Za 3 roky jsem mel dve zavady. Spatne tesneni pod vstrikem (padala nafta) a pak hazel chyby EGR ventil. Zimni starty bez problemu.
S motorem naprosta spokojenost, velice prijemne se s tim jezdi (zadny turbokopance, kultivovanej zvuk po ohrati). Idealni na cestovani na delsi vzdalenosti.
Na Zirafu uplne idealni, ta je jeste tezsi, ty by ten motor slusel.
Taky jsem nikdy nebyl ropakovej, ale tohle byla fakt pohoda. A nedela to bordel jako TDicka v Oktavkach.
OK,díky kluci! Taky jsem byl doposavaď benzínovej ale změnila to ta Žirafa 2.2DTI (nebo DTR???).....Zatím je doma i benzín(Gečko v kombíku),ale bude muset do světa.....Co se týče Žirafy,nechal jsem svézt zarputilého škodováka a dokonce nahlas záviděl....líbil se mu průběh turba a odhlučnění motoru.
Tak doufam ze bude pekne slouzit ta Zirafa. Ja mel driv taky raci benzinaky, nicmene ted si raci sednu za volant slusnyho diesela. Benzin me ted oslovi leda pokud se jedna o cistokrevnej sportak s mnohasetkonovym stadem pod kapotou.
AstraDTI píše:Tak doufam ze bude pekne slouzit ta Zirafa. Ja mel driv taky raci benzinaky, nicmene ted si raci sednu za volant slusnyho diesela. Benzin me ted oslovi leda pokud se jedna o cistokrevnej sportak s mnohasetkonovym stadem pod kapotou.