Omluva, myslel jsem, že současné géčko bude pořád v rodině k dispozici
Ono je asi dobrý dát si peníze na hromadu, protože musí být k dispozici hned.
Takže pak máš jasně danou cenovou hranici + rezerva.
No a pak je to nejjednodušší, pár aut si projet, jak které sedí výhledem, ergonomicky a stanovit si okruh, co mne zajímá.
No a buď obrážet bazary, dávat tomu čas a energii, nebo se domluvit s dovozci, jak jsem psal výš.
Tam je výhoda, že když se něco opravuje, víš přesně co a jak.
Já bych si nechal současnou astru, dokud někde neklekne a pak bych to shodil ze skály a koupil něco nového, nebo max. tři roky starého.
Koupit 8 let starou astru a zbavit se 12-ti leté za cenu 80 000,- mi nepřijde nijak průšvihový (počítám, že starou prodáš za 30), ale ani jako nijak výhodný, protože starou máš vychytanou a pravděpodobně bez větších investic a přece jen člověk tak trochu kupuje zajíce v pytli.
Ke spotřebě: při běžném 20-ti tisícovém nájezdu nejsou náklady na phm extra rozdílné, Když vezmu povinné, dálniční známku, stk + emise, pneumatiky, oleje, filtry, kotouče, destičky a ostatní spotřebku, tak to není zas tak podstatný rozdíl, ale novější auta mají obecně všechno dražší.... obě zadní světla a roletu se zámkama na Hčko za 500,- nekoupím
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
... takže moje rada je nekupovat tuhle, ale třeba mít připravený prachy a ještě si počkat. Máš obrovskou výhodu, že Tě nic netlačí a nespěcháš.