Podivej se nekam na testy dynamiky. Nafta se stejnym objemem vychazi lepe ve sprintech Pri merenich na brzde dosahuje temer stejneho maximalniho vykonu pri vyrazne lepsim prubehu.
Podivej se nekam na testy dynamiky. Nafta se stejnym objemem vychazi lepe ve sprintech Pri merenich na brzde dosahuje temer stejneho maximalniho vykonu pri vyrazne lepsim prubehu.
jenže kdyby diesel nemel turbo tak dostává těžce naprdel.....
turbosračky (pardon turbodiesel)... se na turbo benzín nechytá.... pokud srovnáváme stejný objem ....
manli2 píše: jenže kdyby diesel nemel turbo tak dostává těžce naprdel.....
turbosračky (pardon turbodiesel)... se na turbo benzín nechytá.... pokud srovnáváme stejný objem ....
to sem pravě chtěl napsat
raději to ani neřešim ale nejni to vic jak 10 aspon myslim
Tak tak, porovnávat agregáty s turbem a bez odděleně. Třeba
1.6 turbobenzín a 1.6 turbonafta porovnávat. Osobně jsem zvědavej na nový 1.6 ECOTEC TURBO s 132kW. Jinak turbo na obou palivových stranách je velká posila, máme ve firmě Transita 2.5 D a Traffica 1.9 dci a Transit dostavá pekne na prdel.
Psal jsi tu ze Opel naftu neumi a ze radsi 2.2 v benalu - tak jsem napsal ze pruznosti je na tom lepe nafta o stejnem objemu (mysleno tedy 2.2 z produkce Opel). Furt tady prekrucujete odpovedi Mimochodem taky tady neurazim tvuj motor tak si priste usetri ty "turbosracky"