Fobie
Fobie
Nemate nekdo tohle auto jako sluzebni nebo druhy doma?
Potreboval bych vedet, jak vymazat napis Inspection, co se zobrazi misto km kazdejch 10tkm.
Na fabia-foru jsem se dozvedel pekny h...o, moc sdilny nejsou.
Potreboval bych vedet, jak vymazat napis Inspection, co se zobrazi misto km kazdejch 10tkm.
Na fabia-foru jsem se dozvedel pekny h...o, moc sdilny nejsou.
--- Astra G '98 1.4 16V ---
- Reklama
Hmm, no myslel jsem si, ze tu pixlu tady nikdo mit nebude.
Ale uz jsem to zjistil a je to skoro jak u Astry:
Vozidla s pevnými servisními intervaly QG0:
Při vypnutém zapalování stiskněte nulovací tlačítko denního počítadla
ujeté vzdálenosti a držte je.
Zapněte zapalování, na displeji se zobrazí jeden ze servisních intervalů.
Nulovací tlačítko držte stisknuté 10 s, tím dojde k vynulování počítadla (na displeji se zobrazí „- - -“ a následně denní počítadlo kilometrů).
Pokud došlo k dosažení obou servisních intervalů (INSP a OIL) najednou, objeví se na displeji po vynulování údaje INSP a po uvolnění nulovacího tlačítka údaj OIL.
Opět stiskněte a podržte nulovací tlačítko na 10 s, tím dojde k vynulování i tohoto intervalu.
Vozidla s prodlouženými servisními intervaly QG1 a QG2:
Při vypnutém zapalování stiskněte nulovací tlačítko denního počítadla
ujeté vzdálenosti a držte je.
Zapněte zapalování, nulovací tlačítko uvolněte a pootočte jím vpravo. Tím dojde k vynulování všech počítadel.
Ale uz jsem to zjistil a je to skoro jak u Astry:
Vozidla s pevnými servisními intervaly QG0:
Při vypnutém zapalování stiskněte nulovací tlačítko denního počítadla
ujeté vzdálenosti a držte je.
Zapněte zapalování, na displeji se zobrazí jeden ze servisních intervalů.
Nulovací tlačítko držte stisknuté 10 s, tím dojde k vynulování počítadla (na displeji se zobrazí „- - -“ a následně denní počítadlo kilometrů).
Pokud došlo k dosažení obou servisních intervalů (INSP a OIL) najednou, objeví se na displeji po vynulování údaje INSP a po uvolnění nulovacího tlačítka údaj OIL.
Opět stiskněte a podržte nulovací tlačítko na 10 s, tím dojde k vynulování i tohoto intervalu.
Vozidla s prodlouženými servisními intervaly QG1 a QG2:
Při vypnutém zapalování stiskněte nulovací tlačítko denního počítadla
ujeté vzdálenosti a držte je.
Zapněte zapalování, nulovací tlačítko uvolněte a pootočte jím vpravo. Tím dojde k vynulování všech počítadel.
--- Astra G '98 1.4 16V ---
Je to OT ale zajimalo by me jak se Ti s fobii jezdi ... ja casto presedam z auta do auta (klidne nekolikrat denne) a nemam problem - ruzny znacky, dodavka, coupe, ... - zkratka lecos a nemam problem. Akorat Fobie me dycky totalne vyprudi. Neskutecne mekka spojka se zaberem uplne nahore a nechutne citlivej plyn kde se vsechno odehraje v prvnim 1cm seslapnuti a zbytek chodu pedalu je nanic ...
fobia
No ja musim tedy rict ze s fabii se mi jezdi o dost lip nez s astrou. je takova mrstnejsi, lepe ovladatelna. volant je mensi a ma tlustsi venec a jde lip nastavit. nikde nic nevrze a nehrka. na astre je znat ze ma jen primitivni tuhou zadni napravu. sice to vydrzi asi vic ale je to znat. o dost lepsi ma taky fabie sedadla. kdyz bych kupoval znova tak bych asi vzal nakou fabii combi.
Je to v pokecu, tady je OT povolen
Jinak to toho ale moc nereknu, Fobii nemam, zjistoval jsem to pro znamyho.
Mej jsem ji jednou jako nahradni auto, kdyz mi nabourali Astrinu a povim ti, ze nic moc je slaby slovo.
Hnusny levny plasty, zadna vybava (u nahradniho auta se to dalo ocekavat) a bylo to s motorem 1.4 TDi. Dokazes si asi predstavit, jakej bordel dela rano trivalcovej dyzl.
Jinak to toho ale moc nereknu, Fobii nemam, zjistoval jsem to pro znamyho.
Mej jsem ji jednou jako nahradni auto, kdyz mi nabourali Astrinu a povim ti, ze nic moc je slaby slovo.
Hnusny levny plasty, zadna vybava (u nahradniho auta se to dalo ocekavat) a bylo to s motorem 1.4 TDi. Dokazes si asi predstavit, jakej bordel dela rano trivalcovej dyzl.
--- Astra G '98 1.4 16V ---
No ja sem zkousel co fobie umi (opravdu na hranici moznosti ne jenom na kvileni pneumatik) a teda i s podstatne lepsima gumama nez mam na astre se zatacky musely projizdet pomalejc a to nemluvim o chovani vozu pri velkejch rychlostech. Hlavne sem ale narazel na to ze vetsina znacek ma podobny "naladeni" pedalu a je jedno do ceho clovek sedne, hned to jde uplne automaticky, jenom co sem jel s nekolika fobiema tak to bylo uplne neco jinyho a musel sem se na to soustredit (je taky zajimavy ze superb a ochcafka maj uz pedaly vcelku normalni - takze uplne jina technika rizeni v ramci jedny znacky).
Re: fobia
No ono taky musis porovnavat stejne stary auta s podobnym motorem a vybavou. K tvy 1.6 ale asi nic podobnyho neni, 1.4 od Skodovky je zvadla, to ma snad jen 55kW. S tou sedackou mas recht, ta je docela pohodlna. Jinak se to ale asi moc srovnavat neda, Astra je prece jen o tridu vejs.Blixoa píše:No ja musim tedy rict ze s fabii se mi jezdi o dost lip nez s astrou. je takova mrstnejsi, lepe ovladatelna. volant je mensi a ma tlustsi venec a jde lip nastavit. nikde nic nevrze a nehrka. na astre je znat ze ma jen primitivni tuhou zadni napravu. sice to vydrzi asi vic ale je to znat. o dost lepsi ma taky fabie sedadla. kdyz bych kupoval znova tak bych asi vzal nakou fabii combi.
--- Astra G '98 1.4 16V ---
Re: fobia
jedna 1.4 má 44kW, druhá 50kW, třetí 55kW, čtvrtá 74kWLuky píše: No ono taky musis porovnavat stejne stary auta s podobnym motorem a vybavou. K tvy 1.6 ale asi nic podobnyho neni, 1.4 od Skodovky je zvadla, to ma snad jen 55kW. S tou sedackou mas recht, ta je docela pohodlna. Jinak se to ale asi moc srovnavat neda, Astra je prece jen o tridu vejs.
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw
Re: fobia
Hmm, tak jo, no ta s tema 74kW je slusna, ale jinak si stojim za svym... je to bida.manli2 píše:jedna 1.4 má 44kW, druhá 50kW, třetí 55kW, čtvrtá 74kW
--- Astra G '98 1.4 16V ---
Blixoa-vzsvetli mi prosím ta od kedy ma Astra len primitivnu zadnú nápravu (prečo má potom špičkové jazdné vlastnosti,čo ma síce aj fábia ale nie na úrovni Astri) a o hrkaní u škodovek radej pomlčíme-všade okrem prístrojového štítu tvrdé plasty,spojené s malou tuhostou karosérie a čo Crash testy videl si
Naposledy upravil(a) Marcel dne 31 črc 2006, 16:43, celkem upraveno 1 x.
"zatáčky dole otačky hore,, ferari red 1,4 5door 16V 66 Kw 90K Twinport
od roku 98Marcel píše:Blixoa-vzsvetli mi prosím ta od kedy ma Astra len primitivnu zadnú nápravu
[img]Nově vyvinutá zadní náprava se zkrutnou příčkou použitá ve všech modelových variantách Astry 98 vytyčila nové normy pro jakost i funkčnost. Zadní pérování vlečenými rameny s torzní příčkou je zákonitě lehké, protože nosník s průřezem ve tvaru U o průměru 90 mm vytváří základ pro vlečená ramena po celé šířce vozu a zároveň přebírá funkci stabilizátoru, takže není zapotřebí zvláštní zkrutný stabilizátor. Celistvá stavba vlečeného ramene se sedlem pružiny, podpěrou ložiska kola a uložením tlumiče tvoří jedinou jednotku. Ve srovnání s předcházejícím provedením byl počet komponentů snížen z 21 na 3, švové svařování redukováno přibližně o 83 % a bodové svařování zcela vyloučeno.
Svařování „magnetickým obloukem zvyšuje jakost
Pro spojení torzní příčky s vlečenými rameny používá Opel svařování „magnetickým obloukem .Znamená to, že díly jsou indukčně ohřáty a svařeny pod velkým tlakem. Výsledkem je mimořádně homogenní struktura materiálu bez jakéhokoli vnitřního pnutí a bez housenkových svárů. Menší počet komponentů zkracuje montážní časy a tím i výrobní náklady.
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw