Stránka 1 z 2

Diagnostika

Napsal: 31 kvě 2006, 22:35
od Macek
chci se zeptat kde se dá koupit kabel na diagnostiku a změnu kilometrů. Dík :?: :?: :?: :?:

Re: Diagnostika

Napsal: 31 kvě 2006, 22:36
od Vojta
Macek píše:chci se zeptat kde se dá koupit kabel na diagnostiku a změnu kilometrů. Dík :?: :?: :?: :?:
proč potřebuješ měnit kilometry?

Napsal: 31 kvě 2006, 22:40
od Macek
Ne ale nevím jestli to je jeden nebo dva kabely. Mám soft ale nemám kabel.

Napsal: 02 čer 2006, 08:27
od Dave
Mám kabel, vyrobil jsem si ho podle jednoduchého plánu, funguje ale nemám zase pořádnej soft. Ten madarskej soft TECH2 co se dá stáhnout z netu je nějakej divnej. Čte to třeba eeprom ale nikam to neukládá. Je tam i změna KM, ale nešlo mi to. Co máš za soft ?

Napsal: 02 čer 2006, 09:37
od pepek
môžeš tu dať (alebo vložiť link) schému toho káblu?
Dík.
P.

Napsal: 02 čer 2006, 13:08
od Dave
"http://www.millisi.net/download/VAG/TECH2.rar" po rozbalení je tam i schéma. Pozor povedlo se mi s tím přepsat eeprom budíků a teď mi ukazují blbosti :cry: . Je tam zvláštně vyřešený čtení a zápis eeprom. Vůbec si to neřekne o uložení do souboru a načtení ze souboru. Nevíte někdo co s tím? Kromě opel servis.

Napsal: 03 čer 2006, 16:50
od BaronJ
2 Dave: Ahoj, zadne schema jsem v tom raru nenasel. Muzes ho sem hodit?

2 Macek: Pokud mas lepsi soft nez je na http://www.millisi.net/download/VAG/TECH2.rar
tak ho sem dej.

ZDAR

Napsal: 04 čer 2006, 01:10
od Oťas
Zkuste tohle, nevim jestli to není stejný, nemám to vyzkoušený....
http://storage.dssk.cz/download.php?log ... 564&lng=cs

Napsal: 04 čer 2006, 14:22
od Dave
Oťas mohl by jsi dát sem to schema, neumím to. Pošlu ti to e-mailem. Soft vypadá trochu jinak, vyzkouším ho a dám vědět. Podle datumu vytvorení je starší tak uvidím. Možná ten na http://www.millisi.net/download/VAG/TECH2.rar je jenom nějaká napodobenina. Ve vlastnostech souboru je to u obou nejak divné a fa. GOPEL Car System jsem na internetu jako výrobce software nenašel. V softu od tebe zase je psán jazyk angličtina, a není. Kabel normálně funguje pin4 je zem pin16 +12V a pin12 nebo 7 jak pro co je K-line. Scema jsem si trochu poupravil tím že jsem si přidal dvě LED na Tx a RX aby jsem vyděl jak mi to komunikuje. Vyšlo to vše asi na padesát korun plus třicet korun za ser. kabel k PC. ODB2 konektor jsem nekupoval a zapojil jsem jen ty tři piny. Díky

Napsal: 05 čer 2006, 13:12
od BaronJ
Panové,ocenil bych, kdyby se tady to schema objevilo.DIKY

Napsal: 05 čer 2006, 15:46
od Dave

Napsal: 05 čer 2006, 16:32
od BaronJ
SUPER, DIKY

Napsal: 06 čer 2006, 16:55
od Rado
Co vsetko sa s tym softom da robit ?

Napsal: 06 čer 2006, 17:07
od Dave
BaronJ - Pozor na volbu write ať si nenabiješ čumák jako já. Read zapisuje do souboru Eeprom.bin stále dokola. A ten soubor se tím pádem přepisuja a já bych ho potřeboval, kdyby jsi to zprovoznil tak bych byl za něj moc vděčnej. Je to volba instrument, Read Eeprom. Error kódy to jinak vypisuje dobře, ale nemám vše vyzkušeno. Kdyby jsi vyráběl převodník tak si dej C3 trochu do leva a IO2 trochu níž ať to nemáš tak naplácaný na sobě tak jak jsem to vymyslel. C2 C3 C4 a C6 nožičky trochu k sobě asi jako C5 a bude to super. C2 až C6 stačí na 10V. Velikost tištáku 50x36mm.

Napsal: 06 čer 2006, 17:31
od Dave
Rado - myslím že na výpis error kodú stačí, jsou tam i volby test, třeba ventilátoru chlazení. Já jsem si chtěl změnit index kód na MIDu a dopadl jsem z rozštelovanýma budíkama. Je to napolovic v maďarštině. Dokonce se mi povedlo i změnit km při mém zkoumání, zkoušel jsem to ale jen o 2km aby jsem si to nerozšteloval ještě více než to mám, ale nikomu nedoporučuji to s tímto zkoušet, aby nedopadl jako já.