Proč zakládám nové vlákno?
Toto může pomoci ušetřit postiženým dost peněz. Samozřejmě jízda bez zapnutých
jakýchkoliv spotřebičů.
Má tady někdo zkušenost, kolik Km se dá ujet s vozem, který má vadný alternátor,
udejte prosím stav akumulátoru.
Viz má nepříjemná a drahá zkušenost 405,5 EURO
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... 4&start=60
jízda bez alternátoru
jízda bez alternátoru
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
- Reklama
Já jel s Vectrou A 2,5V6 z Ostravy na Morávku.V Paskově mi blikla kontrolka dobíjení a hned shořela.Na cestě zpět z Morávky jsem dojel do Nošovic,kde se mi palubovka začala svítit jak vánoční stromeček a pak to zdechlo.Kolega mi dovezl baterku a s tou jsem dojel do Ostravy.Odhaduju,že po té shořelé kontrolce jsem mohl najet tak něco málo přes 50km,bez světel(ještě se nesvítilo) a asi puštěná klima.
- Astra - R@SAG
- Příspěvky: 2810
- Registrován: 21 srp 2006, 15:24
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
No na Astře F se mi to taky stalo, přistrojovka svítila jak stromeček, ale kontrolka dobijeni nesvitila, jak napotvodu Pršelo jak blazen, tak že svetla + stěrače + ventilator = asi kolem 25 km, baretka tam byla s BMW o kapacote 60.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J
Moje astra https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=1704&start=0
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J
Moje astra https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=1704&start=0
Kamarád mi vyprávěl, že když jel jednou z Německa po dálnicí bez dobíjení, tak mu to kleklo cca po 250km co začala svítit kontrolka dobíjení. Byla to Vectra 1,7TD, r.v. 1996.
On byl ale hrozný střelec. Příště jel zase z Německa s rosvícenou kontrolkou mazání, až to u Plzně totálně zadřel. Oprava stála kolem 60 tisíc. Tak ho potom berte vážně.
Je ale fakt, že nafťáky na tom mohou být s dojezdem lépe. Hlavně nic nezapínat, nesvítit, nezastavovat, nestartovat, nedýchat a upalovat rovnou do servisu. (Nebo domů. )
On byl ale hrozný střelec. Příště jel zase z Německa s rosvícenou kontrolkou mazání, až to u Plzně totálně zadřel. Oprava stála kolem 60 tisíc. Tak ho potom berte vážně.
Je ale fakt, že nafťáky na tom mohou být s dojezdem lépe. Hlavně nic nezapínat, nesvítit, nezastavovat, nestartovat, nedýchat a upalovat rovnou do servisu. (Nebo domů. )
Astra 2.0DTI Caravan, CDX, Y20DTH, 2001
- freeKevinM
- Příspěvky: 312
- Registrován: 10 čer 2006, 22:10
- Bydliště: Plzen
- Kontaktovat uživatele:
Astra - R@SAG píše:No na Astře F se mi to taky stalo, přistrojovka svítila jak stromeček, ale kontrolka dobijeni nesvitila, jak napotvodu Pršelo jak blazen, tak že svetla + stěrače + ventilator = asi kolem 25 km, baretka tam byla s BMW o kapacote 60.
mas nakou zprehazenou klavesnici patrne ....
C-Max 1,8 TDCI Ghia