jízda bez alternátoru

Palubní počítač, Tempomat, automatické nastavení sklonu světlometů, váha vzduchu, navigace, barevný displej
Odpovědět
Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

jízda bez alternátoru

Příspěvek od spermin » 23 črc 2007, 17:52

Proč zakládám nové vlákno?
Toto může pomoci ušetřit postiženým dost peněz. Samozřejmě jízda bez zapnutých
jakýchkoliv spotřebičů.
Má tady někdo zkušenost, kolik Km se dá ujet s vozem, který má vadný alternátor,
udejte prosím stav akumulátoru.
Viz má nepříjemná a drahá zkušenost 405,5 EURO
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... 4&start=60
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Reklama
 

Effe
Příspěvky: 158
Registrován: 11 kvě 2006, 21:30
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Effe » 23 črc 2007, 18:14

Já jel s Vectrou A 2,5V6 z Ostravy na Morávku.V Paskově mi blikla kontrolka dobíjení a hned shořela.Na cestě zpět z Morávky jsem dojel do Nošovic,kde se mi palubovka začala svítit jak vánoční stromeček a pak to zdechlo.Kolega mi dovezl baterku a s tou jsem dojel do Ostravy.Odhaduju,že po té shořelé kontrolce jsem mohl najet tak něco málo přes 50km,bez světel(ještě se nesvítilo) a asi puštěná klima.

Uživatelský avatar
Astra - R@SAG
Příspěvky: 2810
Registrován: 21 srp 2006, 15:24
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Astra - R@SAG » 24 črc 2007, 07:53

No na Astře F se mi to taky stalo, přistrojovka svítila jak stromeček, ale kontrolka dobijeni nesvitila, jak napotvodu :D :D :D :D Pršelo jak blazen, tak že svetla + stěrače + ventilator = asi kolem 25 km, baretka tam byla s BMW o kapacote 60.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J
Moje astra https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=1704&start=0

Spin
Příspěvky: 101
Registrován: 23 črc 2007, 09:44
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Spin » 03 srp 2007, 20:45

Kamarád mi vyprávěl, že když jel jednou z Německa po dálnicí bez dobíjení, tak mu to kleklo cca po 250km co začala svítit kontrolka dobíjení. Byla to Vectra 1,7TD, r.v. 1996.
On byl ale hrozný střelec. Příště jel zase z Německa s rosvícenou kontrolkou mazání, až to u Plzně totálně zadřel. Oprava stála kolem 60 tisíc. Tak ho potom berte vážně. :)
Je ale fakt, že nafťáky na tom mohou být s dojezdem lépe. Hlavně nic nezapínat, nesvítit, nezastavovat, nestartovat, nedýchat a upalovat rovnou do servisu. (Nebo domů. :) )
Astra 2.0DTI Caravan, CDX, Y20DTH, 2001

Uživatelský avatar
freeKevinM
Příspěvky: 312
Registrován: 10 čer 2006, 22:10
Bydliště: Plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od freeKevinM » 03 srp 2007, 20:48

Astra - R@SAG píše:No na Astře F se mi to taky stalo, přistrojovka svítila jak stromeček, ale kontrolka dobijeni nesvitila, jak napotvodu :D :D :D :D Pršelo jak blazen, tak že svetla + stěrače + ventilator = asi kolem 25 km, baretka tam byla s BMW o kapacote 60.

:lol: mas nakou zprehazenou klavesnici patrne ....
C-Max 1,8 TDCI Ghia

Uživatelský avatar
spermin
Příspěvky: 3499
Registrován: 16 led 2007, 09:21
Bydliště: OSTRAVSKO

Příspěvek od spermin » 03 srp 2007, 22:13

Risknu to a nechám proměřit, ale nerad bych opět měnil alternátor, takže se musím pořádně připravit.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic

Odpovědět