Stránka 1 z 1
Napsal: 23 říj 2006, 13:46
od manli2
kde? sem línej hledat....
Napsal: 23 říj 2006, 17:58
od Vojta
dobrý akorát to je napsaný tak že jedinej opel používa u naftovýho motoru vstřikovací čerpadlo který se může vysrat, prostě když se má vysrat tak se vysere i na posvátnym TDI, furt to sou jenom mrdky od BOSCHe, všimněte si že jakýkoliv čidlo nebo jiná elektronická součástka co se v autě vysere nese logo BOSCH
Napsal: 23 říj 2006, 19:31
od Marky
Toto cerpadlo pouzival nejen opel, ale i audi, ford atd. Obcas se vys.re, ale jak rika Vojta muze se to stat na kazdem aute. Dlouho jsem sledoval vyberauto.cz a tam tech aut ruznych znacek s podobnou zavadou bylo docela dost a opel tam rozhodne nevynikal to byl samej focus TDCI a TDDI tech tam bylo pozehnane (cerpadlo Delphi). Bohuzel toto je achylova pata vsech novych dieslu. Osobne jsem s DTIckem velmi spokojeny na dlouhe streky je to fakt ideal, slusna spotreba a slusny vykon.
PS: jen jestli to taky neni nahodou naftou od souseda zemedelce, prece proc to nevzit, kdyz je to dvacku ze?
Napriklad ve starsim SM motor 2.0DTI chvalili
http://astra.quattro.cz/SM_Astra_versus_Golf.pdf , a ja s nima v tomto budou kupodivu souhlasit
.
Napsal: 07 pro 2006, 18:31
od Lukas G.
Zigi píše:Na tipu je super Kadett,to musite videt!
na uvodni strane: PERLIČKA: Není tuning jako tuning
Napr.
Ten je hustejjjjj