Zdravím, prosím o radu.
nesvítí mi spínače mlhovek a regulátor sklonu světel a jasu displeje, ale vrchní část ( spínač světel) - svítí
Dále nesvítí popelník, vše ostatní je ok
spínač spíná, regulátor funguje
Pojistky jsem prošel xkrát...
Díky, Stoupič
nesvítí spínače mlhovek a regulátor sklonu světel (vršek jo)
- Reklama
Re: nesvítí spínače mlhovek a regulátor sklonu světel (vršek
Ziarovky...
V spinaci svetiel mas hore malu diodu na 12V, a na tie spodne symboli je ziarovka. Vymen ju a pojde to dalej. V popolniku mas tak isto ziarovku.. musis ho cely vybrat.. Ako nato, najdes aj tuna na fore, alebo na youtube.
V spinaci svetiel mas hore malu diodu na 12V, a na tie spodne symboli je ziarovka. Vymen ju a pojde to dalej. V popolniku mas tak isto ziarovku.. musis ho cely vybrat.. Ako nato, najdes aj tuna na fore, alebo na youtube.
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999
Re: nesvítí spínače mlhovek a regulátor sklonu světel (vršek
langdon2 píše:Ziarovky...
V spinaci svetiel mas hore malu diodu na 12V, a na tie spodne symboli je ziarovka. Vymen ju a pojde to dalej. V popolniku mas tak isto ziarovku.. musis ho cely vybrat.. Ako nato, najdes aj tuna na fore, alebo na youtube.
Díky, mrknu na to, přepkvapilo mně, že to přestalo svítit na ráz
- vasekpetr1
- Příspěvky: 3106
- Registrován: 24 led 2006, 08:33
- Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče
Re: nesvítí spínače mlhovek a regulátor sklonu světel (vršek
Žárovka v ovladači světel je napájena ze stejného potenciálu jako parkovačky, takže pokud ti svítí obrysovky, tak je to žárovkou nebo kontaktem na ní. Žárovka zapalovače je napájena z multitimeru (pro stmívání) a je na stejném potenciálu jako žárovky přístrojové desky. Takže pokud ti svítí podsvícení, nachystej si rovnou dvě žárovky B8 5d a můžeš se směle pustit do výměny .
I když teď si nejsem až tak úplně jistý, že v tom zapalovači je tato paticovka, ale jistotu budeš mít po rozebrání zapalovače. Demontáž je jednoduchá:
- vyloupneš kryt diagnostické zásuvky pod rukojetí ruční brzdy
- dva šrouby torx krytu řadící páky
- vyloupneš černý kryt pod popelníkem a strčíš dolů do prostoru táhla řadičky
- pod popelníkem je torx
- vyloupneš ven kryt zapalovače
- otevřeš popelník a v horní části na tebe koukají tři torxy, dva vyšroubuješ a popelník i se zapalovačem dostaneš ven
- odpojíš kabely a jsi u žárovky
I když teď si nejsem až tak úplně jistý, že v tom zapalovači je tato paticovka, ale jistotu budeš mít po rozebrání zapalovače. Demontáž je jednoduchá:
- vyloupneš kryt diagnostické zásuvky pod rukojetí ruční brzdy
- dva šrouby torx krytu řadící páky
- vyloupneš černý kryt pod popelníkem a strčíš dolů do prostoru táhla řadičky
- pod popelníkem je torx
- vyloupneš ven kryt zapalovače
- otevřeš popelník a v horní části na tebe koukají tři torxy, dva vyšroubuješ a popelník i se zapalovačem dostaneš ven
- odpojíš kabely a jsi u žárovky
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)