Stránka 1 z 1
jízda bez alternátoru
Napsal: 23 črc 2007, 17:52
od spermin
Proč zakládám nové vlákno?
Toto může pomoci ušetřit postiženým dost peněz. Samozřejmě jízda bez zapnutých
jakýchkoliv spotřebičů.
Má tady někdo zkušenost, kolik Km se dá ujet s vozem, který má vadný alternátor,
udejte prosím stav akumulátoru.
Viz má nepříjemná a drahá zkušenost 405,5 EURO
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... 4&start=60
Napsal: 23 črc 2007, 18:14
od Effe
Já jel s Vectrou A 2,5V6 z Ostravy na Morávku.V Paskově mi blikla kontrolka dobíjení a hned shořela.Na cestě zpět z Morávky jsem dojel do Nošovic,kde se mi palubovka začala svítit jak vánoční stromeček a pak to zdechlo.Kolega mi dovezl baterku a s tou jsem dojel do Ostravy.Odhaduju,že po té shořelé kontrolce jsem mohl najet tak něco málo přes 50km,bez světel(ještě se nesvítilo) a asi puštěná klima.
Napsal: 24 črc 2007, 07:53
od Astra - R@SAG
Napsal: 03 srp 2007, 20:45
od Spin
Kamarád mi vyprávěl, že když jel jednou z Německa po dálnicí bez dobíjení, tak mu to kleklo cca po 250km co začala svítit kontrolka dobíjení. Byla to Vectra 1,7TD, r.v. 1996.
On byl ale hrozný střelec. Příště jel zase z Německa s rosvícenou kontrolkou mazání, až to u Plzně totálně zadřel. Oprava stála kolem 60 tisíc. Tak ho potom berte vážně.
Je ale fakt, že nafťáky na tom mohou být s dojezdem lépe. Hlavně nic nezapínat, nesvítit, nezastavovat, nestartovat, nedýchat a upalovat rovnou do servisu. (Nebo domů.
)
Napsal: 03 srp 2007, 20:48
od freeKevinM
mas nakou zprehazenou klavesnici patrne ....
Napsal: 03 srp 2007, 22:13
od spermin
Risknu to a nechám proměřit, ale nerad bych opět měnil alternátor, takže se musím pořádně připravit.