Stránka 1 z 1

Diagnostika závady a data

Napsal: 06 lis 2014, 14:19
od riddick1974
Ahoj nevím kam to napsat...hledal jsem sice,ale nic kolem mého problému.U zafiry x16xel při live datech mám problém s čidlem teploty chlad.kapaliny.Jde o hodnotu ve voltech na odezvu teploty kapaliny...do cca 50 stupňů je tam hodnota odpovídající cca 82 stupňů a to 30 stupňů a 1,44V.Pak v jednotce okruhu chlazení motoru jsem měl 70 stupňů,ale v jednotce motoru mi to ukazovalo 30 stupňů?Auto někdy hůř startuje při studeném motoru.
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0004
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: D99002
systemNameOrEngineType: X16XEL

Identifier: 0981

CalibrationDate: P1299A03

Measuring blocks information:

Battery Voltage,12.1 V
Blink Code Request,Inactive 12V
Fuel Pump Relay,Inactive 12V
TPS Signal (Throttle Position Sensor),0 %
TPS Signal (Throttle Position Sensor),0.51 V
MAP Sensor (Manifold Absolute Pressure),0.96 bar
MAP Sensor (Manifold Absolute Pressure),4.52 V
Coolant Temperature,30 °C
Coolant Temperature,1.44 V
Intake Air Temperature,12 °C
Intake Air Temperature,3.61 V
A/C Coding (Air Conditioning),A/C Detected
A/C Information Switch (Air Conditioning),Inactive 0V
A/C Load Signal (Air Conditioning),Inactive
A/C Pressure,3.40 bar
Telltale (Check Light),On 0V
Injection Pulse,4.3 ms
Clear Flood Mode,Inactive
Spark Angle before TDC (Top Dead Centre),10 °CA
Knock Cell Number,0
Cyl.1 Knock Retard,0 °CA
Cyl.2 Knock Retard,0 °CA
Cyl.3 Knock Retard,0 °CA
Cyl.4 Knock Retard,0 °CA
EGR Position Command (Exhaust- Gas Recirculation),0 %
EGR Position Feedback (Exhaust Gas Recirculation),0 %
EGR Position Feedback (Exhaust Gas Recirculation),0.57 V
Fuel Tank Ventilation Valve,0 %
O2 Sensor,460 mV
Air/Fuel Ratio,6.4
O2 Sensor Loop,Open
Air/Fuel Status,Lean
O2 Integrator,128
O2-Loop BLM Enable (Block Learn Map),Inactive
O2 BLM Cell Number (Block Learn Multiplier),18
O2 BLM Cell Content (Block Learn Multiplier),128
O2 Sensor Heater,Inactive
Engine Speed,0 RPM
Idle Air Control,63 Steps
IAC Control Enable (Idle Air Control),Inactive
Desired Engine Idle Speed,1 100 RPM
Idle Adjust,Not Modified
Engine Load,5 %
A/C Request (Air Conditioning),Inactive 12V
Dec. Fuel Cutoff (Deceleration),Inactive
Full Load Enrichment,Inactive
Immobiliser Function Programmed,Yes
Security Wait Time,Inactive
Low Fan,Inactive 12V
High Fan,Inactive 12V


KW82 protocol initialized.

ECU ID= FR,09131730,3097,3297,1899,

Measuring blocks information:

Check Load,Active
Lag State,Inactive
System Voltage,12.4 V
Ter. 15 - Switched Battery Voltage (Terminal 15),Active 12V
Ter. 15A - Switched Battery Voltage (Terminal 15A),Active 12V
Engine Running Signal,Inactive
Coolant Temperature,70 °C
A/C Request (Air Conditioning),Inactive 12V
Air Conditioning Compressor,Inactive 0V
A/C Pressure Sensor Voltage Supply,4.86 V
A/C Pressure Sensor Signal Voltage,0.69 V
A/C Pressure Sensor Calculated Pressure,2.3 bar
Pressure Sensor Signal,14 %
Pushing Blower Motor Voltage Return,0.0 V
Pushing Blower Motor Voltage Return,0.0 V
External Series Resistor Voltage Return,0.0 V
Power Stage,0
Telltale Feedback,Off

Re: Diagnostika závady a data

Napsal: 06 lis 2014, 19:31
od Alzafir
Takhle to bude myslím jasné :wink:
teplota.JPG

Re: Diagnostika závady a data

Napsal: 06 lis 2014, 19:52
od riddick1974
Super díky Aleši,no je jasně vidět,že tam podle zubaté křivky bude zkrat na mínus nebo plus né?

Re: Diagnostika závady a data

Napsal: 06 lis 2014, 20:12
od Alzafir
No on to právě není klasický zkrat do plusu nebo mínusu. Faktem je, že si to neumím vysvětlit, jak tohle může vzniknout.
Jednotka měří změnu napětí změnou odporu snímače, z toho si vypočte ( nebo nám vypočte) hodnotu teploty. Takže tohle je pro mě záhada :?

Re: Diagnostika závady a data

Napsal: 07 lis 2014, 12:16
od riddick1974
No vcera jsem delal jeste jednou test mereni co jsi mi na jare posilal a vse ok.krome promereni prave snimace teploty chlad.kapaliny.Meril jsem konektor hnedy drat na minus baterie a melo to mit 5ohm a nameril jsem 14.5ohm.To by znamenalo ze je chyba v prevodniku jednotky?