Marcel píše:No jo tak jdu prodat svou Astru aby som si mohol kúpit fobiu ved je predse lepší
ach jo...
takže jinak.... astra a fabie patřej do jiných kategoriií.... obě auta ve svých kategoriích na svou dobu patřila k tomu lepšímu na trhu, tak proč porovnávat neporovnatelné, proč srovnávat 2 auta se zcela jiným zaměřením a proč se ponižovat na úrověň vw for a prskat na všechny jiný značky....
každý auto má na trhu své místo.... a každé auto má svá + a -
no musim říct že sem jel s fobií htp 47kw kombi rv 2004 a byl sem mile překvapen...příjemná spojka, přesný řazení, lehce jdoucí spínačka...mělo to najeto 50tis tak nevim třeba jak na tom je ve 150tis ale takhle sem byl mile překvapen a to i docela motorem od kterýho sem čekal míň...
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
Ja teda musim souhlasit. Jel sem sem ted o vikendu s 1,2 htp a uz sem se tesil jak se tomu vysmeju a houby. ten motor je kupodivu docela slusnej. nic nerezonuje. Sice bych urcite radsi 4 valec ale dalo se to. [/code]
Prijemna spojka? Tak mozna sem mel smulu a vzdycky sem ridil nejakou zbabranou. Razeni je presny (nedosahuje ale urovne treba forda nebo BMW), ale synchrony odchazej velice rychle (uz treba ve 20-30tkm rachta u nekterejch 2 a 3). No a na motor si asi taky musel mit kliku. Kdyz to porovnam s fordem tranzitem s 55kW tak je fobie HTP lenoch.
AstraDTI píše:Prijemna spojka? Tak mozna sem mel smulu a vzdycky sem ridil nejakou zbabranou. Razeni je presny (nedosahuje ale urovne treba forda nebo BMW), ale synchrony odchazej velice rychle (uz treba ve 20-30tkm rachta u nekterejch 2 a 3). No a na motor si asi taky musel mit kliku. Kdyz to porovnam s fordem tranzitem s 55kW tak je fobie HTP lenoch.
nevim možná to bylo tim že to bylo celkem nový s málo km a jezdí stim hodně "slušnej" řidič (nemyšleno jako že jezdí podle předpisů nebo nemluví sprostě ale slušně se k tomu autu chová )
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
No je to mozny. Ale ta spojka mi absolutne nesedi, je to uplny unikum mezi autama co sem kdy ridil. Fakt mi nedela problem presednout z astry do nakladaku, ale do fabie jo. Mekky spojky obecne nemusim, ale tohle je moc. To uz raci nejakou "racingovou" kterou sotva seslapnu.
Nooo tak to bude dlouhej vypis.
Zaclo to tim ze sem udelal rozvody. to bych neresil, ale menit pri tom i vodni cerpadlo se mi zda dost plejtvani materialem. Ihned na to odesel altelnator. Potom odesel ten nepetovej delic u ventilatoru. Potom zacal piskat zase samotnej ventilator. Potom odesel napinak remenu od altelnatoru a kompresoru (kvuli tomu obcas nesel posilovac). Roztrhal se mechanizmus na stahovani zadniho okynka vlevo. Prestala fungovat magneticka spojka u kompresoru klimy. Nasledne se znicila ta lista s civkama na zapalovani. Potom prestala jit klima a ventilace ale byla to jen pojistka - smal sem se tomu, ale o den pozdeji se rozbilo el stahovani okynka vpravo. Mezitim jeste svicky a desticky a olej. Tohle vsechno od unora na aute co melo najeto 96tisic a ted ma 103tisic. jeste jsem zapomel na servo vnitrni cirkulace vzduchu a svitici bocni airbag a dalkove ovladani zamykani ktere obcas nefunguje. je na prodej za 140 tisic, ale zbyva vymenit uz jen malo veci.