Koenigsegg technicka revolucia.

Co se jinam nehodí pište sem
Odpovědět
jerry mouse
Příspěvky: 3559
Registrován: 01 srp 2009, 13:55
Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.

Koenigsegg technicka revolucia.

Příspěvek od jerry mouse » 06 lis 2013, 22:09

Kto to pozná, ked sa to dostane do sériovej podoby tak to riadne zamieša karty v automobilovej brandži.http://www.youtube.com/watch?v=ppKy6Qp5pLU http://www.youtube.com/watch?v=Bch5B23_pu0 žiadne vačkové hriadele, rozvodové remene, zdvihatka a samozrejme 30 percentny pokles hmotnosti motora + 20 percentne zniženie spotreby ako aj 30 percentne zvyšenie krutiaceho momentu samozrejmostou je aj samostatne časovanie každeho ventilu samostatne podľa požiadaviek na vykon. 8) 8) 8) 8)
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957

Reklama
 

Ferenzzo
Příspěvky: 160
Registrován: 31 črc 2012, 14:14

Re: Koenigsegg technicka revolucia.

Příspěvek od Ferenzzo » 06 lis 2013, 22:24

řekl bych, že to nevyvinul koenigsegg a že to není revoluce, něco podobného používá například Honda v motocyklu RC213V už druhým rokem... :wink:

jerry mouse
Příspěvky: 3559
Registrován: 01 srp 2009, 13:55
Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.

Re: Koenigsegg technicka revolucia.

Příspěvek od jerry mouse » 06 lis 2013, 22:26

Zaujimavé že sa tým ešte nejak masovo nepochvalili! :wink:
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957

Ferenzzo
Příspěvky: 160
Registrován: 31 črc 2012, 14:14

Re: Koenigsegg technicka revolucia.

Příspěvek od Ferenzzo » 06 lis 2013, 22:41

nesleduješ motogp! :mrgreen:

nicméně pneumaticky ovládané ventily dávají určité výhody, ale až od určité hranice otáček, které osobní auta seriově výráběná stejně nikdy dosahovat nebudou, tak proto s tím nás, masu lidí, neotravují ... je to pokrok, ale dle mého jen pro motorsport (15000 rpm up)

jerry mouse
Příspěvky: 3559
Registrován: 01 srp 2009, 13:55
Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.

Re: Koenigsegg technicka revolucia.

Příspěvek od jerry mouse » 06 lis 2013, 22:50

No ale Koenigsegg ide už úplne odspodu s variabilným vypinaním ventilov, ma honda navrch o 20 percent výkon oproti konkurencii alebo je to tam tiež limitovane max výkonom ?
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957

Uživatelský avatar
Respo
Příspěvky: 564
Registrován: 12 bře 2009, 23:09
Bydliště: Bratislava 5
Kontaktovat uživatele:

Re: Koenigsegg technicka revolucia.

Příspěvek od Respo » 07 lis 2013, 02:16

nechcem klamať a už si to dobre nepamatám ale Honda toto používala v F1 dááávno

Môj názor :) : nemyslím si že nie je potrebné sa hnať takýmto smerom ... motorizmus už raz svoj vrchol mal ( groupe B )
Skôr by ma zaujmalo prečo dneska "nedokážu" spraviť to čo bolo v 80/90 rokoch ... myslím konkrétne sennov monopost a jeho motor Honda RA168E

:( nepáči sa mi tento svet "Plánované zastarávanie: Žiarovková konšpirácia"

Ako raz Tesla povedal : Veda je len perverzitou pokiaľ jej najvyšším cieľom nie je lepšie ľudstvo.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Tu odstrihnite - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Opel astra g 1.4 16V 2003 Z14XE
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=47&t=24585

Odpovědět