Fobie

Co se jinam nehodí pište sem
Luky
Příspěvky: 1556
Registrován: 14 úno 2006, 15:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Fobie

Příspěvek od Luky » 31 črc 2006, 12:34

Nemate nekdo tohle auto jako sluzebni nebo druhy doma?
Potreboval bych vedet, jak vymazat napis Inspection, co se zobrazi misto km kazdejch 10tkm.
Na fabia-foru jsem se dozvedel pekny h...o, moc sdilny nejsou.
--- Astra G '98 1.4 16V ---

Reklama
 

Luky
Příspěvky: 1556
Registrován: 14 úno 2006, 15:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luky » 31 črc 2006, 14:19

Hmm, no myslel jsem si, ze tu pixlu tady nikdo mit nebude.
Ale uz jsem to zjistil a je to skoro jak u Astry:

Vozidla s pevnými servisními intervaly QG0:

Při vypnutém zapalování stiskněte nulovací tlačítko denního počítadla
ujeté vzdálenosti a držte je.
Zapněte zapalování, na displeji se zobrazí jeden ze servisních intervalů.
Nulovací tlačítko držte stisknuté 10 s, tím dojde k vynulování počítadla (na displeji se zobrazí „- - -“ a následně denní počítadlo kilometrů).
Pokud došlo k dosažení obou servisních intervalů (INSP a OIL) najednou, objeví se na displeji po vynulování údaje INSP a po uvolnění nulovacího tlačítka údaj OIL.
Opět stiskněte a podržte nulovací tlačítko na 10 s, tím dojde k vynulování i tohoto intervalu.


Vozidla s prodlouženými servisními intervaly QG1 a QG2:

Při vypnutém zapalování stiskněte nulovací tlačítko denního počítadla
ujeté vzdálenosti a držte je.
Zapněte zapalování, nulovací tlačítko uvolněte a pootočte jím vpravo. Tím dojde k vynulování všech počítadel.
--- Astra G '98 1.4 16V ---

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 31 črc 2006, 14:39

Je to OT ale zajimalo by me jak se Ti s fobii jezdi ... ja casto presedam z auta do auta (klidne nekolikrat denne) a nemam problem - ruzny znacky, dodavka, coupe, ... - zkratka lecos a nemam problem. Akorat Fobie me dycky totalne vyprudi. Neskutecne mekka spojka se zaberem uplne nahore a nechutne citlivej plyn kde se vsechno odehraje v prvnim 1cm seslapnuti a zbytek chodu pedalu je nanic ... :roll:

Blixoa
Příspěvky: 91
Registrován: 26 dub 2006, 14:35
Kontaktovat uživatele:

fobia

Příspěvek od Blixoa » 31 črc 2006, 14:56

No ja musim tedy rict ze s fabii se mi jezdi o dost lip nez s astrou. je takova mrstnejsi, lepe ovladatelna. volant je mensi a ma tlustsi venec a jde lip nastavit. nikde nic nevrze a nehrka. na astre je znat ze ma jen primitivni tuhou zadni napravu. sice to vydrzi asi vic ale je to znat. o dost lepsi ma taky fabie sedadla. kdyz bych kupoval znova tak bych asi vzal nakou fabii combi.
Astra G Caravan Elegance 99
X16XEL

Moje Astra Caravan

Luky
Příspěvky: 1556
Registrován: 14 úno 2006, 15:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luky » 31 črc 2006, 14:56

Je to v pokecu, tady je OT povolen :D
Jinak to toho ale moc nereknu, Fobii nemam, zjistoval jsem to pro znamyho.
Mej jsem ji jednou jako nahradni auto, kdyz mi nabourali Astrinu a povim ti, ze nic moc je slaby slovo.
Hnusny levny plasty, zadna vybava (u nahradniho auta se to dalo ocekavat) a bylo to s motorem 1.4 TDi. Dokazes si asi predstavit, jakej bordel dela rano trivalcovej dyzl.
--- Astra G '98 1.4 16V ---

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 31 črc 2006, 15:07

No ja sem zkousel co fobie umi (opravdu na hranici moznosti ne jenom na kvileni pneumatik) a teda i s podstatne lepsima gumama nez mam na astre se zatacky musely projizdet pomalejc a to nemluvim o chovani vozu pri velkejch rychlostech. Hlavne sem ale narazel na to ze vetsina znacek ma podobny "naladeni" pedalu a je jedno do ceho clovek sedne, hned to jde uplne automaticky, jenom co sem jel s nekolika fobiema tak to bylo uplne neco jinyho a musel sem se na to soustredit (je taky zajimavy ze superb a ochcafka maj uz pedaly vcelku normalni - takze uplne jina technika rizeni v ramci jedny znacky).

Luky
Příspěvky: 1556
Registrován: 14 úno 2006, 15:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: fobia

Příspěvek od Luky » 31 črc 2006, 15:11

Blixoa píše:No ja musim tedy rict ze s fabii se mi jezdi o dost lip nez s astrou. je takova mrstnejsi, lepe ovladatelna. volant je mensi a ma tlustsi venec a jde lip nastavit. nikde nic nevrze a nehrka. na astre je znat ze ma jen primitivni tuhou zadni napravu. sice to vydrzi asi vic ale je to znat. o dost lepsi ma taky fabie sedadla. kdyz bych kupoval znova tak bych asi vzal nakou fabii combi.
No ono taky musis porovnavat stejne stary auta s podobnym motorem a vybavou. K tvy 1.6 ale asi nic podobnyho neni, 1.4 od Skodovky je zvadla, to ma snad jen 55kW. S tou sedackou mas recht, ta je docela pohodlna. Jinak se to ale asi moc srovnavat neda, Astra je prece jen o tridu vejs.
--- Astra G '98 1.4 16V ---

Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Re: fobia

Příspěvek od manli2 » 31 črc 2006, 15:47

Luky píše: No ono taky musis porovnavat stejne stary auta s podobnym motorem a vybavou. K tvy 1.6 ale asi nic podobnyho neni, 1.4 od Skodovky je zvadla, to ma snad jen 55kW. S tou sedackou mas recht, ta je docela pohodlna. Jinak se to ale asi moc srovnavat neda, Astra je prece jen o tridu vejs.
jedna 1.4 má 44kW, druhá 50kW, třetí 55kW, čtvrtá 74kW :wink:
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

Luky
Příspěvky: 1556
Registrován: 14 úno 2006, 15:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: fobia

Příspěvek od Luky » 31 črc 2006, 15:50

manli2 píše:jedna 1.4 má 44kW, druhá 50kW, třetí 55kW, čtvrtá 74kW :wink:
Hmm, tak jo, no :P ta s tema 74kW je slusna, ale jinak si stojim za svym... je to bida.
--- Astra G '98 1.4 16V ---

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 31 črc 2006, 16:01

No i ta 74kW je mizerna. Rozjede se az ve velkejch otackach a stejne nic extra. Ma to papirove vyssi mernej vykon (kW/kg) nez muj kombik tak sme to zkusili porovnat. Absolutne mi ta fobie nestacila. Rozdil nekolika trid a ve vyssich rychlostech naprostej debakl.

Marcel
Příspěvky: 479
Registrován: 04 úno 2006, 19:24
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marcel » 31 črc 2006, 16:37

Blixoa-vzsvetli mi prosím ta od kedy ma Astra len primitivnu zadnú nápravu :evil: (prečo má potom špičkové jazdné vlastnosti,čo ma síce aj fábia ale nie na úrovni Astri) a o hrkaní u škodovek radej pomlčíme-všade okrem prístrojového štítu tvrdé plasty,spojené s malou tuhostou karosérie a čo Crash testy videl si :?:
Naposledy upravil(a) Marcel dne 31 črc 2006, 16:43, celkem upraveno 1 x.
"zatáčky dole otačky hore,, ferari red 1,4 5door 16V 66 Kw 90K Twinport

Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od manli2 » 31 črc 2006, 16:40

Marcel píše:Blixoa-vzsvetli mi prosím ta od kedy ma Astra len primitivnu zadnú nápravu :evil:
od roku 98 :wink:
[img]Nově vyvinutá zadní náprava se zkrutnou příčkou použitá ve všech modelových variantách Astry 98 vytyčila nové normy pro jakost i funkčnost. Zadní pérování vlečenými rameny s torzní příčkou je zákonitě lehké, protože nosník s průřezem ve tvaru U o průměru 90 mm vytváří základ pro vlečená ramena po celé šířce vozu a zároveň přebírá funkci stabilizátoru, takže není zapotřebí zvláštní zkrutný stabilizátor. Celistvá stavba vlečeného ramene se sedlem pružiny, podpěrou ložiska kola a uložením tlumiče tvoří jedinou jednotku. Ve srovnání s předcházejícím provedením byl počet komponentů snížen z 21 na 3, švové svařování redukováno přibližně o 83 % a bodové svařování zcela vyloučeno.

Svařování „magnetickým obloukem zvyšuje jakost

Pro spojení torzní příčky s vlečenými rameny používá Opel svařování „magnetickým obloukem .Znamená to, že díly jsou indukčně ohřáty a svařeny pod velkým tlakem. Výsledkem je mimořádně homogenní struktura materiálu bez jakéhokoli vnitřního pnutí a bez housenkových svárů. Menší počet komponentů zkracuje montážní časy a tím i výrobní náklady.
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od manli2 » 31 črc 2006, 16:47

Marcel píše:čo Crash testy videl si :?:
fabie 4 * 26 bodů ve své třídě astra 4* 25 bodů ve své třídě :wink: :lol: :lol:
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

Marcel
Příspěvky: 479
Registrován: 04 úno 2006, 19:24
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marcel » 31 črc 2006, 16:50

No jo tak jdu prodat svou Astru aby som si mohol kúpit fobiu ved je predse lepší :twisted:
"zatáčky dole otačky hore,, ferari red 1,4 5door 16V 66 Kw 90K Twinport

Luky
Příspěvky: 1556
Registrován: 14 úno 2006, 15:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luky » 31 črc 2006, 16:53

Marcel píše:No jo tak jdu prodat svou Astru aby som si mohol kúpit fobiu ved je predse lepší :twisted:
No dulezity je ve sve tride. Astra je ve tride treba s Ochcavkou. Vysledek nevim a hledat se mi to nechce. Leda ze by Manli hodil link :D
--- Astra G '98 1.4 16V ---

Odpovědět