- Kabelovy svazek v zadnich dverich a v patych dverich.
- Ridici jednotky motoru
- zamlzene okna v pripade ze nefunguje klapka vnitrni cirkulace vzduchu (taky docela bolest)
Opel Zafira 1,8 92kW (Z18XE) 2000 Edition-Obyvak na uteku
Skoda 100 (722)-Muj stary dobry verny pritel na ktereho nedam dopustit
Skoda Fabia Combi 1,4MPi-S ni uz to neni tak squleee jako s S100
Já mám astru chvílu ale co sem tak stihl vysledovat tak těsnění motoru a kroužky motoru nemají moc slavnou historii. Mám feldu 1.6 a ta má 230tis a nekápne ani kapka oleje ven ani do motoru. Zato na astře to de ven i dobvnitř při 180tis
- EGR obecně a zejména u 1.6 16V kód Z16XE
- Chladiče klimatizace u starsích kousků (netěsnost)
- připojení radiátoru topení (netěsnost)
+ pozink karoserie
+ neláká dlouhoprsté (na rozdíl od koncernu VW)
+ velký rozvor, tudíž velký prostor uvnitř
www.LPG-OBCHOD.cz
Přestavby na plyn LPG s nádrží místo rezervy, homologací a zápisem do TP.
Zdarma ochrana ventilů originál www.FLASHLUBE.cz
1Km na benzín = 2.70 Kč nebo 1Km na plyn LPG = 1.30Kč. Úspora na 1Km = 1,40 Kč !
Litr plynu LPG 14 Kč - Litr benzínu 34 Kč (7/2018)
okrem vyssie spomenuteho a na mojom motore:
- vstrekovacie cerpadlo VP44
- padajuca nafta - asi tesniace kruzky
- termostat
- praskajuce ziarovky H7 (pomerne slabe svetla)
+ retazovy rozvod
+ vzhladom na vek prijemna spotreba
+ dost vela miesta
Astra G Caravan 2.0DI 60kW X20DTL r.v.98 (ABS, man. klima, el. okna, tempomat) foto
- Přechod z eFka na Géčko byl podle mě krok zpět
- Daleko lepší ovládání na eFku
- Více místa v eFku
- Lepší posez u eFka
+ menší spotřeba (ale jiná motorizace)
+ lepší protikorozní ochrana
+ Pěknější vzhled
Příští auto už bude jistě něco jiného, vzhledem k tomu, že jezdím převážně koncernovým, tak asi něco z domácí produkce (pokud nevyhraju Volvo, ale to asi ne, bo do Manfílda nechodím )
Opel Astra F Caravan X17DTL (už má novou majitelku)=>
Astra G Caravan 1,7 DTi (na to se už jen dívám)=>
něco malého černého patří ženě a já nemám nic:-(
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=10583
- termostat každou chvíli
- egr, zapalovací lišta
- vysej zadní kotoučový brzdy (= nepoužitelná ručka od podzimu do jara)
- slabší elektroinstalace celkově
- na sedačkách bez bederní opěrky neúnosné delší cesty
+ vzhled, prostor, pozink, bezpečnost, slušný motory a výbava
jak říká hříbek, sice celkem dostupný náhradní díly, ale každou chvíli něco ať je to Géčko r.v. 98 nebo 2004