Stránka 1 z 1

Kontrolka imobilizeru, riadenia spotreby motora a prevodovky

Napsal: 24 úno 2007, 11:16
od Tressilian
cafa lidicky... som tu novy, len pred mesiacom som si kupil astru G, 1.7 DTI... mam problem, teda dufam, ze nemam, ale chcem sa pre istotu opytat...

Ked otocim klucikom, tak sa mi rozsvietia vsetky kontrolky, ktore sa maju rozsvietit., po par sekundach zhasnu... Stava sa mi niekedy, ze ked po odjazdeni nejakej vzdialenosti napr. 5 km, sa mi zasvieti kontrolka atomobil s klucom. Ked vypnem motor a znovu nastartujem, tak tam nieje... neviem co to moze byt. Moze to byt nekavalitna nafta??
Kupoval som doteraz naftu na benzinke Shell, ale asi zmenim benziku... asi moc riedia naftu.

o.O

este jedna vec..

Napsal: 24 úno 2007, 11:20
od Tressilian
bol som sa na to v servise opytat a povedali mi, ze treba spravit diagnostiku... hehe... ja im moc nechem dat tie 3000 SK za to, ze mi povedia, ze musim zmenit benzinovu pumpu... existuje ina moznost?? stiahnut si niekde diagnosticky program a kupit interface??

priznam sa, ze som sa snazil nieco vygooglit, ale bolo tam toho prilis vela a neviem co z toho funguje...

Tolko odpovedi....

Napsal: 27 úno 2007, 21:55
od Tressilian
tolko odpovedi som ani necakal....





o.O

Napsal: 27 úno 2007, 22:08
od Trdlo
Ono totiž to opravdu chce tu diagnostiku. To že se ti rozsvěcuje ta kontrolka znamená nějaký problém. Ale jaký, to Ti právě tou diag. zjistí.

A když zajdeš přímo za mechaniky a domluvíš se s nimi, přečtou ti to tak za kilčo do kapsy a ne za trojku. :wink:

Napsal: 27 úno 2007, 22:09
od milosh
Kontrolka "auta s klickem" mi svitila kdyz jsem mel auto nove a byla skoro total vybita baterka, po vymene za novou uz mi nic nerusi 8)

hmm...

Napsal: 02 bře 2007, 19:21
od Tressilian
ono to bude nieco so spalovanim, pretoze ked mi to dnes zasvietilo, tak som citil vyrazne znizenie vykonu a potom ked mi to zhaslo, tak mi auto zase citelne akcelerovalo...

Napsal: 03 bře 2007, 08:59
od Trdlo
To nemusí být spalování, to se taky mohlo v době, kdy Ti svítila kontrolka přepnout do nouzového režimu..... To se citelně ubere na výkonu...... Fakt s tím zajeď na diagnostiku a budeš vědět přesně, co to je. Může to být milion věcí.... Snímače otáček, lišta, lambda, ucpanej kat........

uz viem co to je... ale co s tym?

Napsal: 10 bře 2007, 08:21
od Tressilian
na diagnostike mi povedali, ze to je Magneticky ventil plniaceho tlaku... co to je? co to moze sposobovat? zapchata jedna z tych troch hadickiek, alebo je prasknuta alebo nieco s turbom? pretoze jeden super servisny technik mi povedal, ze treba rozobrat turbo a precitit ho... ze to rozobratie a zlozenie stoji 6 az 7 tisic...

co vy na to?