Stránka 1 z 1

nefunkční centrál

Napsal: 02 kvě 2015, 20:27
od jiriracki
nesetkali jste se prosím někdo s problémem jako mám já? nefunguje mi centrál na dálkové a ani když klíčkem odemknu...diagnostika mi hodila chybu 00036 - Doorknob Driver Open Circuit
Intermittent. když se zaposlouchám tak slyším jak relátko sepne při zmáčknutí centrálu ale do dveří nic.. ta chyba znamená neco jako chyba v klice řidičových dveří ale nic jsem tam nenašel..může být špatný ten ovládací mechanizmus? do kterého vedou všechny kable? díky za rady

Re: nefunkční centrál

Napsal: 03 kvě 2015, 07:41
od vasekpetr1
Kontrola kabelů průchodky dveří řidiče, proměřit uzavřenost obvodů od koncáků (nejlépe na pinech konektoru až u ŘJ) a motorku zámku ve dveřích řidiče. Předpokládám, že synchronizace klíče proběhla. Chce to měřit, pak se dá něco dalšího poradit. Schéma centrálu je například zde. Koncový spínač klíče v zámku řidiče je položka M2.2 - piny 2 a 6 na konektoru X62 (piny 15 vodič hnědo-bílý a 29 vodič hnědo-červený) - při sepnutém koncáku by na vodiči měla být kostra. Ale spíš bych viděl problém uvnitř ŘJ na odpálený konec - to už tu také bylo (zkrat na některém ze zámků a tranzistor na výstupu to neunesl).
Jak říkám, chce to měřit.
Hlavně prověř napájení centrálu - jsou tam malované tři pojistky:
F3.13 - 5A
F3.21 - 5A
F2.11 - 20A

Re: nefunkční centrál

Napsal: 08 kvě 2015, 09:40
od jiriracki
tak vše je proměřeno přerušení žádné... tzn nejpíš ta řj? i když při zamikaní a odemikani blinkry bliknou a relatka cvaknou ale dveře se neodemknou ani nezamknou....

Re: nefunkční centrál

Napsal: 08 kvě 2015, 09:53
od vasekpetr1
A co jsi tedy naměřil na tom výstupu na zámky z ŘJ? Schema máš, tak to zkus změřit jak proti sobě, tak i proti kostře. Samozřejmě během povelu na zamknutí (odemknutí).
Konektor X62 pin 8 proti pinu 7 nebo proti pinu 10 v konektoru X61 - záleží jestli zamykaš nebo odemykáš.Ten impuls na zámek musí být na měřáku vidět. Ale zkus se podívat dovnitř do jednotky a možná to bude hned jasné.

Re: nefunkční centrál

Napsal: 08 kvě 2015, 10:51
od Alzafir
Vašek ti tu napsal spoustu inspirativních myšlenek, já přidám ještě jednu.
Co tak rozebrat zámek u řidiče a proměřit, či rovnou vyměnit mikrospínače? Hlavně ten u klíčku.
Bohužel jsi utajil typ auta a ročník, takže tohle je jen myšlenka, možná už to u tvé káry postrádá smysl to ověřovat.

Re: nefunkční centrál

Napsal: 08 kvě 2015, 19:19
od jiriracki
Alzafir píše:Vašek ti tu napsal spoustu inspirativních myšlenek, já přidám ještě jednu.
Co tak rozebrat zámek u řidiče a proměřit, či rovnou vyměnit mikrospínače? Hlavně ten u klíčku.
Bohužel jsi utajil typ auta a ročník, takže tohle je jen myšlenka, možná už to u tvé káry postrádá smysl to ověřovat.
je to astra G rv 98 automat 1,8 16V 85kw měnil jsem přímo tem celý zámek ve dveřích skrz té chyby co vyhodila diagnostika.. když otevřu řj co tam uvidím? Vypálený tranďák? Stalo se to po tom co jsem měl 2 dny odpojenou baterku :? jo a samozdřejmě jsem dálkač spároval... nechápu proč blinkry normálně zablikají při zamčení a taky když nechám otevřené dveře řidiče tak sliším jak řj zase jakoby odemkne což je vše ok...