Tipcars.com
- Reklama
dobrý akorát to je napsaný tak že jedinej opel používa u naftovýho motoru vstřikovací čerpadlo který se může vysrat, prostě když se má vysrat tak se vysere i na posvátnym TDI, furt to sou jenom mrdky od BOSCHe, všimněte si že jakýkoliv čidlo nebo jiná elektronická součástka co se v autě vysere nese logo BOSCH
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
Toto cerpadlo pouzival nejen opel, ale i audi, ford atd. Obcas se vys.re, ale jak rika Vojta muze se to stat na kazdem aute. Dlouho jsem sledoval vyberauto.cz a tam tech aut ruznych znacek s podobnou zavadou bylo docela dost a opel tam rozhodne nevynikal to byl samej focus TDCI a TDDI tech tam bylo pozehnane (cerpadlo Delphi). Bohuzel toto je achylova pata vsech novych dieslu. Osobne jsem s DTIckem velmi spokojeny na dlouhe streky je to fakt ideal, slusna spotreba a slusny vykon.
PS: jen jestli to taky neni nahodou naftou od souseda zemedelce, prece proc to nevzit, kdyz je to dvacku ze?
Napriklad ve starsim SM motor 2.0DTI chvalili http://astra.quattro.cz/SM_Astra_versus_Golf.pdf , a ja s nima v tomto budou kupodivu souhlasit .
PS: jen jestli to taky neni nahodou naftou od souseda zemedelce, prece proc to nevzit, kdyz je to dvacku ze?
Napriklad ve starsim SM motor 2.0DTI chvalili http://astra.quattro.cz/SM_Astra_versus_Golf.pdf , a ja s nima v tomto budou kupodivu souhlasit .