Nesvietia budiky, Skrat??
Nesvietia budiky, Skrat??
Menil som ziarovku vzadu, co osvetluje SPZ, ako som sa s tym babral ti dva drotiky co su tam sa dotkli seba zrejme a trosku to zaiskrylo..
teraz mi to uz vobec nesvieti, ziarovka je dobra..
najhorsie je vsak, ze mi prestalo aj svietit podsvietenie budikov vo vnutri v aute ako aj cely stredovy panel.. aj ked to nechapem, lebo displey aj radio svietia dokonca aj podsvitenie km..
please pomozte mi co s tym, je to nejaka poistka vypalena alebo??
teraz mi to uz vobec nesvieti, ziarovka je dobra..
najhorsie je vsak, ze mi prestalo aj svietit podsvietenie budikov vo vnutri v aute ako aj cely stredovy panel.. aj ked to nechapem, lebo displey aj radio svietia dokonca aj podsvitenie km..
please pomozte mi co s tym, je to nejaka poistka vypalena alebo??
- Reklama
nejsem elektrikář ale když někde něco zkratuju tak mi zpravidla bouchne nějaká pojístka... ...kontroloval si je?
manuál máš tady pokud se ti ho nechce hledat po bytě a je to strana 210...
manuál máš tady pokud se ti ho nechce hledat po bytě a je to strana 210...
ok, je to tak ako si npisal.. pozrel som to a aj na tej scheme sa mi to zhoduje s parkovackami tak som ich skusil vymenit za dobre, ale nic z toho vymena nepomohla.. predne parkovacky idu, zadne co osvetluje spz vsak nie.. no a naviac ani podsvitenie budikov stale nejde
nechapem co s tym.. co mam este kuknut, poradte
nechapem co s tym.. co mam este kuknut, poradte
tu intenzitu budikov mam nastavenu na maxime.. v tom to urcite nieje..
poistky som som pozrel myslim ze vsetky, teda aspon tie co su tam dole pod volantom.. neviem ci su nejake pod kapotou pri motore.. ale s tymi sa nechcem velmi babrat radsej..
v kazdom pripade mi nesvieti osvetlenie spz, podsvietenie budikov a stredoveho panelu (radio, dispeley a km vsak idu) a naviac mi nebzuci bzuciak ked mam zapnute svetla pri vypnutom motore som zistil akurat..
fakt netusim co to moze byt, zeby predsa len poistka nejaka?