mlhovky

Palubní počítač, Tempomat, automatické nastavení sklonu světlometů, váha vzduchu, navigace, barevný displej
Odpovědět
marve1
Příspěvky: 113
Registrován: 29 dub 2009, 11:40
Bydliště: Pilníkov okr.Trutnov

mlhovky

Příspěvek od marve1 » 01 pro 2014, 19:51

mám jěště jednu prosbu. když koupím mlhová světla a přepínač světel budou mi fungovat.dráty k mlhovkám tam jsou.nárazník snad má připravu jen asi stačí vyříznout díry pro světla dík za odpovědi
astra G 1,6 16v XE 2002

Reklama
 

marvys
Příspěvky: 155
Registrován: 22 říj 2012, 18:46
Bydliště: Rychvald

Re: mlhovky

Příspěvek od marvys » 01 pro 2014, 19:59

Víš jakou držím kartu? :) :D Bud to proměř nebo to skus zapojit než vyřízneš nárazník. A nezapomeń na relé.
ZAFIRA 1,8 Elegance 2001 Z18XE

marve1
Příspěvky: 113
Registrován: 29 dub 2009, 11:40
Bydliště: Pilníkov okr.Trutnov

Re: mlhovky

Příspěvek od marve1 » 01 pro 2014, 20:19

se omlouvám jestli jsem něco provedl jsem jen laik co koukal pod motorem a a našel nějaké nezapojené kabely já se do ničeho složitého pouštět nechci ani nevím jak proměřit relé proto jsem se ptal skoušel jsem to hledat tady na foru
astra G 1,6 16v XE 2002

marvys
Příspěvky: 155
Registrován: 22 říj 2012, 18:46
Bydliště: Rychvald

Re: mlhovky

Příspěvek od marvys » 02 pro 2014, 15:56

Marve neomlouvej se. Nemyslel jsem proměřit relé, ale přidat relé na mlhová světla. Tak že pokud máš připravu (dráty +konektor) za spinačem světel tak zapoj spínač mlhovek, zastrč pojistku+relé mlhovek a připoj světla. Mělo by to fungovat.
ZAFIRA 1,8 Elegance 2001 Z18XE

VladaH
Příspěvky: 13
Registrován: 23 srp 2011, 09:09

Re: mlhovky

Příspěvek od VladaH » 22 pro 2014, 14:57