De facto přesně cituješ princip plovoucího kódu. Problém je ten, že databázi kódů tvoří určitá smyčka, s pravidelně se opakující frekvencí, což ve finále znamená, že jim stačí si dvakrát až třikrát sejmout Tvůj kód a pak už přes comp lehce zjistíš, jaká frekvence bude následovat.Marky píše:
Plovouci kod je v dnesni dobe u alarmu bezna vec, dalkovy ovladac pri kazdem zmacknuti vysle jiny kod. Na to reaguje jednotka v aute a otevre/zavre. Pokud tento kod zaznamena zlodej, tak mu to je na nic, protoze jednotka vi, ze tento kod ted byl jiz pouzit a musi nasledovat jiny, ktery ma v databazi.
Nejsem odbornik pres tuto techniku, ale takto nejak bych si to predstavoval,jestli je to jinak, tak me prosim opravte.
Ty výsledky co jsem tady kousek výš četl, jsou dost zkreslené. Do každého auta se dá dostat, a ne že se nepodařilo. A vstup do Astry? Zapomeňte na udávaných 46 vteřin. Ten čas je podstatně kratší...
Jde o to, že na provoz po česku se Astra nevyplatí krást, je na ní příliš mnoho bezpečnostních prvků a jejich změna příjde na těžký prachy. Takže pokud Ti ji někdo bude krást, potom na náhradní díly. A ten nebude řešit kód zámku, ale půjde dovnitř oknem. Překonání imobilizeru je sranda. Do 15 vteřin odjíždí.
Astra není zajímavé auto pro profíky. Výhoda. A když už, jde na export ven a proti nim se neubráníš. V klidu ji odtáhnou na auto a řešit klíče apod budou až v klidu garáže.
Asi nejlepší ochranou auta je zničení jednotky v případě krádeže. To máš malou krabičku, která poté co zjistíš krádež dokáže na vzdálenost cca 10km zničit řídící jednotku. Tím se auto stane nepohyblivým a tak je velká šance, že ho objevíš někde u krajnice.
A pak nemá chybu obyčejnej mobil. Koupíš mobil, autonabíječku a schováš ho někde v autě. Vypneš vyzvánění a nastavíš automatickej příjem. V případě krádeže vytočíš číslo toho mobilu a s pomocí policajtů a operátora mobilní sítě určíte polohu mobilu - auta s přesností do deseti metrů.