No neviem chlapi, aj to ešte niekomu ide? Dnes som to robil a bol som velmi sklamaný
Nefunguje mi to. Všetko som robil podla toho návodu, desať krát som si to prekontroloval a nič. Keď som dal páčku do prvej polohy, tak sa mi stierače ani nepohli. Potom som to prekontroloval ešte 5x a všetko som mal v poriadku a vôbec mi to nefunguje. Tak som si myslel že mám pokazený cyklovač. Strčil som ho do felicie a tam išiel. A u mňa to nefunguje! Neviete v čom som mohol urobiť chybu?
Môj postup (pre istotu):
Spravil som si dva kábliky s dvomi konektormi (jeden káblik=2konektory), jeden kábel+jeden konektor a jeden kábel + jeden mini konektor
Zapojil som ich na cyklovač, kde som spojil jedným káblikom 53M+53S, druhým káblikom 31+T, na 15-ku jeden kablik a na I druhý káblik
Vznikli mi 4 kábliky.
Káblik, čo vedie na konektor páčky J som precvakol. 53M + 53S (čo su spojené na cyklovači) som zapojil na precvaknutý káblik čo vedie k páčke.
Od konektoru cyklovača I som zapojil na druhý (precvaknutý) káblik smerom do multitimeru.
Káblik čo vedie od konektoru cyklovača 31 + T som naletoval priamo na konektor 31 u páčky
Káblik čo vedie od konektoru cyklovača 15 som naletoval priamo na konektor 53a u páčky
Zacvakol som páčku naspäť zapnem klučik potom dám na prvú polohu a NIČ!
Nemôže byť v návode nejaký preklep alebo chyba?
Ešte som našiel toto:
Jestli chceš programovatelný cyklovač,
tak musíš udělat tohle -
1. koupit cyklovač do Feldy - AEV 2062 (cca.200 kč)
označení kontaktů na relé není, musíš se podívat
na
http://www.gogohy.szm.sk/2062.GIF tam je to popsané
2. původní relé vytáhneš, opíšeš si označení kontaktů
3. sundáš kryt kolem volantu, aby ses dostal k páčce
stěrače
4. vyndáš páčku i s konektorem, vyndáš páčku z konektoru
5. u kontaktů na páčce najdeš jejich označení
6. u páčky jsou důležité dva kontakty -
J a W ( nebo WF )
J je pro funkci stírání
W je pro funkci ostřik a stírání
pokud tam náhodou bude označení jiné, jednoduše si
zkoušečkou můžeš "propísknout", které kontakty
jsou spínané ( J a W proti třetímu - myslím 53 )
7. Teď propojíš nové relé takto -
a) relé 53M - do kontaktu původního relé 30
b) relé 53S - do kontaktu původního relé 87A
c) relé 15 - do kontaktu původního relé 87
d) relé I - na kontakt J páčky
d) relé T - na kontakt W páčky
e) relé 31 - na kostru
8. Toť vše, nové relé můžeš uchytit v pojistkové
skříni na suchý zip, mista je tam dost.
Původní kabely, co vedou od páčky, není třeba přerušovat,
pro propojení s novým relé stačí tyto kabely kousek
odizolovat a propojovací kabely na ně připájet.
Jinak - původní kabel ke kontaktu J vede od multitimeru,
ke kontaktu W vedou dva, jeden od multitimeru a druhým
se spíná ostřik.
Stírání v poloze I a II zůstává zachováno
Čo vám na to mám aj toto vyskúšať?