Díky za odpověď. Co se týče problému s katalyzátorem, tak to bude asi něco podobného jako když tam hodíte LPG. Svodový katalyzátory s keramickou vložkou se nedokážou srovnat s vyšší teplotou spalin, hlavně za studena, kdy je nejvíc náchylný na poškození, a hlavně ty hned pod parohama. Pokud máte ještě k tomu podpálený výfukový ventily.. Pokud už se něco takového s katem stane, zkuste sehnat kovovou vložku, ta vydrží mnohem víc. Můžete se mi kdyžtak ozvat na
adamec@aci.cz (
www.aci.cz), máme i kovový, i keramický a pro kucí oplácký udělám nějakou tu slevičku.
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
.
Apropo - slyšel jsem, že ethanol dokáže motor dekarbonizovat. Jestli je to pravda, tak to katalyzátoru taky nebude svedčit a opravdu se může ucpat, hlavně když se auto pořádně nezahřeje a pevné částice se nestačí spálit a vylítat ven. Co si o tom myslíte?
I přesto ale pořád mixuju E s N a pořád víc přemýšlím nad jednotkou - Dneska odpoledne u nás u Turnova Shell R10 Příšovice 39,50 a kolem to není výrazněji levnější. Ečko za 26,30 - to je jiná káva
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)