Problém se stěrači - AG rv.03

Palubní počítač, Tempomat, automatické nastavení sklonu světlometů, váha vzduchu, navigace, barevný displej
Odpovědět
Uživatelský avatar
monty.roman
Příspěvky: 473
Registrován: 25 kvě 2014, 13:47
Bydliště: Chrudim/Slatiňany

Problém se stěrači - AG rv.03

Příspěvek od monty.roman » 25 lis 2014, 13:53

Nazdar pánové, ptám se za kámoše - poslední dobou se mu děje to, že když nechá stěrače jet na první rychlost (interval setření cca. 10s), zastaví se mu v polovině okna a vždy po stejné době (asi 5s) dojedou až do výchozí polohy a takhle se to opakuje. Na 2. a 3. rychlosti problém není nikdy.

Mám podezření na relátko (i když zde nevím když na ostatní režimy stírají normálně) nebo páčku stěračů.

Je zaměnitelné relé stěračů z mojí X18XE1 rv.99 a jeho Y22DTR rv.03?
V pojistkovce jsem se mu nevrtal, vím jen že jsou tam menší nožové pojistky, jak je to s relátky nevím.
[b]Astra G sedan 1.8, X18XE1, 100 edition, Ethanol E85, OPCOM 1.39 ENG[/b]
Galerie zde: http://1drv.ms/1JE7gpZ

Reklama
 

Uživatelský avatar
Hardy
Příspěvky: 1460
Registrován: 10 dub 2010, 01:15
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém se stěrači - AG rv.03

Příspěvek od Hardy » 25 lis 2014, 15:04

Rozobrať, skontrolovať a premazať motorček stieračov! 8)
Moje prvé auto: Astra G 3door X16XEL - R.I.P

Kód: Vybrat vše

https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=46&t=18192
Moje terajšie auto: Astra G Bertone Coupé Z20LET

Kód: Vybrat vše

https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=50&t=25292
In memoriam Paul Walker - R.I.P

Uživatelský avatar
monty.roman
Příspěvky: 473
Registrován: 25 kvě 2014, 13:47
Bydliště: Chrudim/Slatiňany

Re: Problém se stěrači - AG rv.03

Příspěvek od monty.roman » 25 lis 2014, 16:08

vidíš, motorek mě nenapadnul.

ale když to na jiných režimech stírá úplně normálně, přijde mi divný že by se přidíral motorek...to by zasekávalo na všech, nebo aspoň na prvních dvou pomalejších rychlostech ne?

zas na druhou stranu, kdyby to bylo relátko tak by to asi taky nedělalo problémy jen na jednom režimu
[b]Astra G sedan 1.8, X18XE1, 100 edition, Ethanol E85, OPCOM 1.39 ENG[/b]
Galerie zde: http://1drv.ms/1JE7gpZ

Uživatelský avatar
vasekpetr1
Příspěvky: 3106
Registrován: 24 led 2006, 08:33
Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče

Re: Problém se stěrači - AG rv.03

Příspěvek od vasekpetr1 » 25 lis 2014, 16:23

Hardy ti radí dobře - nejprve rozebrat a pročistit táhla stěračů, můžeš i prohlédnout stav vazeliny v motorku, potom případně zkontrolovat stav doběhu v motorku stěračů. A proč zůstává viset? Na první polohu (cyklovač) dá multitimer povel pro sepnutí relátka motorku stěrače a ten za určitou dobu má sjet z koncové polohy a chytnout se na vlastní plus. Ten čas sepnutí relátka je poměrně krátký a pokud je motorek přibržděný, tak včas nesjede z "koncáku" zůstane stát. Na další polohy jde plus na motorek trvale, proto máš pocit, že se tento stav neděje. To bys musel zkusit chytnout vypnutí hned za spodní úvratí ramínek a to nestihneš.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.

A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)

Uživatelský avatar
monty.roman
Příspěvky: 473
Registrován: 25 kvě 2014, 13:47
Bydliště: Chrudim/Slatiňany

Re: Problém se stěrači - AG rv.03

Příspěvek od monty.roman » 25 lis 2014, 16:39

díky za vysvětlení principu, takhle mi to hned dává větší smysl než v mojí hlavě :D

no zkusím otevřít ten motorek, matně vzpomínám že možná něco dělal i na táhlech ale uvidím až budu u toho.
[b]Astra G sedan 1.8, X18XE1, 100 edition, Ethanol E85, OPCOM 1.39 ENG[/b]
Galerie zde: http://1drv.ms/1JE7gpZ

Odpovědět