Stránka 1 z 3

nestartuje, nezamyká, nejede...

Napsal: 01 bře 2008, 19:14
od green
Vichřice dorazila do Brna.
Na vedlejším paneláku probíhá zateplování, chtěl jsem předejít pádu lešení na auti a ouha.
Po vsunutí klíčku do zapalování se rozsvítí všechny kontrolky co svítit mají, ale nastartovat nejde. Po otočení do "zapalovací" polohy se ani neotočí startér, jen se ozve takové lupnutí a všechny kontrolky zhasnou, stejně tak zhasne display pal. PC a rádio, prostě všechno umře.
Nastartovat nejde ani přes kabely, přitom světla svítí, takže baterka je O.K.
Po vystoupení z auta se k tomuto problému přidal ještě jeden. Vůbec nešlo zamčít auto, zámky se zamykaly chaoticky, třeba se zamčely jen přední dveře, pak jen LP a PP, kufr se nezamčel nikdy. Synchronizace nefunguje taky.
Myslím, že bude problém někde v elektrice, ale netuším kde. Nesetkal jste se někdo s něčím podobným?
P.S.: žádná přídavná zařízení jsem nemontoval, auto jelo naposled asi před 8 dny a naprosto bez problému.
Díkec za příp. rady...

Napsal: 01 bře 2008, 19:40
od Darren
No já když měl baterii v čudu taky jsem furt svítil. A jinak problémy jsem měl stejný jako ty popisuješ. U mě to výměna baterie vyřešila.

Napsal: 01 bře 2008, 20:14
od Budka
tak to vyzerá na vymlátený akumulátor...

Napsal: 01 bře 2008, 20:16
od genius0011
nedávno sem poprvé zapoměl zhasnout světla vyšťavil baterku a při částečným dobití se mi taky splašil centrál takže baterka a jestli si nejel 8 dní tak může být jenom vybitá přecejenom je tam stabilní odběr ikdyž maličkej ale je :roll:

Napsal: 01 bře 2008, 20:49
od green
Možná jsem se špatně vyjádřil, světla jsem svítit nenechal... Myslel jsem to tak, že teď svítí, rádio taky jede, takže z toho usuzuju, že baterka je OK. Navíc kdyby byla kaput, tak bych to nastartoval přes kabely, ne? Prostě elektrika jede, kontrolky svítí, ale motor se nenatočí. Navíc ten centrál :twisted:
Nebo myslíte, že je možné, že baterka utáhne světla, okna, rádio, ale už nemá dost šťávy na nastartování?

EDIT: při pokusu o nastartování přes start. kabely, to vypadalo úplně stejně jako s mojí baterkou, tzn. rozsvícení kontrolek, zhasnutí těch co zhasnout mají a startér NIC, poté zhasnutí ÚPLNĚ všeho... :cry:

Napsal: 02 bře 2008, 02:35
od blavakivo
pozri kontakty čo idú z baterky,či nemáš studený spoj a ked máš alarm tak aj ten(konektor)... :shock:

Napsal: 02 bře 2008, 10:37
od RomanK
Když vybitou baterku dáš na kabely z jiného auta, tak musíš chvíli počkat, než se tvoje trochu dobije a pak teprve startovat. Doporučuji použít kvalitní kabely a u auta, z kterého dobíjíš tvou baterku při startování zvýšit otáčky. Nebo si přehoď do auta jinou baterku.
Jinak jak popisuješ startování, hádal bych že je něco se starterem. Cívka cvaká, připne kontakty na vinutí a to se pak chová jako ve zkratu.

Napsal: 02 bře 2008, 12:42
od green
Díky všem za odpověďi, zítra koupím novou baterku a dám vědět. Jestli je ovšem startér K.O., tak mě čeká odtah :evil:

Napsal: 02 bře 2008, 12:45
od RomanK
I když je starter K.O. tak stačí roztáhnout.

Napsal: 02 bře 2008, 13:00
od green
RomanK píše:I když je starter K.O. tak stačí roztáhnout.
...na to jsem taky myslel, ale mám katalyzátor, někde jsem slyšel, že auta s kat. nebo automatem se nesmí startovat roztahováním nebo roztlačováním...

Napsal: 02 bře 2008, 14:30
od RomanK
Dokud nemá ŘJ signál o otáčkách motoru, tak nepustí vstřiky a tím se nemůže hromadit v katalyzátoru palivo, které by pak způsobilo shořením poškození katalyátoru. Pokud tedy motor hned naskočí (případ špatného starteru) nemusíš se ničeho obávat.

Napsal: 02 bře 2008, 14:39
od green
RomanK píše:Dokud nemá ŘJ signál o otáčkách motoru, tak nepustí vstřiky a tím se nemůže hromadit v katalyzátoru palivo, které by pak způsobilo shořením poškození katalyátoru. Pokud tedy motor hned naskočí (případ špatného starteru) nemusíš se ničeho obávat.
OK, díky moooc

Napsal: 02 bře 2008, 20:40
od Radoš 92
No mi se stalo něco podobného jako tobě. Rádio šlo, světla svítili ale při startování to jen cvaklo a nic. Nešlo nastartovat ani na kabely. Auto se nesmí roztahovat, jelikož by topopraskaly řemeny a způsobilo to v motoru škodu. Jelikož mám diesel a nemám v motoru řemeny, ale řetěz, tak jsme auto roztáhli, hodil jsem tam trojku, otočil klíčkem ve starteru, pomalu pustil spojku a hup, bylo to ok. Chytlo to a po ujetí nekolika kilometrů to šlo nastartovat normálně. Podotýkám, že auto stálo v mrazu tři dny. Mám bezúdržbovou baterii, která byla úplně hyn, bez vody a vybitá. Takže jsem jí nechal nabít, (cena 50Kč se dost liší od 2000). Jinak startování přes kabel. Zkoušel jsem to s felícií, která má baterii 44A, a já 74. Tak to ani neškublo... Byla to baterka.

Napsal: 03 bře 2008, 17:03
od Sršeň
No ja by som novú baterku určite ešte nekupoval, podľa mňa to bude štartér. Tipujem na cievku.

Napsal: 03 bře 2008, 17:34
od Svata
A co si tak baterii na zkoušku půjčit ?? Jakoukoliv...