Prerábka ručného sťahovania okien na elektriku
Prerábka ručného sťahovania okien na elektriku
Chcel by som sa spýtať prípadne dostať nejaké rady ako na to. Prípadne ak s tým má niekto skúsenosť poradte na čo si dávať pozor. Ak by mal niekto predné tapce v relatívne dobrom stave spolu aj s tlačítkami na ovládanie a káblovačkou ponúknite cenu. V prípade ak by mal niekto aj spätné vyhrievané zrkadielka tiež poprisím info.
Vopred ďakujem.
Vopred ďakujem.
- Reklama
-
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 01 srp 2009, 13:55
- Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.
Re: Prerábka ručného sťahovania okien na elektriku
V prvom rade aky maš ročnik auta, po roku 2001 je to už horšie z prestavbou nakoľko sa už šetrilo aj na kabelovych zväzkoch ktoré už tam kľudne nemusiš ani mať!
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
Re: Prerábka ručného sťahovania okien na elektriku
Souhlasím s Jerrym.. pokud to rozděláš a zjistíš, že tam máš kabely, tak stačí koupit vypínače, motorky s mechanismem stahování nanýtovat do dveří.. nacvakat konektory a jedeš (Na motorky je šestipinový konektor a na ovladač u řidiče je jedenácti pin pro komplet všechna okna a šestipin pouze pro přední okna).
Já bych měl komplet tlačítka ovládání pro všechny čtyři okna i jen pro přední okna a i tapecí (na htb v zadu jsou díry na kličky ve předu nejsou) ale to by jsi měl asi jednodušší to sehnat tam někde u vás.. v SK. Především asi nemám stejný dekor jako ty..
Jinak já sám sem dodělával jenom zadní okna a nebylo nic na co by si člověk musel dávat velký pozor akorát na okno(sklo) když by jsi odvrtával nýty, tak ať si ho vrtačkou nerozbiješ.. nejlepší vytáhnout nahoru a zajistit třeba páskou přez rám dveří nebo dřívkem zespod.. ale jestli máš boční airbagy tak rozhodně jako první odpoj baterku a nech to pár minut než se vybijí kondenzátory aby ti to nevyrazilo zuby.. A nakonec nezapomeň dodat pojistky pro okýnka do pojistkovky (30A) přední a zadní okna mají zvlášť pojistku, takže pro všechny čtyři jsou dvě.
Pokud chceš i schéma, tak mi pošli tvůj mail a já to jej pošlu. XPS dokumenty sem nelze přidávat a nebo ti jej sem hodí uživatel vasekpetr, který je má v jpeg
Já bych měl komplet tlačítka ovládání pro všechny čtyři okna i jen pro přední okna a i tapecí (na htb v zadu jsou díry na kličky ve předu nejsou) ale to by jsi měl asi jednodušší to sehnat tam někde u vás.. v SK. Především asi nemám stejný dekor jako ty..
Jinak já sám sem dodělával jenom zadní okna a nebylo nic na co by si člověk musel dávat velký pozor akorát na okno(sklo) když by jsi odvrtával nýty, tak ať si ho vrtačkou nerozbiješ.. nejlepší vytáhnout nahoru a zajistit třeba páskou přez rám dveří nebo dřívkem zespod.. ale jestli máš boční airbagy tak rozhodně jako první odpoj baterku a nech to pár minut než se vybijí kondenzátory aby ti to nevyrazilo zuby.. A nakonec nezapomeň dodat pojistky pro okýnka do pojistkovky (30A) přední a zadní okna mají zvlášť pojistku, takže pro všechny čtyři jsou dvě.
Pokud chceš i schéma, tak mi pošli tvůj mail a já to jej pošlu. XPS dokumenty sem nelze přidávat a nebo ti jej sem hodí uživatel vasekpetr, který je má v jpeg
Astra G X16XEL (1999)
- vasekpetr1
- Příspěvky: 3106
- Registrován: 24 led 2006, 08:33
- Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče
Re: Prerábka ručného sťahovania okien na elektriku
Nemožné na počkání, zázraky do tří dnů
a jinak - schemata mám v .pdf a přes Malování to sem šoupu v .jpegu.Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Re: Prerábka ručného sťahovania okien na elektriku
Až teď sem si uvědomil, že to pdf mám vlastně taky.. ale nenapadlo mě jak to převést do .jpg v "čitelném" stavu (myslel sem, že PrintScr nebude stačit, že na to máš speciální finty ) to XPSko mám z ESI tronicu.. a to už sem tuplem nevěděl
Astra G X16XEL (1999)
-
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 01 srp 2009, 13:55
- Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.
Re: Prerábka ručného sťahovania okien na elektriku
Jednoznačne treba najsamprv na vodičovych dverach rozpojiť konektor, ked je osadenie full tak maš vyhrano a možme to riešiť, ale ak nie tak je to dalšie zbytočne vlakno!
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
Re: Prerábka ručného sťahovania okien na elektriku
Odpoviem všetkým naraz. Kábele tam niesu. Vodičov tapec je už len prilepený pretože pri výmene skla po neúspešnom pokuse o vykradnutie vozidla nejaký expert (ja som to nebol) v servise odtrhal všetky spony a tapec som len prilepil. Preto som sa pýtal na komplet tapce aj s konektormy a tým pádom aj káblami. Motorčeky mám aj z mechanizmami.
-
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 01 srp 2009, 13:55
- Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.
Re: Prerábka ručného sťahovania okien na elektriku
Chlapec ešte raz vysvetlim, že aj ked nemaš kabely na kompletku v dverach tak nie je nič stratene, ale je dobré mať kompletne pripojenie k dvernemu konektoru, to je tam kde je doraz dvery ked ich otvoriš dokoran! Pokiaľ maš privod v social verzion(To znamena neuplne zapojeny) po roku 2001 celkom bežne tak máš jednoducho smolu!
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
Re: Prerábka ručného sťahovania okien na elektriku
Takže nie káble v dverách sú podstatné ale v podstate vo vnútri teda pod palubkou a za panelom v aute?? Správne tomu rozumiem?? A ak tam nebudú káble tak sa to nedá domontovať do palubky?jerry mouse píše:Chlapec ešte raz vysvetlim, že aj ked nemaš kabely na kompletku v dverach tak nie je nič stratene, ale je dobré mať kompletne pripojenie k dvernemu konektoru, to je tam kde je doraz dvery ked ich otvoriš dokoran! Pokiaľ maš privod v social verzion(To znamena neuplne zapojeny) po roku 2001 celkom bežne tak máš jednoducho smolu!