Stránka 1 z 1

opel astra caravan - nejde posilovač řízení

Napsal: 15 kvě 2008, 12:13
od s213s
potřebovala bych poradit: při parkování se mi rozsvítila kontrolka akumulátoru a přestal jít posilovač řízení, takže volantem skoro neotočím.. známí mi řekli, že by mohlo jít o spadlý nebo uvolněný řemen, ten jediný, v levé části motoru, který po otevření kapoty vidím, se ale bez problémů točí.. elektronika jde, motor taky, všecko, problém je jen ten posilovač..
auto mám z bararu a už jsem na něm měnila několik drobností a nechce se mi pochopitelně vrážet velké peníze do další opravy, proto se ptám: můžete mi poradit, v čem by mohl být problém - abych věděla, s čím na mě vyrukují v servisu?? mám obavy, že jako ženské mii budou valit klíny do hlavy 8-) a prosazovat třeba výměnu celého alternátoru (což podle jednoho servisu vyjde na 20 000 :shock: ). díky moc.

Napsal: 15 kvě 2008, 12:40
od Frydex
Repase altíku vyjde kolem 4 tisíc bych tak řekl maximálně. Nejspíš Ti odešel ten diodový můstek na tom altíku, ten se dá vyměnit. Je třeba to napíchnou na měřák, jestli to dobíjí, pak budeš vědět víc.
Nastartovat a změřit. Mělo by to na volnoběch normálně ukazovat kolem 14 V. Pokud tam bude míň.. něco je špatně s dobíjením.

Napsal: 15 kvě 2008, 13:40
od Hribek
před 14ti dny jsem řešil stejný problém, řešením byla výměna diodového můstku, relátka a ložiska v alternátoru. Oprava stála nějak kolem 4000 jak píše frydex a nový alternátor podle mechanika co mi dělá servis tak stoji 12 000.

Napsal: 15 kvě 2008, 16:16
od monderka1
Obrat se na RomanK, je z Brna a určitě ti poradí!

Napsal: 15 kvě 2008, 17:52
od JardaLN
Loni repase altíku 4500,- výměna ložisek, můstku ,regulátoru a uhlíků
Měl jsem ten samej problém se servem a pak kontrolka dobíjení a bylo mi řečeno že tím že odešel regulátor tak odešly diody a bylo to.................

díky všem za rady-)

Napsal: 24 kvě 2008, 21:24
od s213s
opravdu to byl diodový můstek + ložisko v alternátoru.. oprava vyšla na necelých 3 100,- .