jerry mouse píše:...aká je potrebna dlžka kablikov od toho 4-pinoveho konektora...
To jsem ještě neřešil, kde by bylo nejvhodnější umístit tu krabičku. Ale jde o ten konektor, dá se vypinovat a kabely udělat nové, dle potřeby.
Mojmec11 píše:...že by konečně funkční elektronický egr ? ...
Ano, ale tohle je pro ropáky
Jak jsem tu psal, až dotáhnu do konce ten udělátor pro vyřazení elektronických EGRů ( naftových), tak to zmodifikuju na pneumatické EGRy ( naftové).
No a proč nezkusit něco pro benzínaře? Něco už jsem naštudoval, tak uvidíme.
jerry mouse píše:pre X16XEL to vyraba jeden poliak, dostupne je to na ebay a allegro!
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Ono je to i pro nafťáky k sehnání. Důvodem pro tenhle výzkum byl ten, že si to ověřím a vím, e to je ono. Ono se dá leccos prodat, funkce může být kdovíjaká. Tím nechci shazovat jiné výrobky, které jsem nezměřil, nevyzkoušel. Ale např jedna z prvních testovacích verzí mi fungovala za jízdy, kontrolka nesvítila, ale v datech bylo vidět, že to není ono. Dnes můžu říct, že to je ok
pajak7 píše:EGR zůstane kde je ale je podmínka aby byl zavřený.
Přesně tak, EGR tam zůstane, konektor se odpojí, podmínkou je, aby byla dostatečně silná pružina a udržela EGR zavřený.
No a dalším důvodem je, že vše co upravuju, ať už třeba dodělávaný trippling, tak aby byla zachovaná možnost krok zpět. Kdyby něco odešlo, a to se nedá nikdy vyloučit ( znáte to, kolikrát koupíte nový díl a je vadný nebo odejde brzy, nečekaně), aby se to dalo beztrestně a rychle uvést do původního stavu.
V tomto případě to je přepojení konektoru zpět na EGR a napojení drátů u váhy na lustrsvorce...např.