? )
- již podruhé výměna baterie (poprvé na mne udělal borec šméčko :? , takže podruhé akce Opel)

Samozřejmě výměna vzduchového a kabinověho filtru, kapalin, stěračů, atd., no a v dnešní době má autí pár "novejch" škrábanců na nárazníkách a ďubek na dveřich od parkování od umělců co si říkají řidiči :evil:

Opravy

Napsal: 11 úno 2008, 09:18
od KLF
Takže já preventivně hned po koupi rozvody + vše kolem toho
- pak přední kotouče s obložením (dvakrát, poprvé druhovýroba, nic nevydržely, nikdy více - jsem poučen)
- střední a zadní díl výfuku
- dal jsem tam masku z coupé
- baterie
- baterie v klíčcích s DO
- lanovody + zadní brzdy
- alternátor (vystřelený diodový můstek - museli mě odtáhnout - jediná chvíle, kdy mě auto nechalo ve srabu)
- médium v klimatizaci
- díky Cobeinovi jsem vyměnil rádio za CDR500 VDO
- komplet stěrače (vpředu Bosch AeroTwin)
- zadní světla (odstřelený kamínek autem z vedlejšího pruhu) - vyměnil jsem rovnou obě za zatmavená
- nyní už jsem opět ujel od koupi cca 60tkm, takže opět rozvody s příslušenstvím. A rovnou jsem vyměnil EGR, protože těsně před domluvenou návštěvou v servisu začalo autí cukat a rozsvěcovala se kontrolka motoru. Kruh se uzavírá :lol:

Výměny filtrů, kapalin, žárovek, lékárničky a podobných nesmyslů do toho nezahrnuji.

Napsal: 11 úno 2008, 10:16
od Samothe
Já mám astrulku už skoro rok a za tu dobu bylo měněno:
-výměna rozvodů
-komplet kapaliny
-motorový olej
-komplet stěrače
moc závad nebylo :D ale v nejbližší době:
-výměna kompresoru klimatizace
-výměna brzdových destiček
-výměna tlumičů

Napsal: 11 úno 2008, 15:52
od and35rew
Leo píše:když si se tak pěkně rozjel ve slohu tak by si mohl přidat i nějaké ty fotografie před a po. :D :D
No, zvenku to vypada porad skoro stejne:)

Napsal: 11 úno 2008, 20:57
od Charlie
Takže já měnil:
  • - EGR ventil
    - lambda sondu
    - prasklé zadní snížené pružiny (tak jsem dal celou sadu opět snížených)
    - páčku blinkrů (samovolně rozsvěcela dálková světla)
    - přední mlhovky (levé se utrhla parabola a obě měli krycí skla v dost špatném stavu)
    - baterku v DO klíči
    - baterii 44Ah (rychůí servis opel)
    - vzduchový filtr
    - palivový filtr
    - olejový filtr
    - výměna oleje (zatím jedna, v březnu mi čeká druhá)
Pak jsem opravoval:
  • - spoj zadního dílu výfuku
    - tekl mi chladič (utěsněno těsněním na chladiče Berner)
No a za necelé dva roky asi 5ks žárovek předních světel, 5litrů oleje
GM10W-40 na dolévání.

A stále mám ve skříni díly na výměnu rozvodů, takže na léto bude výměna (počítám, že na 120.000km.

Napsal: 12 úno 2008, 15:09
od AstraMan
Filtry, autobaterii, žhavící svíčky, přepadové hadičky, poslední díl výfukového potrubí a samozřejmě olej.Toť vše a v brzké době pokud se něco nepodělá, tak se nic měnit nebude, maximálně opravovat a hlavně upravovat :wink:

Napsal: 12 úno 2008, 17:17
od Darren
No, já měnil baterii, brzdové destičky, 1x ložisko, autorádio, koupil jsem OPC masku, chromové kroužky okolo budíků a ovládání topení, chromové mřížky topení. Chystám se na rozvody, nový zadní díl výfuku, zadní pružiny, olejový filtr a musím nechat opravit ručku, která nedrží pravé zadní kolo. Zdaleka to není tak, jak jem si naivně myslel řed koupí astry, že to bude jen o lehkém tuningu, zatím je to hlavně o těch opravách :? :D

Napsal: 12 úno 2008, 17:26
od AstraMan
Darren píše:a musím nechat opravit ručku, která nedrží pravé zadní kolo.
No vidíš a mě jej zasejc zřejmě neustále trochu přibrzďuje :?

Napsal: 13 úno 2008, 11:13
od Princ William
AstraMan píše:
Darren píše:a musím nechat opravit ručku, která nedrží pravé zadní kolo.
No vidíš a mě jej zasejc zřejmě neustále trochu přibrzďuje :?
mozna ze mel nekdo stejnej problem a proto to povolil.....

Napsal: 13 úno 2008, 14:34
od AstraMan
Jediné, co mě chybí na opravu, jsou právě peníze :roll:

Napsal: 13 úno 2008, 15:28
od genius0011
Já koupil astru v Březnu 2007 a od té doby: Rozvody,provozní náplně,baterka. 3x nehoda :evil: = 2x zpětné zrcátko u řidiče, chladič voda+klima, sahara voda+klima, přední příčka ,2x nárazník,obě světla.Čeká mě výměna LZ dveří a lak celého L boku :(

Napsal: 13 úno 2008, 16:01
od Zdeněk Lbc
V červnu to budou 4 roky, jak ten čas letí, za tu dobu pravidelné prohlídky s výměnou předepsaných dílů, 1x rozvody, 1x přední destičky, samozřejmě náplně, letní i zimní pneu (zn. PIRELLI), v rámci podzimní nehody těhlici, rameno, tlunič předního levého kola - vše na pojišťovnu s doplatkem cca 720,- Kč. Toť snad vše. :D