Prosba o radu.
- komak
- Kontaktovat uživatele:
Prosba o radu.
Přatele kdo by jstemi poradil.kdo bymi v brně mohl na astře vymazat data aby mi nesvitila kontrolka pytlů,a jestli nahodou nevite někdo čím byto mohlo být,zůstalo mi svitit v nitřní osvětlení a neche zhasnout ,při žadném režimu v autě,svítí a svítí,Diky všem jsem nováček. :wink:
- Reklama
- Princ William
Re: Prosba o radu.
jestli ti pořád svítí ten vnitřek, tak je to na 100% ten smívač v pr....komak píše:Přatele kdo by jstemi poradil.kdo bymi v brně mohl na astře vymazat data aby mi nesvitila kontrolka pytlů,a jestli nahodou nevite někdo čím byto mohlo být,zůstalo mi svitit v nitřní osvětlení a neche zhasnout ,při žadném režimu v autě,svítí a svítí,Diky všem jsem nováček.
Astra G, 1.6, 99", 5D v plné polní http://www.youtube.com/watch?v=53IsXC3dWFg&eurl=
- vasekpetr1
Stmívač je součástí multitimeru (IO umístěném na tišťáku za pojistkovkou). Popis, jak se k němu dostat je v knize "Jak na to" strana: 54 a tady máš odkaz s příběhem o Mulitimeru od Boca (snad se nenaštve, že to tu uvádím) https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... multitimer. Ale ještě před tím bych prověřil, jestli ti neblbne některý koncák ve dveřích pro rožnutí a zhasínání osvětlení.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
ten koncák snad ani blbnout nemůže páč je to tak jednoduchej system, že jednodušší ani není. ono v elektronice prostě čas od času něco vždycky odejde. ale zkus je.
Astra G, 1.6, 99", 5D v plné polní http://www.youtube.com/watch?v=53IsXC3dWFg&eurl=
- vasekpetr1