Příspěvek
od Billy.Joe » 17 led 2010, 14:21
Cidla píše:Billy.Joe píše:Cidlo:
Pojištovna ti musí doložit jak vypočítala prodejnost zbytku vozidla.
1. odborným odhadem
2. provedenou aukci (kde je 100% kupec za tu částku)
3. výpočet obecné ceny a časové ceny ( s tím nemusíś souhlasit a máś možnost požádát o aukci svého vozidla).
********************************************************************************************************
Žádná pojišťovna ti nemůže něco vyplatit a říct...takhle to je a padla !
tohle jsem ti psal ohledně té mystifikace. Tam si někde psal že Česká vyplatí nějaké zbytky ...tak jsem psal že vše musí mít každá pojišťovna doložené jak se ke zbytkům dopraacovala.
můžu se zeptat jak dlouho v tomhle oboru děláš? Podle toho jakám stylem tady reaguješ(nic proti tobě žádnou blbost si tu nenapsal zatím¨)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
mě přijde že zas tak dlouho to neděláš. Třeba burza vraků funguje cca 2toky, předtím nic takového nebylo. A každá pojišťovna si zbytky určovala sama a nějaký ručení zbytkama nebylo. Nakonec pojišťovna není povinna ručit zbytkama nikde v zákoně to nemáš! A když nevíš o čem píšeš nedělej to prosím. Můj bratránek měl před nějakými lety totálku na Felicii v té době celkem dobrý auto. daly mu obecku 100 tis a zbytky 35 a nikoho nezajímalo že to za víc jak 15 tis to auto nabouraný neprodá..likvidovala to česká. My v té době jsme měli domluveného opravce který nám garantoval odkup vozidla. Ale né všechny pojišťovny to tak dělaly. Nemuseli. Protože to dělali jak ty říkáš odborným odhadem. TAkže pořád nechápu tu tvou mystifikaci která se nekonala. A u kterého ústavu děláš jestli to není tajný
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Dělám technika pro Direct. Jen málo pojišťoven má zvlášť likvidatúru a zvlášť techniky. My jsme technici kteří i viděli auto rozebrané a znají technologie a možnosti oprav vozidel. Jiné pojišťovny mají livkidátory kteří nikdy nevstali z kanceláře, mají AVN , audapad a jiné výpočtové programy a to co jim to hodí to je pro ně svaté...to že se technologie opravy líší protože jsou takové a takové okolnosti neřeší, protože o tom prd ví....nikdy nebyli v servisech, neví jak se lakuje, jak se klepe, tahá, rovná atd.... co se dá opravit co už NE.
Bratu ... zbytky hodnotí technici na základě něčeho, buď je natolik zkušený a ví odhadem kolik má vrak prodejnost ( jestli se to dá jeŠtě u nezavslého servisu opravit atd.... ) nebo udělá aukci, časovou cenu. To co ale ty řikáš není možné. Pojišťovna ti MUSÍ doložit dle jakého klíče se dopracovala k prodejnosti zbytků !!!!! Tak jako ti musí doložit jak a dle čeho vypočítala obecnou cenu vozidla v době pojistné události na trhu. Pokud tak neudělá, odvolat se. (písemně a slušně) pak pojišťovna v 90% případech přehodnotí nebo najde alternativu. Například, sníží cenu zbytků....nebo pak zase další krok může být to, že pokud doložíŠ VTP kde je záznam o ekologické livkidaci tak ti pojišťovna doplati zbytky které ti odečetla. Likvidace je každá jiná, proto k tomu tak technik musí přistupovat...nedá se dělat vše dle tabulek a norem.
Opel Astra G,3dv. 1.8 16V, r.v.: 1998,zel.metalíza, 4x airbag, el okna, zrcátka,mult.volat.,volant a řadící páka-kůže,ABS,ASR(TC),dělená sedadla s otvorem pro lyže,man.klimatizace,rádio CD,4x kotouče, 205/50 R16. Zakoupeno u Opel Steiger Praha 05/09 za 55 000 kč