Stránka 1 z 1

Příběh změny podsvícení

Napsal: 02 lis 2006, 20:06
od Lomikar
No tak se taky podělím.
Chtěl jsem si to podsvícení změnit ale co se mi stalo je hrůza.Nejdřív jsem rozebral palubku vytahnul celej ten panel a při té příležitosti jsem si ulomil tu páčku která to jistí nahoře.Pak jsem v mototechně koupil žárovečky a že přepájím ty kostričky aby to šlo do těch patek.Ale nejdou pájet neboť je to asi wolfram nebo co.Prostě to udělá kapku cínu a tu sloupnu nehtem.Tak jsem koupil jen takový ty barevný návleky.Ty ale jdou sotva prosvítit takže smůla.Pak jsem se dlouho věnoval té ulomené páčce nakonec jsem to musel nahradit plíškem a prošroubit to skrz.Tak jsem to dal zase do kupy a nesvítí mi to.Pak mi to vycucalo baterku nemohl jsem to natočit ani přes startovací kabely (to už jsem byl pořetí v mototechně a když mě viděli tak se mě se širokým úsměvem jen zeptala CO ZASE?).Tak jsem to nechal tak a smířil se servisem.Pak mi to nedalo seběhnul jsem za barák zkusil to ještě natočit a nic.Tak jsem vzal jiný klíček a ejhle funguje.Teď už jedou zase oba klíče.Takže zbývá opět jen vyměnit žárovečky na podsvícení palubky.Už se těším na zítra.A snad najdu i ty ztracený klíče od půdy ty jsem to tiž jak se mi tak dařilo někde vytratil po cestě z auta.No den jak malovanej. :D

Napsal: 02 lis 2006, 21:40
od AstraMan
Pěkný no, to je tak říkajíc den na dvě věci :wink: .... Nám se něco podobného stalo s budíky. Vyndali jsme celý ten kus a nešel pak zandat zpět do palubky ( nakonec po hodině a dvaceti minutách byl zakopaný pes vyřešen - kousek plíšku se přihnul ) :wink: .
Jinak nedoporučuji to brát pájkou, neboť když si koupíš ty barevné řárovičky, tak po pájení už nesvítí tolik ( asi odebírají šťávu, či co :wink: )....
Takže jsem se po zkušenosti s barevnými žárovičkami rozhodl, že se koupí LED, aby byla moje představa splněna :lol:

Napsal: 30 bře 2008, 21:41
od Bůček
Kluci já vám nevím.Já sehnal Budíky z Cupé pravděpodobně bertone protože jsou bílý se stříbrnýmia obroučkama,dal jsem do nich žárovky který jsem koupil v Ustí v tuningcentru asi za kilčo,a svítěj jak plasmy.a fachá to i když je dáte do normálních budíků jen nesvítěj celý budíky ale jen číslice ale taky dobrý.Ale abych tady jen nehazel vlny a nedělal ramena tak mě zase nesvítí info o najetých km tekže taky nic moc.Ale ty žárovky vyzkoušejte není to drahý a výsledný efekt je uspokojivý čus Bůček.

Napsal: 30 bře 2008, 21:48
od iwo126
posli foto ako to svieti

Napsal: 30 bře 2008, 22:02
od Bůček
No problem,ale bude to az pristi tyden.

Napsal: 31 bře 2008, 14:22
od Princ William
jo ty bile maj podsviceni plosne....ty cerny jsou klasika......jinak k tem km je tam taky zarovicka tak te mozna praskla pak nic neni videt..... 8)

Napsal: 01 dub 2008, 20:44
od Bůček
To vim že je tam taky žárovička ale zkoušel jsem ji vymněnit a nic.Když se na to koukám z velkýho úhlu tak tam vidim stav km ale nesvití to.A ne a ne tomu přijít na kloub.Snad jedině že bych měl poškozené to vlákno s těma kontaktama co je uvnitř nevim.Je to záhada.

Napsal: 01 dub 2008, 20:51
od iwo126
medzi tym kontaktom na tej ziarovke a na plosaku v tej palubke mas studeny spoj

Napsal: 02 dub 2008, 09:59
od Princ William
Bůček píše:To vim že je tam taky žárovička ale zkoušel jsem ji vymněnit a nic.Když se na to koukám z velkýho úhlu tak tam vidim stav km ale nesvití to.A ne a ne tomu přijít na kloub.Snad jedině že bych měl poškozené to vlákno s těma kontaktama co je uvnitř nevim.Je to záhada.
no stav je tam videt z uhlu vzdy jelikoz display je funkcni ale pod nim je zarovka a ta ho prosvecuje a tim padem jsou videt ty kilometry....vyndej ty budiky a vymen zarovicku primo zezadu ve stejnej urovni jako je display....pokud tam neni dalsi problem tak by to melo frcet :!: