Stránka 1 z 2
Konektor x2
Napsal: 01 črc 2007, 20:05
od Effe
Nevíte ,kde bych našel tento konektor?Ve schématech je označován jako x2 a měl by být asi v přístrojovce u řidiče.
Napsal: 02 črc 2007, 00:17
od Bobik
neni nahodou pod oblozenim, ktere jde kolem prednich dveri - prah (za pakou otevirani motoru u nohy ridice) ???
Napsal: 02 črc 2007, 07:17
od Effe
Taky jsem si myslel,že bude tam,ale nasel jsem jen hranatý konektor,zajištěný páčkou.
Napsal: 02 črc 2007, 12:55
od rado.c
a co tak v L blatniku pri riadiacej jednotke??
Napsal: 02 črc 2007, 13:17
od Bobik
No tak jinak, k čemu je ten konektor? .. pokud je to pro pripojeni nejakeho PC nebo tak neco, tak pochybuju ze se musi demontovat blatnik
Napsal: 02 črc 2007, 13:23
od Effe
Měla by tím procházet kabeláž třeba k siréně k alarmu,palivovému čerpadlu a dalším věcem.Uvažuju o nějakém přerušení konkrétně toho palivového čerpadla a nechci zbytečně tahat dlouhé dráty.
Napsal: 02 črc 2007, 21:04
od HonzaL
Effe píše:Měla by tím procházet kabeláž třeba k siréně k alarmu,palivovému čerpadlu a dalším věcem.Uvažuju o nějakém přerušení konkrétně toho palivového čerpadla a nechci zbytečně tahat dlouhé dráty.
Měl by to být hlavní konektor mezi kabinou a motorovým prostorem.Je umístěný při pohledu zepředu vedle posilovače brzd šikmo vpravo dolů.Je na něj špatně vidět,chce to trochu hledání.
Napsal: 02 črc 2007, 22:06
od Effe
Jestli tomu rozumím,tak je k němu přístup z motorového prostoru?Na jednom obrázku to tak vypadalo.Každopádně díky.
Napsal: 11 pro 2007, 15:11
od vasekpetr1
Ten konektor z motorového prostoru má dost mizerný přístup - je schovaný pod posilovačem brzdy v motoru. Okolo plno hadiček a trubek. Chtěl bych na něm zkusit najít svorku 93, jestli je na ní napětí pro mlhovky (samozřejmě po dosazení pojistky a relátka. Kabeláž v motoru nataženou nemám. Dá se k němu dostat i z kabiny? Třeba po vymontování přístrojovky?
Napsal: 11 pro 2007, 18:35
od HonzaL
Když vyndáš přístrojovku, tak k němu bude slušný přístup, ale té práce s vyndáváním přístrojovky
.
Napsal: 11 pro 2007, 19:07
od vasekpetr1
No já myslel přístrojovku jako panel s budíkama (otáčkoměr, tachometr), a to by snad neměl být až tak velký problém - 4 šrouby a rozepnout konektor. Nemyslel jsem celou palubku. To by byla práce pro vraha! I když Vojta i s tímto má svoje zkušenosti.
Napsal: 11 pro 2007, 19:14
od Majklus
Tam takovej konektor za budikama neni
Napsal: 11 pro 2007, 20:25
od vasekpetr1
Tak musí být mezi pedálama a volantem. On bude jako průchozí v plechu mezi kabinou a motorem (aspoň tak to chápu).
Napsal: 12 pro 2007, 16:56
od Majklus
Tak jestli neni vespodu zatou skrinkou jak sou pojistky,kouknu na fota kdyz sem mel sundanou palubku
Napsal: 12 pro 2007, 19:04
od HonzaL
Omlouvám se, měl jsem napsat palubovku, protože jinak se k tomu konektoru těžko dostaneš. Je nad pojiskovou skříňkou v mezistěně kabina/motor a i když lehneš pod volant, tak na něj sotva vidíš.