Co jste uz na vasem Gcku menili?
Co jste uz na vasem Gcku menili?
Proc miluju svoje Gcko.. Story by and35rew:
Pred 2 lety jsem si chtel poridit svoje 1. auto. Pri vyberu se mi asi jako kazdemu kazdy mesic libilo neco jineho.. Celkem normalka.. Ovsem jednoho dne zastavil pred mym domem kamarad a problikl me xenonama na sve Astre G caravan, sli jsme do hospody a on rika: "Slysel jsem, ze se divas po nejakym aute, co bys rikal moji Astre?" "No, o oplu jsem ani neuvazoval", odvetil jsem. "Proc bych do toho mel jit?" Mel jsem predstavu o necem kolem 100 tisic. V te dobe zhruba prestarle mondeo nebo vymazleny Escort. Mozna jeste mazda 323..
"No, hele, bezvadny pomer vykon/cena", rika kamarad. Tak jsem si nechal vyjmenovat vybavu(astra sport s klimou, ovladanim radia na volantu, vyhrivana zrcatka, litaky, xenony, ... proste vsecko+jeste je to karavan). V okamziku jsem si rikal - tohle bude stat jmeni. A nestalo - 125000. Rikam si parada. Auto trosku otukane, pac dovoz z Itosky, ale jinak pry v pohode.
Inu koupil jsem za slusny penize slusny auto. Od te doby doslo jenom k mensimu upgradu (ktery odstartoval tukanec s dedou, ktery predemnou slapl necekane na brzdu). Rekl jsem si, ze chci mit auto, na kterem bude funkcni cela ta bohata vybava presne jak ma byt a nebude poskrabane jak kdybych neumel parkovat... Zkratka, ze necham odstranit vsecky mouchy, zavady a nedostatky, ktere mi vadi... Pripominam, ze zadny tuning.. jenom oprava zavad.
takze podme do toho:
predni naraznik,
obe dve predni svetla,
chladic,
--------------po sem to bylo kvuli tukanci s dedou, abyste si nemysleli, ze to byla totalka:)
rozvody
levy predni blatnik,
pravy zadni blatnik,
prestrikani 5 dilu (metaliza)
termostat
agr
sklo a servomotorek praveho zrcatka
sterace
prihradka u spolujezdce
autoradio
zimni pneu
podsviceni palubni desky
zadni tlumice
centralni zamykani dveri za ridicem
zadni cast vyfuku
motorek pro ovladani klapky pro prepinani privodu vzduchu (vnitrni/vnejsi okruh)
svicky
palivovy, olejovy, vzduchovy a kabinovy filtr
zapalovaci lista
budu resit hucici klimatizaci (zrejme novy kompresor klimy), nefunkcni levy ostrikovac(prostarani nepomohlo:) a asi i prasklinu v prednim skle)..
Suma sumarum 125000 porizovaci cena + 65000 na vsech tech opravach a to jeste nejsem u konce...
Za chvili mam proste nove auto:)) a z naprosteho laika se zacinam celkem slusne orientovat v tom, jak co v aute chodi:))
Pred 2 lety jsem si chtel poridit svoje 1. auto. Pri vyberu se mi asi jako kazdemu kazdy mesic libilo neco jineho.. Celkem normalka.. Ovsem jednoho dne zastavil pred mym domem kamarad a problikl me xenonama na sve Astre G caravan, sli jsme do hospody a on rika: "Slysel jsem, ze se divas po nejakym aute, co bys rikal moji Astre?" "No, o oplu jsem ani neuvazoval", odvetil jsem. "Proc bych do toho mel jit?" Mel jsem predstavu o necem kolem 100 tisic. V te dobe zhruba prestarle mondeo nebo vymazleny Escort. Mozna jeste mazda 323..
"No, hele, bezvadny pomer vykon/cena", rika kamarad. Tak jsem si nechal vyjmenovat vybavu(astra sport s klimou, ovladanim radia na volantu, vyhrivana zrcatka, litaky, xenony, ... proste vsecko+jeste je to karavan). V okamziku jsem si rikal - tohle bude stat jmeni. A nestalo - 125000. Rikam si parada. Auto trosku otukane, pac dovoz z Itosky, ale jinak pry v pohode.
Inu koupil jsem za slusny penize slusny auto. Od te doby doslo jenom k mensimu upgradu (ktery odstartoval tukanec s dedou, ktery predemnou slapl necekane na brzdu). Rekl jsem si, ze chci mit auto, na kterem bude funkcni cela ta bohata vybava presne jak ma byt a nebude poskrabane jak kdybych neumel parkovat... Zkratka, ze necham odstranit vsecky mouchy, zavady a nedostatky, ktere mi vadi... Pripominam, ze zadny tuning.. jenom oprava zavad.
takze podme do toho:
predni naraznik,
obe dve predni svetla,
chladic,
--------------po sem to bylo kvuli tukanci s dedou, abyste si nemysleli, ze to byla totalka:)
rozvody
levy predni blatnik,
pravy zadni blatnik,
prestrikani 5 dilu (metaliza)
termostat
agr
sklo a servomotorek praveho zrcatka
sterace
prihradka u spolujezdce
autoradio
zimni pneu
podsviceni palubni desky
zadni tlumice
centralni zamykani dveri za ridicem
zadni cast vyfuku
motorek pro ovladani klapky pro prepinani privodu vzduchu (vnitrni/vnejsi okruh)
svicky
palivovy, olejovy, vzduchovy a kabinovy filtr
zapalovaci lista
budu resit hucici klimatizaci (zrejme novy kompresor klimy), nefunkcni levy ostrikovac(prostarani nepomohlo:) a asi i prasklinu v prednim skle)..
Suma sumarum 125000 porizovaci cena + 65000 na vsech tech opravach a to jeste nejsem u konce...
Za chvili mam proste nove auto:)) a z naprosteho laika se zacinam celkem slusne orientovat v tom, jak co v aute chodi:))
- Reklama
Takže u mne to je vlastní dovoz na jaře 2004 z Němec výroben 1998, vůz byl v dobrém stavu a cena v tom roce přiměřená (se vším všudy, včetně 2x cesty do Lipska, převozních značek a s technickou, necelých 150t).
Od té doby výměna, nebo oprava :
- čelní sklo (destrukční důsledek truhlíku s květinami co spadl z 5 patra sousedního domu - pojišťovna)
- přestříkání předního + zadního nárazníku (neuměl co neví jak se parkuje - pojišťovna)
- výměna přednich brzdových kotoučů, zadní staženy o cca. 0,2mm + výměna všech brzdových destiček
- výměna kompletních rozvodů + napínací kladky klíňáku a zadního stěrače (akce Opel)
- oprava laku karoserie po pár ožralejch debilech, co si cestou z hospody spletli moje auto s boxovacim pytlem (pojišťovna + vlastní finance)
- výměna předního narazníku za komplet OPC včetně světel za N-Joy
- výměna obou dílů výfuku + provizorní kocovka
- výměna zadních tlumičů (akce Opel)
- výměna LP zrcátka (někdo mi ho autem urazil )
- již podruhé výměna baterie (poprvé na mne udělal borec šméčko , takže podruhé akce Opel)
Samozřejmě výměna vzduchového a kabinověho filtru, kapalin, stěračů, atd., no a v dnešní době má autí pár "novejch" škrábanců na nárazníkách a ďubek na dveřich od parkování od umělců co si říkají řidiči
Od té doby výměna, nebo oprava :
- čelní sklo (destrukční důsledek truhlíku s květinami co spadl z 5 patra sousedního domu - pojišťovna)
- přestříkání předního + zadního nárazníku (neuměl co neví jak se parkuje - pojišťovna)
- výměna přednich brzdových kotoučů, zadní staženy o cca. 0,2mm + výměna všech brzdových destiček
- výměna kompletních rozvodů + napínací kladky klíňáku a zadního stěrače (akce Opel)
- oprava laku karoserie po pár ožralejch debilech, co si cestou z hospody spletli moje auto s boxovacim pytlem (pojišťovna + vlastní finance)
- výměna předního narazníku za komplet OPC včetně světel za N-Joy
- výměna obou dílů výfuku + provizorní kocovka
- výměna zadních tlumičů (akce Opel)
- výměna LP zrcátka (někdo mi ho autem urazil )
- již podruhé výměna baterie (poprvé na mne udělal borec šméčko , takže podruhé akce Opel)
Samozřejmě výměna vzduchového a kabinověho filtru, kapalin, stěračů, atd., no a v dnešní době má autí pár "novejch" škrábanců na nárazníkách a ďubek na dveřich od parkování od umělců co si říkají řidiči
Naposledy upravil(a) Defender dne 11 úno 2008, 16:08, celkem upraveno 1 x.
Mobil : 602318645
Opravy
Takže já preventivně hned po koupi rozvody + vše kolem toho
- pak přední kotouče s obložením (dvakrát, poprvé druhovýroba, nic nevydržely, nikdy více - jsem poučen)
- střední a zadní díl výfuku
- dal jsem tam masku z coupé
- baterie
- baterie v klíčcích s DO
- lanovody + zadní brzdy
- alternátor (vystřelený diodový můstek - museli mě odtáhnout - jediná chvíle, kdy mě auto nechalo ve srabu)
- médium v klimatizaci
- díky Cobeinovi jsem vyměnil rádio za CDR500 VDO
- komplet stěrače (vpředu Bosch AeroTwin)
- zadní světla (odstřelený kamínek autem z vedlejšího pruhu) - vyměnil jsem rovnou obě za zatmavená
- nyní už jsem opět ujel od koupi cca 60tkm, takže opět rozvody s příslušenstvím. A rovnou jsem vyměnil EGR, protože těsně před domluvenou návštěvou v servisu začalo autí cukat a rozsvěcovala se kontrolka motoru. Kruh se uzavírá
Výměny filtrů, kapalin, žárovek, lékárničky a podobných nesmyslů do toho nezahrnuji.
- pak přední kotouče s obložením (dvakrát, poprvé druhovýroba, nic nevydržely, nikdy více - jsem poučen)
- střední a zadní díl výfuku
- dal jsem tam masku z coupé
- baterie
- baterie v klíčcích s DO
- lanovody + zadní brzdy
- alternátor (vystřelený diodový můstek - museli mě odtáhnout - jediná chvíle, kdy mě auto nechalo ve srabu)
- médium v klimatizaci
- díky Cobeinovi jsem vyměnil rádio za CDR500 VDO
- komplet stěrače (vpředu Bosch AeroTwin)
- zadní světla (odstřelený kamínek autem z vedlejšího pruhu) - vyměnil jsem rovnou obě za zatmavená
- nyní už jsem opět ujel od koupi cca 60tkm, takže opět rozvody s příslušenstvím. A rovnou jsem vyměnil EGR, protože těsně před domluvenou návštěvou v servisu začalo autí cukat a rozsvěcovala se kontrolka motoru. Kruh se uzavírá
Výměny filtrů, kapalin, žárovek, lékárničky a podobných nesmyslů do toho nezahrnuji.
Naposledy upravil(a) KLF dne 20 čer 2008, 09:38, celkem upraveno 5 x.
Takže já měnil:
GM10W-40 na dolévání.
A stále mám ve skříni díly na výměnu rozvodů, takže na léto bude výměna (počítám, že na 120.000km.
- - EGR ventil
- lambda sondu
- prasklé zadní snížené pružiny (tak jsem dal celou sadu opět snížených)
- páčku blinkrů (samovolně rozsvěcela dálková světla)
- přední mlhovky (levé se utrhla parabola a obě měli krycí skla v dost špatném stavu)
- baterku v DO klíči
- baterii 44Ah (rychůí servis opel)
- vzduchový filtr
- palivový filtr
- olejový filtr
- výměna oleje (zatím jedna, v březnu mi čeká druhá)
- - spoj zadního dílu výfuku
- tekl mi chladič (utěsněno těsněním na chladiče Berner)
GM10W-40 na dolévání.
A stále mám ve skříni díly na výměnu rozvodů, takže na léto bude výměna (počítám, že na 120.000km.
Corsa C 1,0 12V, Peugeot 607 2,2HDi,
Filtry, autobaterii, žhavící svíčky, přepadové hadičky, poslední díl výfukového potrubí a samozřejmě olej.Toť vše a v brzké době pokud se něco nepodělá, tak se nic měnit nebude, maximálně opravovat a hlavně upravovat
Naposledy upravil(a) AstraMan dne 12 úno 2008, 17:25, celkem upraveno 1 x.
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
No, já měnil baterii, brzdové destičky, 1x ložisko, autorádio, koupil jsem OPC masku, chromové kroužky okolo budíků a ovládání topení, chromové mřížky topení. Chystám se na rozvody, nový zadní díl výfuku, zadní pružiny, olejový filtr a musím nechat opravit ručku, která nedrží pravé zadní kolo. Zdaleka to není tak, jak jem si naivně myslel řed koupí astry, že to bude jen o lehkém tuningu, zatím je to hlavně o těch opravách
No vidíš a mě jej zasejc zřejmě neustále trochu přibrzďujeDarren píše:a musím nechat opravit ručku, která nedrží pravé zadní kolo.
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
- Princ William
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 26 led 2006, 10:50
- Bydliště: Domažlicko
- genius0011
- Příspěvky: 2289
- Registrován: 24 říj 2007, 22:46
- Bydliště: Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
- Zdeněk Lbc
- Příspěvky: 1744
- Registrován: 26 úno 2006, 21:57
- Bydliště: Liberec
V červnu to budou 4 roky, jak ten čas letí, za tu dobu pravidelné prohlídky s výměnou předepsaných dílů, 1x rozvody, 1x přední destičky, samozřejmě náplně, letní i zimní pneu (zn. PIRELLI), v rámci podzimní nehody těhlici, rameno, tlunič předního levého kola - vše na pojišťovnu s doplatkem cca 720,- Kč. Toť snad vše.