Alternátor
Napsal: 01 lis 2017, 23:44
Zdravím,
nevíte někdo co by mohlo ničit altík u Astra G clasic 1,7cdti 2008?
Mám ji cca 3 a 1/2 roku a za tu dobu mám už 4 altík - první měnil ještě předchozí majitel, druhý protože z toho starého tekl olej - ten vydržel cca 2 roky pak zemřel na diodový můstek a vadné vinutí - třetí po repasi byl funkční cca 13měsíců a zemřel na regulátor napětí + vyteklá izolace na vinutí věnce. Koupil jsem čtvrtý (něco z Polska za cca 4000) - ten mi v autě vydržel přesně 3měsíce a přestal dobíjet(nyní je už dva měsíce v reklamaci).
Dle stavu třetího mi elektrikář řekl, že musel být opravdu hodně namáhaný, aby takto vytekla izolace na vinutí (velké odběry) , ale že nemá nějaké kleště, aby mi mohl změřit co v autě má takové odběry, že to zlikviduje altík za tak krátkou dobu a že i kdyby je měl tak si není jistý, že by na to přišel .
Nemáte někdo nějaký nápad či zkušenost s tímto problémem, případně někoho v Praze a okolí kdo by to uměl a chtěl změřit?
Předem díky Roman
nevíte někdo co by mohlo ničit altík u Astra G clasic 1,7cdti 2008?
Mám ji cca 3 a 1/2 roku a za tu dobu mám už 4 altík - první měnil ještě předchozí majitel, druhý protože z toho starého tekl olej - ten vydržel cca 2 roky pak zemřel na diodový můstek a vadné vinutí - třetí po repasi byl funkční cca 13měsíců a zemřel na regulátor napětí + vyteklá izolace na vinutí věnce. Koupil jsem čtvrtý (něco z Polska za cca 4000) - ten mi v autě vydržel přesně 3měsíce a přestal dobíjet(nyní je už dva měsíce v reklamaci).
Dle stavu třetího mi elektrikář řekl, že musel být opravdu hodně namáhaný, aby takto vytekla izolace na vinutí (velké odběry) , ale že nemá nějaké kleště, aby mi mohl změřit co v autě má takové odběry, že to zlikviduje altík za tak krátkou dobu a že i kdyby je měl tak si není jistý, že by na to přišel .
Nemáte někdo nějaký nápad či zkušenost s tímto problémem, případně někoho v Praze a okolí kdo by to uměl a chtěl změřit?
Předem díky Roman