Stránka 1 z 2
nefunkční ventilátor topení
Napsal: 23 lis 2007, 19:27
od Svata
Pokud toto téma někde je , prosím o info, kde.
Po zapnutí ventilátoru topení se tento někdy nezapne. (Pouze někdy). Pak fungují všechny 4 stupně.
Kde jsou příp. konektory, ve kterých by mohla být závady, příp. co by to mohlo ještě být ?
Napsal: 03 pro 2007, 15:26
od Svata
Nikdo se mi neozval, takže jsemse do toho pustil sám...
Po demontáži odkládací skřínky před spolujezdcem jsem narazil na ventilátor, do kterého vedly, kupodivu, jen 2 dráty. Po dilematu z akčních filmů, zda zahýbat červeným nebo žlutým, jsem zahýbal oběma.
Motor se rozjel a stále běží, takže jsem přívody pouze zafixoval.
Až bude čas, demontuji ventilátor a podívám se dovnitř. Neví někdo, jak to vypadá dál za gumovou průchodkou ?
Při pohybu dráty mi připadalo, že to není elektrická záležitost, ale mechanická, protože to ventilátor spíše zablokovalo, než že se přerušil proud.
Napsal: 03 pro 2007, 17:43
od spermin
Svata píše:Nikdo se mi neozval, takže jsemse do toho pustil sám...
Po demontáži odkládací skřínky před spolujezdcem jsem narazil na ventilátor, do kterého vedly, kupodivu, jen 2 dráty. Po dilematu z akčních filmů, zda zahýbat červeným nebo žlutým, jsem zahýbal oběma.
Motor se rozjel a stále běží, takže jsem přívody pouze zafixoval.
Až bude čas, demontuji ventilátor a podívám se dovnitř. Neví někdo, jak to vypadá dál za gumovou průchodkou ?
Při pohybu dráty mi připadalo, že to není elektrická záležitost, ale mechanická, protože to ventilátor spíše zablokovalo, než že se přerušil proud.
to bude kontakt. Ventilátor radeji nedemontuj.
Napsal: 03 pro 2007, 17:53
od Frydex
to jsou rady....
nefunkční ventilátor topení
Napsal: 24 pro 2007, 01:16
od jhaza
Ja mam stejny problem na auto, nevim co s tim! najedno prestal fungovat ventilator na topeni. Funguje jenom 4 stupne a normalne, ale 1, 2, 3 stupne vubec nefunguje ani nahodou:). Prosim poradte co s tim? Nechci do servisu, kdyz nebudu alespone vedet, kolik to bude stat!
Napsal: 24 pro 2007, 07:02
od Svata
Pokud funguje jen 4. stupeň, závada bude v odporovém přepínači. (první tři stupmě jdou přes odporový regulátor, 4. stupeň je "natvrdo").
Tento regulátor se tu již někde řešil...
Napsal: 24 pro 2007, 09:54
od Okura
jj vypádáto na odporovou dráhu.
mrkni na ni
nefunkční ventilátor topení
Napsal: 25 pro 2007, 17:31
od jhaza
Moc vam dekuji za odpoved. Sam asi opravovat nebudu moci, nevim jak na to?jsem z Brna, nemohl byste mi rici, kolik to bude stat? jsem na auto zavisly, protoze bez auta neobejdu:-). Dekuji predem za poradu.
nefunkcne prve tri stupne ventilatora
Napsal: 27 pro 2007, 17:48
od ada852
zdravim, mne sa dnes stalo to iste, menil som packu smerovky za novu s ovladanim tempomatu, tempomat slape ako gula. Ale zrazu mi nefunguju prve tri stupne na ventilatori, je mozne to dajako opravit? Vdka za radu.
Napsal: 27 pro 2007, 20:14
od HonzaL
Koupit novou tepelnou pojistku (cca 20 Kč) a vyměnit.
Napsal: 27 pro 2007, 21:44
od ada852
Diky za pomoc, uz rozoberam zene zehlicku, koli tomu odporu mal by tam byt taky...skusim to este dnes vecer spravit, ale okrem toho mi to zacalo niekde dolu pukat, teda ked je teplota na min. tak to nepuka akonahle dam hociaku teplotu tak to puka..... uvidim ci to bude hriat ked spravim tu poistku....
Napsal: 03 led 2008, 16:12
od Svata
Vzhledem k tomu, že se mi závada, uvedená v 1. příspěvku objevila opět, bylo jasné, že můj zásah nebyl definitivní.
Protože nemám garáž, obrátil jsem se na odborníka. Demontoval motorek a zjistil, že komutátor je opálený a nedoléhají uhlíky. Co šlo, to opravil (za 400,- Kč) a upozornil mne, že ventilátor mi vydrží max. 1,5 roku. Opsal mi typové číslo.
Já v.l jsem te lístek ztratil.
Neví někdo typ a další údaje pro ventilátor topení na ASTRU G, X18XE1, modelový rok 2000 ? Jsou 2 provedení, ale jen jedno je DELPHI. (konektor motoru z boku, ne ze spodu. PROSÍM !!!
Napsal: 07 led 2008, 20:26
od Okura
kde se přesněnachází ta odporová dráha?
pro ventilátor, už to taky řeším
Napsal: 07 led 2008, 21:57
od ada852
Tak ja mam ventilator od BEHR a tam je to z vrchu na lavej strane ventilatora, treba vybrat priehradku u spolujazdca a v mieste kde je pelovy filter strcit ruku uplne do zadu zvrchu na ventilator, inac je to tam kde vedu kabliky, staci to len vytiahnut smerom hore, a potom uz ked to bude vonku odpojit to od keonektora, mne sa po 4dnoch znovu odpalila ta poistka, a uz viem preco, konci zivotnost ventilatora, pretoze ked ventilator fuka tak ako ma tak chladi tie odpory, a na 1. rychlosti sa ten moj toci velmi pomaly, takze som prestal pouzivat 1.rycjhlost, a zatial to slape.
Napsal: 31 bře 2008, 20:40
od Samothe
dnes sem chtěl vyměnit servo motorek ventilátorů,protože ten můj občas jde a občas ne,měl jsem ho už od zimy doma jen jsem čekal na teplé počasí na výměnu,ale ejhle je tam něco jiného něž jsem si sehnal
v autě mám tohle:
a chtěl jsem dát tohle:
půjde to vyměnit nebo se mám ohlídnout po stejném typu?