Využití dalších funkcí DO
Využití dalších funkcí DO
Mám dotaz na všechny-chci rozšířit funkci DO tím ,že vlezu do jednotky centrálního zamykání ale o co ji rozšířit?Jedná se když zmáčknu DO na otevření a potom ještě jednou-co by mohlo DO udělat?Stejný případ je při druhém zmáčknutí DO na zamknutí a třetí zmáčknutí co má udělat?Mě zatím nic normálního nenapadá,tak jestli stím vůbec začínat.
Díky za ohlasy.
Díky za ohlasy.
- Reklama
Zkus to jak jsme se bavili. Při druhém zmáčknutí otevírání aby se spustily okna dolů a při zamčení zase vytáhnout okna nahoru. Ta druhá jde v pohodě, ta první funkce je trochu oříšek. U cabria by měla jít první funkce jednoduše (cabrio má tímto řešené automatické otevírání a zavírání střechy) ale u ostatních modelů astry jaksi na desce chybí pár součástek aby to šlo jednoduše. No a je hlavně třeba dát pozor na to, aby se nezvýšil odběr auta v klidovém stavu.
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Já už jsem nato otevírání oken koukal.Je tam ale moc problémů (konstrukčních)a tak pro sebe bych to nedělal jen poslal plánek (ale chvílu to potrvá).Klidový odběr se zvýší asi jen o 0,5mA (musí se do centrální jednotky vložit časování pro otevírání oken).To časování jde nastavit tak se dá zvolit,až kam ty okna mají sjet.Potom se musí tlačítka u řidiče oddělit přes diody a poslat přes konektor ve dveřích drátem do jednotky centrálního zamykání (achych ouvej).RomanK píše:Zkus to jak jsme se bavili. Při druhém zmáčknutí otevírání aby se spustily okna dolů a při zamčení zase vytáhnout okna nahoru. Ta druhá jde v pohodě, ta první funkce je trochu oříšek. U cabria by měla jít první funkce jednoduše (cabrio má tímto řešené automatické otevírání a zavírání střechy) ale u ostatních modelů astry jaksi na desce chybí pár součástek aby to šlo jednoduše. No a je hlavně třeba dát pozor na to, aby se nezvýšil odběr auta v klidovém stavu.
Proto sem si říkal,že další funkce DO zkusím využít jinak.
ahojte, moj dotaz je o niecom inom ale aj o tom istom
kedze mas tak prekukany central, nevedel by si mi poradit, ako mam stravit toto:
mam dodatocne namontovany alarm (v aute origo nebol) a pokusal som sa zapojit zamykanie na central. napojil som sa iba na hlasiace kable o stave centralu. Pri zamknuti zamkne, a aj naopak. Ale chcel by som vyuzit aj dotahovanie zamkov, ale neviem zistit kam sa mam napojit. skusal som to rozne, no iba sa mi z toho zadymilo po oprave ide ako predtym.
zamykaci impulz mozem mat az 3,5s, takze rozdelit ho na dva by nebol problem, len kam ho poslat???
nevies ktore kable treba spojit, rozpojit, prepojit aby fungovalo dotahovanie pri mojom zamykani??? dik za radu
keby si mal elektricke otvaranie dveri, tak by si ich mohol otvorit
kedze mas tak prekukany central, nevedel by si mi poradit, ako mam stravit toto:
mam dodatocne namontovany alarm (v aute origo nebol) a pokusal som sa zapojit zamykanie na central. napojil som sa iba na hlasiace kable o stave centralu. Pri zamknuti zamkne, a aj naopak. Ale chcel by som vyuzit aj dotahovanie zamkov, ale neviem zistit kam sa mam napojit. skusal som to rozne, no iba sa mi z toho zadymilo po oprave ide ako predtym.
zamykaci impulz mozem mat az 3,5s, takze rozdelit ho na dva by nebol problem, len kam ho poslat???
nevies ktore kable treba spojit, rozpojit, prepojit aby fungovalo dotahovanie pri mojom zamykani??? dik za radu
keby si mal elektricke otvaranie dveri, tak by si ich mohol otvorit
ASTRA G, 99, 1.6 X16SZR, EDÍCIA 100, STRIEBORNÁ METALÍZA
Takže ktomu dodatečnýnu alarmu.Pokud nemá alarm funkci dvojzamykání,tak se nedá použít (to skoro žádný alarm nemá).U tebe by se muselo k zamykacímu povelu přidat elektronika,která provede ještě jeden impuls.Delší čas nepomůže k druhému zamknutí.Časování 3,5 sekund je určeno pro pneumatické pohony a když se použije k elektr. motorku,tak odejde.Elektr.motorku stačí asi 0,4 sekundy.Nejlepší by bylo (ikdyž se ti to nebude líbit) vyměnit jednotku za jednotku s origo alarmem Opel.kamarek píše:ahojte, moj dotaz je o niecom inom ale aj o tom istom
kedze mas tak prekukany central, nevedel by si mi poradit, ako mam stravit toto:
mam dodatocne namontovany alarm (v aute origo nebol) a pokusal som sa zapojit zamykanie na central. napojil som sa iba na hlasiace kable o stave centralu. Pri zamknuti zamkne, a aj naopak. Ale chcel by som vyuzit aj dotahovanie zamkov, ale neviem zistit kam sa mam napojit. skusal som to rozne, no iba sa mi z toho zadymilo po oprave ide ako predtym.
zamykaci impulz mozem mat az 3,5s, takze rozdelit ho na dva by nebol problem, len kam ho poslat???
nevies ktore kable treba spojit, rozpojit, prepojit aby fungovalo dotahovanie pri mojom zamykani??? dik za radu
keby si mal elektricke otvaranie dveri, tak by si ich mohol otvorit
Jinak jak by jsi chtěl rozdělit 3,5s na dva povely,když z alarmu vede jeden drát (myslím tím bez přidané elektroniky)?
A na závěr nevěš hlavu-asi za 14 dní budu mít stejný problém.Známej si koupil Jablotron a chce ho namontovat k centrálce .Takže pak napíši,jak to dopadlo.
A ktomu druhýmu.To otevírání dveří pomocí Do se mi nelíbí.Montoval sem to do Golfa a užitnost oproti spolehlivosti byla hrozná.Navíc se musí použít ,,odskoky,,tzn silné elektromagnety,které ikdyž byly ošetřeny přepěťovkami,tak při otevření proud z cívky elektromagnetu resetoval ŘJ auta.
s tym golfom
inac dik za odpoved, pockam si co potom napises. a co sa tyka toho signalu 3,5s, rozdelil by som ho pomocou nejakej elektroniky (casovac alebo nieco podobne)
ved ako som napisal pockam co sa podelis o skusenosti....ale urcite sa to da
inac dik za odpoved, pockam si co potom napises. a co sa tyka toho signalu 3,5s, rozdelil by som ho pomocou nejakej elektroniky (casovac alebo nieco podobne)
ved ako som napisal pockam co sa podelis o skusenosti....ale urcite sa to da
ASTRA G, 99, 1.6 X16SZR, EDÍCIA 100, STRIEBORNÁ METALÍZA
To zavírání šíbru je už vyřešené.Pokud máš dodělané zavírání oken pomocí Do,tak se bude zavírat i šíbr.Návod je někde ve fóru.Mirek T píše:No já bych třeba uvítal, kdyby se při druhém zmáčknutí DO zavřel šíbr. Viděl jsem to u oktávky a fungovalo to (okna i šíbr). I když bez plánku bych do toho asi nešel.
-
- Příspěvky: 5540
- Registrován: 19 pro 2006, 23:37
- Bydliště: Ostrava jak Cyp
- Kontaktovat uživatele:
Jo, TADY
Moje Astrina 1,7DTi
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Díky moc za radu, ale mám menší problém:
Mám všechna okna na švihadla (i vpředu) a elektrický šíbr. Trošku mě to udivilo, ale budiž - je to dovoz z Německa, po prvním majiteli a holt to měl takhle. Tak nevím, jak to tam bude s drátama (ještě jsem se nedíval) a jestli to vůbec nějak půjde zapojit.
Mám všechna okna na švihadla (i vpředu) a elektrický šíbr. Trošku mě to udivilo, ale budiž - je to dovoz z Německa, po prvním majiteli a holt to měl takhle. Tak nevím, jak to tam bude s drátama (ještě jsem se nedíval) a jestli to vůbec nějak půjde zapojit.
Astra G Caravan, X16SZR, 1999, klima, 4x kotouč, šíbr, alu-disky Vauxhall
-
- Příspěvky: 5540
- Registrován: 19 pro 2006, 23:37
- Bydliště: Ostrava jak Cyp
- Kontaktovat uživatele:
Kabely tam na tohle spojení budeš mít. Teď je otázka, jestli je ten šíbr origo. Pokud jo, tak by to mělo fungovat. Jen ty švihadla Ti samy švihat nebudou
Moje Astrina 1,7DTi
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Dík. Vyzkouším to na ten klíč a mrknu na ty dráty. Určitě se ozvu, jak jsem dopadl. Když si nebudu vědět rady, tak nafotím, snad mi někdo poradí (nejsem žádnej genius).
ps: Tak dík. Už jsem na to mrknul. Šíbr je origoš - zavírá se na klíč, dráty tam jsou, ale zatím to nechám tak. Jen ty švihadla nemůžu klíčem zavřít..
ps: Tak dík. Už jsem na to mrknul. Šíbr je origoš - zavírá se na klíč, dráty tam jsou, ale zatím to nechám tak. Jen ty švihadla nemůžu klíčem zavřít..
Astra G Caravan, X16SZR, 1999, klima, 4x kotouč, šíbr, alu-disky Vauxhall