Stránka 1 z 1
baterie
Napsal: 09 led 2008, 07:13
od Defender
No to asi jo, chtěl techničák a nějakou dobu byl u compu, ale já jsem tam právě měl původně 55Ah baterku a tak jsem ji dostal znovu. Čili není pravda že je to kus za kus ve stejné síle, ale asi fakt dostaneš tu co tam byla z výroby.
Napsal: 09 led 2008, 09:23
od Charlie
No oni asi nepočítají s tím, že se vymění baterka někde jinde za jinou než tam patří, takže je to podle toho co tam dali při výrobě auta. No já tam mam tu 44tku asi z výroby, páč je to origo baterka, tak uvidím, s čím tam pořídím.
Napsal: 09 led 2008, 11:59
od spermin
Charlie píše:No oni asi nepočítají s tím, že se vymění baterka někde jinde za jinou než tam patří, takže je to podle toho co tam dali při výrobě auta. No já tam mam tu 44tku asi z výroby, páč je to origo baterka, tak uvidím, s čím tam pořídím.
pochybuji silně, ze tám máš bat. od výroby 2007-1999=8 ROKŮ, mrkni na kód, tam ve R.V.
Napsal: 09 led 2008, 12:40
od Charlie
Kde ten kód najdu?? Na tý oplácký nálepce je napsáno 12 01 030 DF pod tim je 44Ah 210A
Jako je možný, že už byla dřív měněná, ale zas za origo.
Jinak co máme doma ještě Peugeota Partnera 1,9D to je taky rok 10/99 a baterka se měnila až 11/07 a to se parkuje převážně venku, na baterce od koupě auta žádná údržba a do poslední chvíle startovala, jen se nesmělo nic nechat chvíli puštěnýho bez chodu motoru, to už neutáhla, ale žhavení a start v pohodě.
Napsal: 09 led 2008, 12:42
od Mirek MH
Loni když jsem prodával Astru,byla tam ještě originál baterie a majitel s ní jezdí doteď.....
Napsal: 09 led 2008, 12:59
od Charlie
Podle německýho autoklubu, kterej testoval autobaterie je originál od Opel druhou nejlepší baterií z testu, jsou to docela držáky. Někde ten článek najdu a hodím to sem, mám to ale v práci, tak až zítra.
Napsal: 09 led 2008, 14:19
od kavkys
spermin píše:Charlie píše:No oni asi nepočítají s tím, že se vymění baterka někde jinde za jinou než tam patří, takže je to podle toho co tam dali při výrobě auta. No já tam mam tu 44tku asi z výroby, páč je to origo baterka, tak uvidím, s čím tam pořídím.
pochybuji silně, ze tám máš bat. od výroby 2007-1999=8 ROKŮ, mrkni na kód, tam ve R.V.
Kupoval jsem astru v září 1999 a v prosinci 2007 jsem měnil baterku. Takže podle mejch zkušeností ta baterka může vydržet 8let.
Napsal: 09 led 2008, 18:33
od HonzaL
Máme ASTRU z r. v.99 a baterie je původní, je pravda, že už není ve 100%ní formě,ale zatím startuje, tak jsem zvědavý, jak dlouho ještě vydrží.
Napsal: 09 led 2008, 18:57
od Defender
Ježiši omlouvám se adminům, vůbec jsem si nevšiml, že zakládám nový vlákno
. Původně to byla odpověď Charliemu do stejnojmenýho původního vlákna, pardon
.
Napsal: 17 led 2008, 21:26
od Charlie
Takže baterie vyměněná, cena 1540Kč i s prací a vším nastavením (akorát na dojezdy oken zapoměli), takže astřička už zas startuje jak má.
Napsal: 17 led 2008, 23:12
od monderka1
Mám 98 rok výroby a v létě jsem měnil původní baterku.Takže skoro 9 let. Odešla rychle a bezbolestně.Prostě sem otočil klíčkem a auto ani neškytlo.Teď mám Bosch 55Ah,ale nějak se mi nezdá
Napsal: 18 led 2008, 07:07
od Charlie
Teď je to celkem velkej rozdíl, i když jsem tu starou nabíjel, tak teďkon stačí ťuknout do klíčku a motor běží i na chodu startéru je to znát, krásně rychle se roztočí. Kdybych tam zašel na výměnu už dřív, ještě před zimou, tak jsem si mohl ušetřit spousty starostí.
Napsal: 18 led 2008, 07:23
od Defender
Přesně jak píšeš Charlie, je to velkej rozdíl
, a snad už tahle baterka vydrží alespoň tolik co ta původní.