Stránka 1 z 2
Dotaz na odborníky Opelů a motorů 20 DTi
Napsal: 21 čer 2014, 21:55
od COBEIN
Ahoj snad ještě kamarádi, mám možnost koupit astru G s motorem 20 DTi dovezenou z Říše, ale vzhledem k tomu, že jsem byl vždycky příznivce benzínových motorů a Opel naftové zrovna nejlepší nemá, tak se ptám na tenhle motor, šli by jste do toho? Je to celé auto, barva je modrá švestka, má Alu a okna na švihadla. Ale má ABS. Za 16 tisíc až tady v Troppau (Opava) děkuji za rady, nemám čas a možná i chuť to pročítat celé.
Re: Dotaz na odborníky Opelů a motorů 20 DTi
Napsal: 21 čer 2014, 22:05
od erico
ja na ten motor nemozem povedat nic zle , len lejem naftu a ono to vkuse jazdi
Re: Dotaz na odborníky Opelů a motorů 20 DTi
Napsal: 21 čer 2014, 22:35
od COBEIN
Díky erico, za názor- odpověď. Počkám ještě chvilku a pak napíšu kamarádovi do Říše že ji beru nebo naopak ne. Mám totiž pořád kola ze Žirafy a ta astra má rozteč 5x110! Ať je nemusím vozit do sběru a využiju je. Dík.
Re: Dotaz na odborníky Opelů a motorů 20 DTi
Napsal: 21 čer 2014, 23:02
od marcus_Astra_
Ja mam ešte okrem svojej astry ešte VeBe 2.2 DTi Y22DTR a musim povedať že ten motor je nezmar už nabehané 365 000 km a stále šľape jak hodinky takže tipujem ,že to bude podobne aj pri tomto motore.
Re: Dotaz na odborníky Opelů a motorů 20 DTi
Napsal: 22 čer 2014, 02:56
od COBEIN
O motoru 2,2 DTi vím že je to držák, ale kdysi jsem přivezl Vectru právě s motorem 2,0 DTi 16V a pak jsem jel do Prahy koupit motor ze Zafiry na kterou spadl strom. Tyto motory se moc nepodařili, nevím ještě s tou astrou, ale jsem nahlodaný. Škoda že to není třeba 1,8i 16V.
Nafta patří do zetoru.
Re: Dotaz na odborníky Opelů a motorů 20 DTi
Napsal: 22 čer 2014, 09:02
od manli2
kdyby to byl tak špatný motor tak se ty auta nedožijí 14 let života.... největší průser je tam to bosch čerpadlo... ale to už je tak profláklej problém že už se dá vyřešit relativně ! slušně.... jinak stará nafta je všeobecne krok do neznáma u ojetýho auta... takže pokud emáš přístup k vyslovené levný naftě a to auto neni nějak extra levný a ani nájezd není nějak extra hleda bych někde v říši atmosferických benzínů
jo za 16 tisíc bych to asi koupil
to jo...
Re: Dotaz na odborníky Opelů a motorů 20 DTi
Napsal: 22 čer 2014, 17:43
od Alzafir
Čerpadlo už se tu zmínilo, pak bych ještě přidal repas turba, počítej, že asi už bude vychozené, pouštět olej...., pak bývají slabé váhy vzduchu, dost často v háji nějaký solenoid, o čemž majitel leckdy neví. No ale v zásadě za pár peněz do oprav zase máš slušnou káru.
Re: Dotaz na odborníky Opelů a motorů 20 DTi
Napsal: 22 čer 2014, 19:12
od Tiger.s
Já mám G caravan 2,0dti už rokem a auto jen a jen jezdí. Jediná porucha byla uklepaný trubičky na naftu ale bylo to kvuli tomu že nějakej šikula v servisu sundal ty spojky a pak už je nevrátil.
Re: Dotaz na odborníky Opelů a motorů 20 DTi
Napsal: 22 čer 2014, 21:49
od Alzafir
K evergreenům tohoto motoru patří i zavzdušňování.
Re: Dotaz na odborníky Opelů a motorů 20 DTi
Napsal: 22 čer 2014, 22:11
od manli2
ale to už jsou všechno tak profláklé závady že kdo ten motor zná a umí servisovat tak jezdí... jen to prostě neni zadarmo... .)
Re: Dotaz na odborníky Opelů a motorů 20 DTi
Napsal: 23 čer 2014, 01:36
od COBEIN
V tom případě na to kluci kašlu, počkám až se podaří sehnat něco co žere benzín a má rozteč 5x110mm- 1,8i 16V! To byl motor! Zaplať bůh že to v Ruselsheimu udělali. Byl jsem osel že jsem prodal žirafu a koupil oktávu. Osel, osel a ještě jednou osel.
Re: Dotaz na odborníky Opelů a motorů 20 DTi
Napsal: 23 čer 2014, 08:43
od Petras
jj ac sem fanda opelu tak naftu bych od nej nikdy nechtel. Ale mam stesti jelikoz celkove nemam rad diesely. Nafta patri do traktoru. 1,8 16v je opravdu nejlepsi
Re: Dotaz na odborníky Opelů a motorů 20 DTi
Napsal: 23 čer 2014, 17:39
od Tiger.s
Spoustu lidí co znám má 1,8 16v a serou se jak na běžícím pásu
Co se týče zavzdušnování stačí vyměnit dvě těsnění na filtru .Což sem dělal preventivě s výměnou filtru.
Můžeš mi na to auto poslat odkaz? Můžu si ho za ty peníze vzít ?
Re: Dotaz na odborníky Opelů a motorů 20 DTi
Napsal: 23 čer 2014, 18:50
od COBEIN
Tiger.s píše:Spoustu lidí co znám má 1,8 16v a serou se jak na běžícím pásu
Co se týče zavzdušnování stačí vyměnit dvě těsnění na filtru .Což sem dělal preventivě s výměnou filtru.
Můžeš mi na to auto poslat odkaz? Můžu si ho za ty peníze vzít ?
Mužu, jen to neumím dát sem, tak mi pošli email ať mám tvou adresu a já ti to přepošlu. Pokud jsi blíž k Něm. hranicím (Bavorsko) tak možná cenu upraví níž, nebude muset putovat až sem na sev. moravu.
Re: Dotaz na odborníky Opelů a motorů 20 DTi
Napsal: 23 čer 2014, 18:53
od Vojta
tak tak na 1.8 odchází jednotky a ty se na rozdíl od čerpadla na diesla nedaj sehnat
já bych bral benzín 2.0 100kw