Skúsenosť AAA Auto!!!!!
Napsal: 22 lis 2006, 07:49
Skúsenosť AAA Auto:
> Dobrý deň. Dňa 21.7.2006 Po prečitaní si "bombastických" reklám v
> novinách, sme sa rozhodli vymeniť naše staršie auto za novšie.Tak sme
> išli do AAAauto Žilina.Prijali nás celkom dobre,keďže zistili že
> chceme u nich auto predať a hneď aj kúpiť druhé.Všetko prebiehalo
> normálne,auto nám odkúpili.My sme si zatiaľ vybrali nové.Boli by nás
> na rukách nosili,keby mohli. Vybrali sme si pekné 3-ročné auto VW Polo
> 262000sk.Na štítku ako to už býva v autobazároch bolo napísané o aute
> potrebné informácie :Rok Výroby:2003;1.majiteľ;počet najazdených
> kilometrov:32245;nehavarované.Povedali by ste si "veď je to nové
> auto,to as oplatí a nás prežije".Tak sme ho kúpili.Pri vyplňovaní
> všetkých tých papierov o kúpe vozidla nám povedali že máme 3.mesiace
> záruku na elektrické zariadenia a 1.rok na skryté závady.Zdalosa nám
> to perfektné,lebo za tú dobu človek zistí čo tomu autuvlastne je alebo
> nie je.Boli sme šťastný že sme sa dostali do dobrých rúk.A taksme s
> novým autom odfrčali domov.Pri jazde domov nám začala svietiť
> kontrolka mazania.Myslel som si že zabudli doliať olej.Tak som kúpil a
> nalial.Podľa technického preukazu OW40.Ten najdrahši.Neprikladal som
> tomu žiadnu vážnosť.Druhý mesiac leta sme navštevovali rodinu,chodili
> na výlety na novom aute.Po odjazdeni asi 1700km sa znovu objavila
> kontrolka oleja.Medzi tým sme zistili že auto vôbec nie je Po prvom
> majiteľovi ale Po druhom.Že na ňom bola havária,ktorá spôsobila výmenu čelného skla,prednej masky,obidvoch predných blatníkov ich nosných
> častí.Začala svieťiť ajkontrolka airbagu.Tak som navšťívil
> autorizovaný servis a tam MI povedali aká ja chyba.Pri tomto zistení
> sme sa vybrali do AAAauto Žilina.Tam nás prijal reklamačný
> technik.Všetko to s nami spýsal.Povedali sme mu čo sme všetko
> zistili,ako nás oklamali(1.majiteľ;nehavarované)Žiadali sme ,aby nám
> auto vymenili alebo dali nejakú kompenzáciu zato,že nás oklamali a
> dali opraviť ten airback.Ten nás tam doslova vysmial a poslal nás
> preč.Že to nie sú dôvody a poruchy za ktoré by oni Mali plaťiť.Správal
> sa k nám arogante a povýšenecky.Tak sme odišli domov ako sa hovorí s dlhým nosom. V septembri som nastúpil do práce.Tam sa dozvedel že by som mal ísť už na technickú kontrolu,lebo všetci si mysleli že sa
> chodí Po 3.rokoch.Tak som nelenil a išiel."Veď mám nové auto"som si
> myslel.To bolo dňa 5.9.2006.Na technickej kontrole som všetko zaplatil
> a čakal.Potom MI prišli povedať že na technickú kontrolu sa chodí až
> Po 4.rokoch,ale keďže som to mal už zaplatené tak som pristúpil aby MI
> tú kontrolu spravili.Išli sme na prístroj ktorý meria emisné
> hodnoty.Pracovník ktorý tam bol neveril vlastným očiam keď videl tie
> hodnoty,čo ukazoval ten prístroj.Najprv si myslel že mu nefunguje
> najaká sonda,tak doniesol druhú.To isté sa objavilo na monitorovacom
> displeji.Už vtedy som začal tušiť niečo zlé.Prešli sme sautom na druhý
> prístroj,lebo mu to nešlo do hlavy také vysoké hodnotya nové auto.Tam
> MI stvrdol úsmev keď MI povedal, že nefunguje vôbec katalizátor a
> lambda sonda.Dal MI papier o nespôsobilosti vozidla na prevádzku na
> pozemných komunikáciách.Tak to bol šok.Hneď som volal do AAAauto.Tam sa nechceli so mnou najprv baviť,že oni za to nemôžu a tak.....že oni sa MI ozvú....Po stálom telefónovaní a dožadovaní sa kompetentného pracovníka MI povedali aby som s autom prišiel do pobočky v Žiline.To bolo dňa 19.9.2006.Tak som tam išiel.Auto som pristavil.Prišiel reklamačný technik spýsal so mnou reklamáciu (airback,spotreba oleja
> 4000km=2l oleja,stk,)a odišiel.Za určitú dlhú dobu prišiel a chcel MI
> dať strašne podpísať akýsi papier.Nevedel som čo to je. Povedal Len
> aby som to rýchlo podpísal že on musí ešte niečo odoslať do
> ústredia.Ale ja som si to začal čítať a TU som zistil že MI chcel
> podstrči akúsi zmluvu ktorá pojednávala o reklamáciach vozidla.Keby
> som to bol podpísal tak strácam narok na reklamáciu.Bolo v nej písané
> Len do 4000 najazdených kilometrov.Tak som to nepodpísal.On samozrejme najedovaný odišiel.Po chvíli prišiel a povedal že reklamáciu MI neuznávajú,lebo auto je pojazdné aj keď nie je spôsobilé jazdy na
> pozemných komunikáciách.Ďalší šok.Tak som sa dožadovalaby MI zavolali nejakého majiteľa,alebo manažéra.Nič.Začali byťarogantný ešte
> viac,vôbec sa so mnou nebavili.potom MI prišiel povedať aby som
> opusťil areál predajne a nezavadzal ďalším zákazníkom.Tak som odišiel
> domov.Na druhý ďeň som volal do AAAauto aby MI podali zdôvodnenie o neprijaťí mojej reklamácie.Tam rovnako ako v Žiline sa so mnou bavil
> akýsi chlap a samozrejme ma odpinkal ako pingpongovú loppťičku.Za asi hodinu MI telefonuje späť že je ochotný MI dať kompenzáciu DVD
> prehrávač v hodnte 1500sk.Tak som tam volal ešte viacej krát ale vždy
> NEúspešne.Vždy to zodvihne spojovaťelka,ja jej poviem aký mám
> problém,ona že my sa vám ozveme.A odvtedy nič.Dňa
> 29.9.2006 som navštívil autorizovaný servis na autá VW v Banskéj
> Bystrici Kde MI spravili diagnistiku auta na PC a vyniesli
> ortieľ.Katalizátor a lambda sonda je nefunkčná oprava tohto celého
> systému stojí 55 185sk.bez roboty.Ale sa to neoplatí opravovať dovtedy
> dokedy sa neodstráni obrovská spotreba oleja.Ktorá má byť 2dcl na 10
> 000km,keďže to je skoro zabehnuté auto a nie 2l na 4000km.Predbežná
> oprava 100 000sk.Suma sumárum 155 185sk a to bez roboty.Takže nič nie je krajšie ako si kúpiť auto v AAAauto a dať na ich sluby o
> garanciách,(technický stav vozidla,právna čistota,overená kvalita
> atď.)Od toho dňa som viac krát volaldo AAAauto, ale nikto sa so mnou
> nechce baviť.Asi by som mal dať moju zmluvu právnikovi nech podá na
> AAAauto žalobu za podvod,lebo auto nemôžem používať.Budem žiadať
> výmenu auta,alebo odstúpenie od zmluvy.Neviem si predstaviť ako dlho
> to bude teraz trvať. sľuby sa sľubujú a AAAauto sa smeje.(Ľuďom do
> očí) Veď oni zisky majú.
> Dobrý deň. Dňa 21.7.2006 Po prečitaní si "bombastických" reklám v
> novinách, sme sa rozhodli vymeniť naše staršie auto za novšie.Tak sme
> išli do AAAauto Žilina.Prijali nás celkom dobre,keďže zistili že
> chceme u nich auto predať a hneď aj kúpiť druhé.Všetko prebiehalo
> normálne,auto nám odkúpili.My sme si zatiaľ vybrali nové.Boli by nás
> na rukách nosili,keby mohli. Vybrali sme si pekné 3-ročné auto VW Polo
> 262000sk.Na štítku ako to už býva v autobazároch bolo napísané o aute
> potrebné informácie :Rok Výroby:2003;1.majiteľ;počet najazdených
> kilometrov:32245;nehavarované.Povedali by ste si "veď je to nové
> auto,to as oplatí a nás prežije".Tak sme ho kúpili.Pri vyplňovaní
> všetkých tých papierov o kúpe vozidla nám povedali že máme 3.mesiace
> záruku na elektrické zariadenia a 1.rok na skryté závady.Zdalosa nám
> to perfektné,lebo za tú dobu človek zistí čo tomu autuvlastne je alebo
> nie je.Boli sme šťastný že sme sa dostali do dobrých rúk.A taksme s
> novým autom odfrčali domov.Pri jazde domov nám začala svietiť
> kontrolka mazania.Myslel som si že zabudli doliať olej.Tak som kúpil a
> nalial.Podľa technického preukazu OW40.Ten najdrahši.Neprikladal som
> tomu žiadnu vážnosť.Druhý mesiac leta sme navštevovali rodinu,chodili
> na výlety na novom aute.Po odjazdeni asi 1700km sa znovu objavila
> kontrolka oleja.Medzi tým sme zistili že auto vôbec nie je Po prvom
> majiteľovi ale Po druhom.Že na ňom bola havária,ktorá spôsobila výmenu čelného skla,prednej masky,obidvoch predných blatníkov ich nosných
> častí.Začala svieťiť ajkontrolka airbagu.Tak som navšťívil
> autorizovaný servis a tam MI povedali aká ja chyba.Pri tomto zistení
> sme sa vybrali do AAAauto Žilina.Tam nás prijal reklamačný
> technik.Všetko to s nami spýsal.Povedali sme mu čo sme všetko
> zistili,ako nás oklamali(1.majiteľ;nehavarované)Žiadali sme ,aby nám
> auto vymenili alebo dali nejakú kompenzáciu zato,že nás oklamali a
> dali opraviť ten airback.Ten nás tam doslova vysmial a poslal nás
> preč.Že to nie sú dôvody a poruchy za ktoré by oni Mali plaťiť.Správal
> sa k nám arogante a povýšenecky.Tak sme odišli domov ako sa hovorí s dlhým nosom. V septembri som nastúpil do práce.Tam sa dozvedel že by som mal ísť už na technickú kontrolu,lebo všetci si mysleli že sa
> chodí Po 3.rokoch.Tak som nelenil a išiel."Veď mám nové auto"som si
> myslel.To bolo dňa 5.9.2006.Na technickej kontrole som všetko zaplatil
> a čakal.Potom MI prišli povedať že na technickú kontrolu sa chodí až
> Po 4.rokoch,ale keďže som to mal už zaplatené tak som pristúpil aby MI
> tú kontrolu spravili.Išli sme na prístroj ktorý meria emisné
> hodnoty.Pracovník ktorý tam bol neveril vlastným očiam keď videl tie
> hodnoty,čo ukazoval ten prístroj.Najprv si myslel že mu nefunguje
> najaká sonda,tak doniesol druhú.To isté sa objavilo na monitorovacom
> displeji.Už vtedy som začal tušiť niečo zlé.Prešli sme sautom na druhý
> prístroj,lebo mu to nešlo do hlavy také vysoké hodnotya nové auto.Tam
> MI stvrdol úsmev keď MI povedal, že nefunguje vôbec katalizátor a
> lambda sonda.Dal MI papier o nespôsobilosti vozidla na prevádzku na
> pozemných komunikáciách.Tak to bol šok.Hneď som volal do AAAauto.Tam sa nechceli so mnou najprv baviť,že oni za to nemôžu a tak.....že oni sa MI ozvú....Po stálom telefónovaní a dožadovaní sa kompetentného pracovníka MI povedali aby som s autom prišiel do pobočky v Žiline.To bolo dňa 19.9.2006.Tak som tam išiel.Auto som pristavil.Prišiel reklamačný technik spýsal so mnou reklamáciu (airback,spotreba oleja
> 4000km=2l oleja,stk,)a odišiel.Za určitú dlhú dobu prišiel a chcel MI
> dať strašne podpísať akýsi papier.Nevedel som čo to je. Povedal Len
> aby som to rýchlo podpísal že on musí ešte niečo odoslať do
> ústredia.Ale ja som si to začal čítať a TU som zistil že MI chcel
> podstrči akúsi zmluvu ktorá pojednávala o reklamáciach vozidla.Keby
> som to bol podpísal tak strácam narok na reklamáciu.Bolo v nej písané
> Len do 4000 najazdených kilometrov.Tak som to nepodpísal.On samozrejme najedovaný odišiel.Po chvíli prišiel a povedal že reklamáciu MI neuznávajú,lebo auto je pojazdné aj keď nie je spôsobilé jazdy na
> pozemných komunikáciách.Ďalší šok.Tak som sa dožadovalaby MI zavolali nejakého majiteľa,alebo manažéra.Nič.Začali byťarogantný ešte
> viac,vôbec sa so mnou nebavili.potom MI prišiel povedať aby som
> opusťil areál predajne a nezavadzal ďalším zákazníkom.Tak som odišiel
> domov.Na druhý ďeň som volal do AAAauto aby MI podali zdôvodnenie o neprijaťí mojej reklamácie.Tam rovnako ako v Žiline sa so mnou bavil
> akýsi chlap a samozrejme ma odpinkal ako pingpongovú loppťičku.Za asi hodinu MI telefonuje späť že je ochotný MI dať kompenzáciu DVD
> prehrávač v hodnte 1500sk.Tak som tam volal ešte viacej krát ale vždy
> NEúspešne.Vždy to zodvihne spojovaťelka,ja jej poviem aký mám
> problém,ona že my sa vám ozveme.A odvtedy nič.Dňa
> 29.9.2006 som navštívil autorizovaný servis na autá VW v Banskéj
> Bystrici Kde MI spravili diagnistiku auta na PC a vyniesli
> ortieľ.Katalizátor a lambda sonda je nefunkčná oprava tohto celého
> systému stojí 55 185sk.bez roboty.Ale sa to neoplatí opravovať dovtedy
> dokedy sa neodstráni obrovská spotreba oleja.Ktorá má byť 2dcl na 10
> 000km,keďže to je skoro zabehnuté auto a nie 2l na 4000km.Predbežná
> oprava 100 000sk.Suma sumárum 155 185sk a to bez roboty.Takže nič nie je krajšie ako si kúpiť auto v AAAauto a dať na ich sluby o
> garanciách,(technický stav vozidla,právna čistota,overená kvalita
> atď.)Od toho dňa som viac krát volaldo AAAauto, ale nikto sa so mnou
> nechce baviť.Asi by som mal dať moju zmluvu právnikovi nech podá na
> AAAauto žalobu za podvod,lebo auto nemôžem používať.Budem žiadať
> výmenu auta,alebo odstúpenie od zmluvy.Neviem si predstaviť ako dlho
> to bude teraz trvať. sľuby sa sľubujú a AAAauto sa smeje.(Ľuďom do
> očí) Veď oni zisky majú.