Stránka 1 z 54
i tid umí spotřebu.
Napsal: 20 lis 2007, 16:06
od xcarv
Napsal: 20 lis 2007, 16:44
od Okura
to je zajímavý, akorád sem nenašel dump pro Picko, asi ho má za poplatek
Napsal: 20 lis 2007, 18:47
od veski
Myslím, že by nás bylo dost, co by to chtěli. Klidně bych oželel čas, jen aby tam byla spotřeba. Třeba pořád.
Napsal: 20 lis 2007, 19:14
od Okura
no něco sem k tomu našel, vypadá to zajímavě teda
Napsal: 20 lis 2007, 19:34
od Marky
Okura píše:...nenašel dump pro Picko, asi ho má za poplatek
A to jeho FOGY.ZIP neni ono ?
http://www.eelkevisser.nl/fuel.htm
Napsal: 20 lis 2007, 19:51
od Okura
jj to je ono,
dosti zajimávé, asi by tu byl zájem o to
Napsal: 20 lis 2007, 19:55
od Lomikar
Okura píše:jj to je ono,
dosti zajimávé, asi by tu byl zájem o to
Kdo už jinej než ty by to měl rozchodit.Tak na tom zapracuj a na srazu v Ově ti urvem ruce strháme notebook a já budu první v lajně
Napsal: 20 lis 2007, 20:17
od xcarv
tak já tochci také je tam na těch stránkách i otáčkoměr místo datumu .
Ale spotřeba je spotřeba jenom kůli té jsem chtěl mid a tohle to vyřeší.
Napsal: 20 lis 2007, 20:33
od Okura
ta spotřeba teda láká, ale myslím že se ukazuje aktuální
zkusím se s tím nějak poprat,
mám doma MID zkusil bych to na něm vyzkoušet
Napsal: 20 lis 2007, 21:36
od gErda
Napsal: 21 lis 2007, 08:47
od PepaS
Okura píše:ta spotřeba teda láká, ale myslím že se ukazuje aktuální
zkusím se s tím nějak poprat,
mám doma MID zkusil bych to na něm vyzkoušet
zajimava zalezitost - kdysi jsem uvazoval o uprave TIDu na MID. Vetsi MID (10-znakovy) je pripojen na pristrojovou desku tremi vodici (teplota chladici kapaliny, otacky a mnozstvi paliva) a na ridici jednotku motoru jednim / dvema vodici (podle typu RJ). Z techto udaju by melo jit urcit aktualni spotrebu, prumernou spotrebu, aktualni rychlost, prumernou rychlost (pro vypocet rychlosti se musi zadat prumer kola - jako u MIDu INDEX), dojezdovou vzdalenost, celkovou spotrebu apod. Dalsi extra funkce MIDu (vnejsi teplota a kontroly) vyzaduji extra snimace...
A ted otazka. Mate nekdo poneti o typu signalu lezoucich z palubni desky (teplota chladici kapaliny = napeti?, otacky = frekvence (asi bude stejne jako v zapojeni s PICem), mnozstvi paliva = napeti?) a hlavne z RJ (pulsy? = aktivni vstrikovani ). Nebo to leze, hlavne z RJ, v cislicovem tvaru? Hadam, ze z RJ to leze jako pulsy - v diagnostice jsem nikde nevidel udaj o aktualni spotrebe. Bohuzel v aute mam pouze TID, tak jsem nemel kde merit. Pokud by byl znam zpusob kodovani vyse popsaneho, slo by udelat s vyuzitim popsaneho I2C protokolu hejble, funkcne blizici se MIDu - sli by vyuzit i packy ovladajici MID pro prepinani zobrazovanych inforamci. Packy se daji koupit za dobre penize, ale za MID davat 3kCZK na vrakovisti odmitam....
Napsal: 21 lis 2007, 13:36
od kamarek
vcera som nasiel tuto temu, a zaujala ma. silne nad tym uvazujem. zohnat suciastky a poskladat, v tom nevidim problem, len najst tie signaly rychlosti (otacky) a signal vstrekovania paliva, to bude asi tazsie.
neviete niekto ktore su to kable (farba a kde by som ich nasiel) ???
Napsal: 21 lis 2007, 13:42
od PepaS
i na mereni aktualni spotreby je nutne pripojit signal injector_valve. A ja nevim, kde se pripojit. U ASTER > 2002 (pro starsi nemam schemata) se MID pripojuje na RJ motoru. A je ted otazka, zda-li je signal injector_valve shodny s tim, co se propojuje mezi RJ motoru a MIDem. Chapal bych, ze se u MIDu nastavuje index podle prumeru kola, ale proc ten index jeste zavisi na typu RJ motoru?
Mozna Vojta by vedel vic, ten ma se zastavbou MIDu asi nejvetsi zkusenosti.
Napsal: 21 lis 2007, 13:51
od PepaS
kamarek píše:vcera som nasiel tuto temu, a zaujala ma. silne nad tym uvazujem. zohnat suciastky a poskladat, v tom nevidim problem, len najst tie signaly rychlosti (otacky) a signal vstrekovania paliva, to bude asi tazsie.
neviete niekto ktore su to kable (farba a kde by som ich nasiel) ???
kdyz se podivas na
http://www.astra4ever.cz/dodatecna-mont ... d-t14.html, tak tam najdes pripojeni MIDu na RJ motoru. Nebo taky v TIS2000 pro novejsi vozy. To, co jde mezi MIDem a RJ motoru musi souviset s signalem vstrikovani, ale viz. muj minuly prispevek...
Napsal: 21 lis 2007, 13:59
od Okura
no já bych to napojil na signál z ecu. tedy na vstřikovací ventil.
ono si to totiž přepočítavá čas vstřikování s rychlostí = aktuální spotřeba.