Zdar opláci
Chystám tu pro Vás popis opravy s fotodokumentací prorezlého lemu i s pravděpodobnou
příčinou vzniku koroze. Sám jsem již puchýřek jednou opravil, ale za 3 měsíce jsem měl
puchýře znovu i s prorezlým lemem. Jelikož kondenzace nebo zatékaní je sviňa, všem s tímto
problémem doporučuji co nejdříve odstranit v kufru polstrování a nalít na podběh rezistin
ML, ten zateče a prozatím zastaví korozi. Já to stříkal olejničkou na podběh tak, až začal
rezistin vytékat před i za zadním kolem.
A se zárukou se to má tak, že moje auti (dovoz dojč) mělo provedené kontroly karosérie
jenom 3 roky, i němci šetří. Je pravda že při koupi bylo vše OK, ale 1 zima venku a už koroze
vystrkovala růžky. Buď mi do něj zatéká, nebo kondenzují páry, ale že by až tak? Uvidím.
Mám podezření, že mi zatéká přes ukončení těsnící gumy na zadním blatníku, jak je tam ten
nýtek
Záruka na karoserii (koroze) - je to pravda?
- Reklama
Nevím, ale nechce se mi věřit, že např. v Německu, když přijedeš s reklamaci laku a máš karoseriiFathead píše:Četl jsem porovnání (nejen) servisů v Německu a jsou tam na tom u Opelu ještě hůř než u nás, takže jsme na tom pořád ještě dobře (i když to není žádná sláva).
kontrolovanou, budou hledat proč neuznat záruku. Co se týká zručnosti mechaniků, věřím že naši jsou na tom lépe,
ale i tak se z našich lidí pomalu stávají výměnáři a jé opraváři. Je jednodušší vyměnit součástku a
doufat že vydrží, než pátrat po příčině poruchy.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
Re: Záruka na karoserii (koroze) - je to pravda?
od srpna 29, 2007 jsem tu s novými poznatky.
auto je čerstvě po nástřiku dutin i spodku, při té příležitosti sundány VŠECHNY plasty.
kontrola výfuku, a pokračuji na protikorozním ošetření (ven všechny koberce čalounění kufru).
zjištěny 3 pupínky na druhém lemu. po předešlé opravě jsem zjistil že lem opravovaný v srpnu 2007
je opět dost zkorodovaný. A po prolití odrezovačem tento protékal ven, oprava v srpnu 2007
nebyla moc úspěšná, i když bylo zkorodované místo ošetřeno odrezovačem, penetrátorem koroze
RUST OLEUM a zalito resistinem ML. Opět následovalo vybroušení, 7x prolití odrezovačem,
natření základem, opět 3x proleto odrezovačen, náštřik resistinem na dutiny, vytmelení a nastřikání
– nalití gumoasfaltu na spoj, vše bylo aplikováno z vnitřní strany karoserie. Po zjištění ceny
opravy 1 lemu, cca 3 000 Kč jsem se rozhodl místo zakrýt tímto lemem viz.http://www.autodilyjimo.cz/lemy-blatnik ... 2009-p1496 vím že asi bude problém s korozí.
Dále chci natřit podlahu ( v zimě bývá na koberci až 0,5 cm vody).
auto je čerstvě po nástřiku dutin i spodku, při té příležitosti sundány VŠECHNY plasty.
kontrola výfuku, a pokračuji na protikorozním ošetření (ven všechny koberce čalounění kufru).
zjištěny 3 pupínky na druhém lemu. po předešlé opravě jsem zjistil že lem opravovaný v srpnu 2007
je opět dost zkorodovaný. A po prolití odrezovačem tento protékal ven, oprava v srpnu 2007
nebyla moc úspěšná, i když bylo zkorodované místo ošetřeno odrezovačem, penetrátorem koroze
RUST OLEUM a zalito resistinem ML. Opět následovalo vybroušení, 7x prolití odrezovačem,
natření základem, opět 3x proleto odrezovačen, náštřik resistinem na dutiny, vytmelení a nastřikání
– nalití gumoasfaltu na spoj, vše bylo aplikováno z vnitřní strany karoserie. Po zjištění ceny
opravy 1 lemu, cca 3 000 Kč jsem se rozhodl místo zakrýt tímto lemem viz.http://www.autodilyjimo.cz/lemy-blatnik ... 2009-p1496 vím že asi bude problém s korozí.
Dále chci natřit podlahu ( v zimě bývá na koberci až 0,5 cm vody).
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic